نوشته شده توسط : sanaz
قدی بلند و ایده آل
روش های متنوعی جهت افزایش قد وجود دارد که برخی از این روش ها همچون استفاده از دارو های هورمونی و شیمیایی که برای بدن بسیار مضر و خطرناک می باشند و سبب ایجاد عوارضی بر بدن انسان می گردند. همچنین یکی دیگر از راه های افزایش قد عمل های جراحی می باشد که علاوه بر هزینه های گزاف، از ریسک بالایی نیز برخوردار می باشند. اما در این جا ما قصد داریم، گزینه مناسب تر و بهتری را جهت استفاده آسان و ایمن به شما معرفی کنیم. گزینه مورد نظر ما به هیچ عنوان ایجاد هیچ گونه عارضه ای نخواهد کرد و هیچ گونه تأثیر منفی بر روی سلامتی شما نخواهد گذاشت. این گزینه ژل افزایش قد سیلیکونی می باشد. شما با استفاده از این ژل افزایش دهنده قد قادر خواهید بود که قد خود را از ۱ تا ۵ سانتی متر بلند تر نشان دهید.بهترین و بی خطر ترین روش جهت افزایش قد استفاده از ژل افزایش قد می باشد و هیچ گونه مشکلی برای سلامتی شما به وجود نمی آورد. پس می توان با اطمینان گفت که ژل سیلکونی افزایش قد مناسب ترین و بهترین انتخاب برای آن دسته از عزیزانی که آرزوی قد بلند شدن در مهمانی ها و مجالس را دارند، می باشد.

 

برای سفارش تلفنی ژل طبی افزایش قد به صورت کاملا اورجینال و اصلی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و یا ادرس+کد پستی+نام محصول+نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید و یا برای خرید آنلاین بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

 

با استفاده از ژل افزایش قد سیلکونی btall می توانید قد خود را به صورت کاملاً مخفیانه، در عرض چند ثانیه و بدون جلب توجه اطرافیان تا ۵ سانتیمتر افزایش دهید و به دلیل طبی بودن این پد ها، شما درگیر هیچ گونه عارضه ای نیز نخواهید شد. پس جهت پیوستن به جمع قد بلند ها همین حالا با خرید ژل افزایش دهنده قد اقدام نمائید. ما فرصت خرید اینترنتی ژل افزایش قد بتال اصل و اورجینال را با قیمتی استثنایی و بسیار مناسب را برای شما دوستان عزیز فراهم نموده ایم، تا بتوانید آن چه که به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد را به راحتی خریداری کنید.جنس این پد ها که فوق العاده ضد حساسیت می باشد، همچنین نرم بودن آن، امکان استفاده راحت را برای شما مهیا نموده است. همچنین از آن جایی که ساخت این پد ها به گونه ای است که کاملاً سازگار و متناسب با ارگونومی پا بوده است در نتیجه شما بدون این که احساس خستگی و یا اذیت شدن کنید، می توانید به راحتی تا ساعت ها از آن استفاده نمائید.ژل افزایش قدبتال از نوعی پلاستیک نرم ساخته شده است که با قرار دادن آن در داخل کفش خود می توانید قد خود را تا حد معقولی افزایش دهید.

برای سفارش تلفنی ژل طبی افزایش قد به صورت کاملا اورجینال و اصلی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و یا ادرس+کد پستی+نام محصول+نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید و یا برای خرید آنلاین بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

 

با وجود این پد افزایش دهنده قد دیگر نیازی به استفاده از کفش های ناراحت کننده و آزار دهنده پاشنه بلند را که موجب آسیب رسانی به ستون فقرات می گردند، نخواهید داشت و با کمک ژل های مخصوص افزایش قد که طبی نیز می باشند، قد خود را بلند تر از حالت طبیعی آن نشان دهید. یقین داشته باشید که در صورت استفاده از این ژل ها، پیشنهاد استفاده از آن را به دوستان و اطرافیان خود نیز خواهید نمود.جهت خرید اینترنتی این محصول با کیفیت عالی و قیمت واقعی آن، می توانید همین حالا بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه نیز مشاهده می فرمائید، کلیک نموده و ضمن تکمیل فرم مربوط به مشخصات اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. در این صورت شما در کوتاه ترین زمان ممکن قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست تحویل گرفته و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید. مطمئن باشید محصولی که از ما دریافت می نمائید از کیفیت لازم و قیمت مناسب برخوردار می باشد. پس با اطمینان خاطر اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید.همچنین این امکان برای شما نیز فراهم شده است که در صورت تمایل بتوانید محصولات مورد نظر خود را به صورت تلفنی خریداری نمائید. برای این کار لازم است که با شماره تلفن های۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ و  تماس حاصل فرمائید و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نموده تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.
این پد ها را می توانید به اندازه ۱ الی ۵ سانتی متر تنظیم نمائید و سپس آن را به راحتی در کف کفش خود جای دهید. با تنظیم این پد های ژله ای افزایش قد شما می توانید قد خود را به اندازه ۱ الی ۵ سانتی متر بلند تر کنید، از آن جایی که این پد ها با هر مدل کفشی و با هر نوع سایزی کاملاً سازگاری دارد، در نتیجه از آن می توانید با هر نوع کفشی که در بازار موجود می باشد و با هر اندازه ای استفاده کنید. مقاومت و استحکام بالای این محصول در کنار ضد حساسیت بودن و مرغوبیت بالای آن نیز از دیگر امتیازات این ژل افزایش قد می باشند.در صورتی که محصولات سفارشی شما در حین ارسال دچار مشکل گردد، ما آن را به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه ای برای شما تعویض خواهیم نمود.

 

مطالب مفید دیگر در سایت

افزایش قد
چگونه قد بلند شویم
ژل افزایش قد سیلکونی
ژل افزایش قد
خرید ژل افزایش قد
ژل افزایش دهنده قد

 راه های افزایش قد
راههای افزایش قد
روش های افزایش قد
راهای افزایش قد
راه هایی برای افزایش قد
راهی برای افزایش قد
راه های افزایش قد
روشهای افزایش قد
راه افزایش قد
بلند شدن قد
پد افزایش قد
کفی افزایش قد
ژل بلندی قد
سیلیکن افزایش قد
کفی کفش افزایش قد
خرید اینترنتی ژل افزایش قد
ژل طبی افزایش قد

+ نوشته شده در  جمعه بیست و هشتم شهریور 1393ساعت 20:46  توسط مهران  |  نظر بدهید

آیا بیش از این هم انتظار داشتید

یکی از مهم ترین روش هایی که این روزها برای افزایش قد مورد استفاده زیاد قرار می گیرد چیزی نیست جز استفاده از محصولی به نام ژل افزایش قد سیلکونی.این کفی طبی با توجه به نوع طراحی خاصی که دارد می تواند قد شما را به میزان ۲ تا ۵ سانتیمتر افزایش دهد و بی انکه نیاز باشد دست به عمل جراحی بزنید و یا در این زمنیه قرص و دارویی مصرف کنید در عرض چند لحظه بدون هیچ گونه عوارضی قد شما تا سقف ۵ سانتیمتر بلند خواهد شد.ژل افزایش قد سیلکونی  دارای خاصیت طبی است و این یعنی علاوه بر اینکه در راه رفتن شما ایجاد خلل نخواهد کرد می تواند راه رفتن را برای شما لذت بخش تر از قبل نماید.شما نیز اگر معتقد هستید که نباید برای افزایش قد از روش های پر خطر و دارای عوارض استفاده کرد  پس مش توانید همین الان اقدام به تهیه یکی از این ژل ها برای کفش های خود نمایید.

 

 

کیفیت ارائه شده این محصول در سایت ۰۲۱ پرشین به صورت تضمینی بوده و از جنس درجه یک استفاده شده است. این موضوع از آن جهت مهم است که کالاهای مشابه با کیفیت نسب پایین تر در حال عرضه در بازار می باشند.دقت کنید که بند قد بودن چون امری بسیار مهم برای تمام افراد جامعه محسوب می شود و از این رو همه دوست دارند تا با هر روشی که شده حتی چند سانتیمتر هم که شده بر قد خود بیافزایند و همین امر موجب سو استفاده های زیادی رد جامعه شده است.پس دقت لازم را به عمل آورید تا خدای نکرده با افراد شیاد و سودجو مواجه نشوید.در واقع این محصول از چند لایه سیلیکون بسیار راحت تهیه شده که در کفی پای کفش شما قرا می گیره و شما رو تا ۴ سانتیمتر بلند تر از قد واقعیتون نشون میده. یعنی با استفاده از این محصول هر وقت که کفش پاتون باشه تا ۴ سانتیمتر بلندتر دیده میشید.با ژل هاو پدهای افزایش دهنده قد با راحت ترین روش ممکن بلند قد شده و از آن لذت ببرید. جنس این ژل ها از سیلیکون بسیار نرم و مقاوم میباشد و میتوان برای مدتهای طولانی استفاده نمود .

 

پس از خرید و استفاده از ژل افزایش قد سیلکونی برای صرف هزینه های گزاف و بیهوده ای که قبلا برای افزایش قد انجام داده اید،پشیمان خواهید شد
هر وقت که اراده کنید میتوانید قد خود را بترتیب ۱ انتیمتر یا ۲ سانتیمتر یا ۳ سانتمتر یا ۴ سانتیمتر و یا حتی ۵ سانتیمتر در عرض چند ثانیه افزایش دهید
آیا بیش از این هم انتظار داشتید؟آیا یک سانتیمتر از قرص های افزایش قد و یا روشهای دیگر نتیجه ای حاصلتان شده است؟

خرید اینترنتی ژل افزایش دهنده قد Betall
قدتان را در یک لحظه ۵ سانتی متر بلند تر کنید
بدون هیچ گونه استفاده از داروهای مضرر شیمیایی
با پد نامرئی که داخل کفش گذاشته میشود
پد افزایش قد از جنس ژل های سیلیکونی که راحتی و آسودگی را به همراه دارد
اگر از کوتاهی قد خود خجالت میکشید؟
میخواهید در بین دوستان خود قد بلند دیده شوید؟

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 13:42  توسط مهران  |  نظر بدهید

ورزش های بی هوازی

همه چیز از درون مغز ما شروع می شود.جای که هورمون رشد ترشح می شود.این هورمون برای رشد جسمانی تمام قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گرد و در نهایت منجر به رشد قدی شما خواهد شد.حال اینکه چرا بعضی قد بلند و چرا برخی قد کوتاه هستیم  به میزان تولید این هورمون در بدنمان بر می گردد. هر چقد ر میزان تولید هورمون فوق بیشتر باشد می توان امیدوار تر بود تا به میزان بیشتری بر قد و قامتتان افزوده شود.البته می توان با عوامل متعدد خارجی کاری کرد که تولید این هورمون افزایش و یا کاهش یابد و به همین خاطر است که امروزه موضوع افزایش قد را می توان جز مواردی دانست که برای آن راه حل های مختلفی پیدا شده است.حال اگر باز هم این سوال در ذهنتان است که چگونه قد بلند شویم پیشنهاد می کنیم که مقاله زیر را مطالعه نمایید تا در این مورد به اطلاعات جلبی دست یابید.

 

قد مشخصه مهمی برای انسان به شمار می آید و چه از لحاظ عملکرد طبیعی و چه از لحاظ زیبایی، میزان رشد آن به عوامل متعددی بستگی دارد. شاید فکر کنید کوتاه قدی انسان ها به عوامل ژنتیک و صفات وراثتی بازمی گردد. باید بدانیم که فاکتورهای دیگری مثل تغذیه، خواب، تحرک و ورزش، استفاده از مواد پروتئینی و ویتامین در رشد استخوان و قد افراد تاثیر بسزایی می گذارند. در اینجا سوال مهمی مطرح می شود؛ آیا رشد قد انسان بعد از سن بلوغ نیز امکان پذیر است؟ امروزه تبلیغات مختلفی درباره اینکه چگونه قد بلند شویم مانند جراحی، داروهای خوراکی، صندلی ماساژ و… دیده می شود ولی چنین تبلیغاتی تا چه حد قابل اطمینان هستند؟

آن چیزی که در اصل باعث افزایش قد و رشد طولی می شود، ترشح هورمون رشد است. هورمون رشد در قسمت غده هیپوفیز مغز ترشح می شود و روی رشد استخوان ها تاثیر می گذارد. میزان ترشح این هورمون تحت تاثیر تحریکات عصبی، خواب و بیداری است. فعالیت فیزیکی و خواب مناسب ترشح هورمون رشد را تحت تاثیر قرار می دهد. رژیم غذایی علاوه بر تاثیر در هورمون رشد، استخوان ها و بدن را آماده ساخت و ساز و متابولیسم مناسب می کند تا استخوان ها رشد خوبی داشته باشند. کمبود ترشح هورمون رشد به ویژه در دوران کودکی سبب توقف رشد طبیعی افراد و کوتاه قدی آن ها می شود.غده هیپوفیز قدامی که در مغز قرار دارد، علیرغم اندازه کوچکش محل ترشح هورمونی به نام هورمون رشد است.این هورمون باعث می شود که چربی اضافی و زائد بدن سریع تر به انرژی تبدیل شود، در نتیجه موجب رشد بیشتر و قوی تر استخوان های بدن خواهد شد. هورمون رشد مهم ترین عامل برای افزایش قد در دوران رشد می باشد.اگر چه میزان تولید هورمون رشد در بدن کاملاً به مغز وابسته است، ولی می توان با استفاده از روش هایی میزان تولید آن را در بدن افزایش داد. البته باید بگویم اینکه چگونه قد بلند شویم وافزایش قد در دوران رشد امکان پذیر خواهد بود و بعد از سخت شدن قسمت نرم و غضروفی استخوان ها و توقف رشد طولی آنها، قد فرد افزایش نخواهد یافت .

 

فاکتورهای مختلف تا قبل از تکمیل شدن دوران رشد و بسته شدن صفحه های استخوان ها می توانند در افزایش رشد و اینکه چگونه قد بلند شویم موثر باشند. داروهای تقویتی نیز یکی از عواملی است که موجب تغییر و تحول رشد استخوان ها در کودکان و نوجوانان می شود. این داروها میکروالمان هایی دارند که کودک در دوران رشد به آن ها احتیاج دارد. بنابراین افراد می توانند از طریق تغذیه مناسب یا مصرف داروهای تقویتی که حاوی کلسیم، فسفر، روی و پروتئین هستند مواد موردنیاز برای رشدشان را به دست بیاورند. برای مثال ممکن است، پزشک معالج تشخیص دهد، فرد به اندازه کافی روی در رژیمش دریافت نمی کند، بنابراین به صورت داروی مکمل روی را در کنار برنامه غذایی او قرار می دهد. دقت داشته باشید، تمامی مسائل ذکر شده تنها تا قبل از پایان دوران رشد موثر واقع می شوند، یعنی پس از اتمام دوران بلوغ با روش های طبیعی نمی توان طول قد را افزایش داد. البته با روش های مکانیکی که شامل جراحی قد می شود افزایش طول قد ممکن است ولی بحث های بسیاری برای این روش وجود دارد. به طور کلی، بعد از پایان دوره رشد افزایش قد به وسیله دارو، ورزش یا هر وسیله ای دیگر امکان پذیر نیست.

 

به طور معمول عمل های جراحی برای افزایش قد توصیه نمی شود چون عملی بسیار سنگین و پرعارضه برای افراد است و اگر می خواهید روشی برای اینکه بفهمید چگونه قد بلند شویم بیابید پیشنهاد می کنیم از این روش منصرف شده و به دیگر موارد بیندیشید.. در روش های جراحی یک شکستگی کنترل شده درناحیه ساق پا و ران ایجاد می کنند و بعد با وسایل خاصی که در پا تعبیه می کنند به تدریج فاصله استخوان ها را زیاد می کنند و بعد با روش های دیگر سعی می کنند تا در آن ناحیه استخوان سازی جدید انجام دهند. چنین روش هایی را برای افرادی که قد کوتاه ولی محدوده نرمال دارند پیشنهاد نمی شود. اصولا انجام عمل جراحی را برای افرادی توصیه می کنیم که نبود تساوی طول پا دارند یعنی طول یک پا از پای دیگر کوتاه تر است یا به دلیل بیماری خاصی در قد مشکل ایجاد شده باشد این عمل را انجام می دهیم اما اقدام جراحی را برای کسانی که به صورت سرشتی یا به دلیل مشکلات تغذیه قد مناسب ندارند توصیه نمی کنیم. باید این نکته را متذکر شویم که اولین عارضه جراحی پاها دوره طولانی مدت نقاهت بعد از انجام عمل است که طی آن فرد باید تحت درمان قرار بگیرد. وسایلی که در پای افراد تعبیه می شود باید حدود یک سال در بدن آن ها قرار گیرد تا در طول این مدت فاصله بین استخوان ها به تدریج با روش های دیگر پر شود. اگر عمل جراحی قد با دقت صورت نگیرد به رشته های عصبی بدن آسیب وارد می کند و باعث فلج شدن بعضی از عضلات می شود. درنتیجه همانند یک استخوان شکسته در بدن درد و مشکلات دیگر را به دنبال خواهد داشت. این مسئله را هم اضافه می کنم که رژیم غذایی در بهبود و ترمیم استخوان های شکسته نقش مهمی دارد و به طبع افرادی که عمل جراحی قد انجام می دهند، رژیم غذایی خاصی را خواهند داشت تا به اندازه کافی مواد مقوی برای بازسازی استخوان به بدن شان برسد.

ورزش های بی هوازی شدید و پیاده روی به مدت حداقل۳۰-۲۰ دقیقه باید انجام شود. ورزش های کششی خاصی وجود دارد که ممکن است تا حدی باعث آزاد شدن هورمون رشد شوند.با انجام حرکات کششی که مستلزم کار گروهی ماهیچه ها می باشد، شدت فعالیت ورزشی بالا می رود و به دنبال آن غده هیپوفیز قدامی مجبور می شود که هورمون رشد بیشتری آزاد نماید. شرکت در فعالیت های ورزشی هوازی شدید نیز می تواند باعث افزایش ترشح هورمون رشد شود.دریافت اسید آمینه گلیسین قبل از فعالیت ورزشی می تواند تا حدی باعث تحریک ترشح هورمون رشد شود. ولی این اسید آمینه زمانی موثر است که به صورت مکمل دریافت شود. با مصرف غذاهای غنی از اسید آمینه گلیسین ( مانند گوشت ، ماهی ، مرغ و شیر ) قبل از فعالیت ورزشی، نمی توان ترشح هورمون رشد را افزایش داد، زیرا با مصرف این نوع غذاها قبل از فعالیت ورزشی، معده شما پر خواهد شد و گلیسین اضافی جذب بدن نخواهد شد. اگر اسید آمینه گلیسین بیشتر از مقدار لازم دریافت شود، مقدار اضافی آن باید از سد خونی- مغزی ( blood-brain barrier ) عبور کند، در نتیجه اثر گلیسین بر روی ترشح هورمون رشد کاهش می یابد.

 

اگر می خواهید بفهمید که باید چگونه قد بلند شویم پس سعی کنید همیشه خواب کافی و مورد نیاز بدنتان را انجام دهید.خواب کافی و منظم باعث افزایش مقدار هورمون رشد در طول روز می شود. به جای اینکه سه وعده غذایی و در هر وعده مقدار زیادی غذا مصرف کنید ،سعی نمایید وعده هایی غذایی خود را به شش وعده غذایی برسانید تا در هر وعده مقدار کمتری غذا مصرف کنید، زیرا مصرف زیاد مواد غذایی که دارای اندیس گلیسمی بالا ( قند بالا ) هستند، بدن را وادار می کند که مقدار انسولین بیشتری ترشح نماید. این مسئله نه تنها منجر به ذخیره چربی اضافی در بدن می شود، بلکه ممکن است جریان هورمون رشد را در بدن متوقف کند.به این نکته مهم اشاره می کنیم که مصرف غذاهای حاوی قند کمتر، از آزاد شدن انسولین جلوگیری خواهد کرد. ورزش کردن ، خواب کافی، تغذیه صحیح و کاهش استرس ، نه تنها شما را سالم تر نگه می دارد، بلکه غده هیپوفیز قدامی را برای انجام وظایف خویش که یکی از آنها ترشح هورمون رشد است، تشویق می کند.کارشناسان تغذیه بیان می کنند، مصرف غذاهای حاوی پروتئین و کربوهیدرات، دو ساعت قبل از فعالیت ورزشی و بلافاصله بعد از آن، باعث افزایش قابل توجه هورمون رشد و تستوسترون در خون می شود. بنابراین دو ساعت قبل از انجام فعالیت های ورزشی ،یک ساندویچ کوچک سالاد و جوجه مصرف کنید.انجام ورزش های کششی روزمره مثل نرمش های بدنسازی روزانه، تاثیر مستقیمی بر روی ترشح هورمون رشد دارند.مطالعات جدید نشان می دهند که مقدار و دفعات ترشح هورمون رشد با فعالیت ورزشی شدید مرتبط می باشد. بعد از فعالیت ورزشی شدید هورمون رشد بیشتری در بدن آزاد می شود. برای اینکه شما بیشترین بهره را از فعالیت ورزشی بدست آورید، باید مطمئن باشید که مدت و شدت فعالیت ورزشی شما برای ایجاد پاسخ مناسب ( تحریک هیپوفیز قدامی برای ترشح هورمون رشد ) کافی است.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 13:41  توسط مهران  |  نظر بدهید

مخصوصا قد شما کمک کند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که برای افزایش قد باید از چه روش هایی استفاده کرد؟ آیا می شود بدون عمل جراحی و بدون مصرف قرص و دارو به قد مورد نظرمان برسیم؟آیا برای رسیدن به انداهز دلخواهمان باید حتما  هزینه های زیادی بپردازیم.؟ همه این سوالات هم می توانند جواب بلی داشته باشند و هم جواب خیر.در این سایت ما قصد داریم روش هایی را به شما معرفی کنیم که بدون عوارض باشد و بتواند واقعا تاثیر گذار و واقعی باشند.دقت داشته باشید که یکی از مهمترین مسائلی که می تواند در افزایش رشد جسمانی و مخصوصا قد شما کمک کند برنامه غذایی شما است.باید سعی کنید در برنامه غذایی خود از انواع و اقسام ویتامین و پروتین ها و مواد مغذی و ضروری بدن استفاده نمایید تا بتوانید به رشد قدی خوبی دست یابید. البته باید توجه داشت که این امر تنها زمانی اتفاق خواهد افتاد که دریچه رشد قدی شما بسته نشده باشد. معمولا این دریچه تا سنین ۱۸ تا ۲۲ سالگی هم باز می باشد و می توان امیدوار بود که اگر نکات فوق را رعایت کنید شاهد رشد جسمانی خوبی باشید.

 

 

اصولا افزایش قد تا قبل از پایان سن رشد انسان صورت می گیرد. عمده رشد قد در خانم ها تا پایان ۱۸ سالگی و در آقایان تا پایان ۲۰ سالگی دیده می شود از این رو هراقدامی که افراد می خواهند برای افزایش رشد قدشان انجام دهند باید قبل از بسته شدن صفحه های رشد استخوان ها و درواقع سن بلوغ درنظر گرفته شود. درحقیقت استخوان سازی تا پایان سنین بلوغ یعنی تا اوایل ۲۰ سالگی ادامه دارد و درنتیجه بیشترین میزان افزایش قد نیز در این دوران اتفاق می افتد.

اگر بتوانید از مواد غذایی زیر در برنامه غذایی خود استفاده کنید می توانید شاهد افزایش قد سریع و چشم گیر خود باشید:
۱- سبزیجات
۲-سیب
۳- ماهی های غیر پرورسی
۴- شیر
۵- سفیده تخم مرغ
۶- آب
۷- آمینو اسید ها
۸- ویتامینها و مواد معدنی

 

مصرف هورمون رشد فقط طی سالهای شکل گیری موثر هستند. مصرف بیش از حد آن به صورت مصنوعی موجب رشد غیرطبیعی و نامناسب می شود. این واژه توسط تولیدکننده های مختلف مورد استفاده و سوءاستفاده برای فروش محصولات خود که ادعای تقویت رشد را دارند، قرار گرفته است. واقعیت این است که فروش داروهای هورمون رشد شدیداً تحت کنترل است و فقط توسط متخصین تجویز می شود.نوع دیگر از کوتاهی قد، تأخیر سرشتی در رشد نامیده می شود که شامل کوکانی است که از سن ۲ سالگی، کوتاهی قد دارند. این کودکان سرعت رشدشان در سال تقریبا طبیعی است، اما سن استخوانی آنها عقب‌تر است. بلوغ در این کودکان با تأخیر است، اما در نهایت، بیشتر این کودکان به حد ژنتیکی قد خود می‌رسند.همچنین مصرف برخی داروها مانند داروهای کورتونی و اختلالات رشد داخل رحمی نیز ازعلل دیگر کوتاهی قد کودکان هستند.به طور کلی همه ما در ۳ مرحله رشد می‌‌کنیم؛ ۲ سال اول زندگی ۳۰ تا ۳۵ سانتی‌متر افزایش قد داریم. این رشد سریع قد با افزایش سن کاهش می‌ یابد؛ از۲ سالگی به بعد کودکان هر سال ۵ تا ۷ سانتی‌متر قد می‌‌کشند.


دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود یک فرد به اندازه ای که باید یا مد نظر دیگران است رشد نکند. به طور کلی مسایل ژنتیکی اولین ومهم ترین علت کوتاهی قد در کودکان است. در این نوع کوتاهی قد، سرعت رشد کودک در سال طبیعی است و سن استخوانی نسبت به سن تقویمی عقب نیست.یادتان باشد تبلیغاتی که از روش های مختلف افزایش قد دیده می شود، صرفا برای فروش محصولات است و تاثیری روی افزایش طول قد افراد بالغ ندارد. البته ممکن است مصرف قرص های کلسیم و منیزیم برای بعضی افراد به عنوان داروهای مکمل برای سلامت استخوان و پیشگیری از پوکی استخوان توصیه شود ولی در رشد آن ها تاثیری نمی گذارد. این قرص ها در صورتی برای افراد بالغ توصیه می شوند که در رژیم غذایی خود به اندازه کافی این مواد را دریافت نکنند.یادتان باشد بیماری‌هایی مانند سوءتغذیه، کمبود ویتامین D و کمبود کلسیم که موجب نرمی استخوان می‌‌شود، بیماری سلیاک (ناتوانی در تحمل گلوتن موجود در گندم)، کم‌خونی‌ها، بیماری‌های التهابی دستگاه گوارش، بیماری‌های کلیوی مزمن، نارسایی قلبی، بیماری‌های مزمن ریوی یا کبدی و کم‌کاری تیروئید از عوامل موثر در کوتاهی قد هستند.البته در نزدیکی سنین بلوغ سرعت رشد کمتر خواهد ‌شد. سرانجام در دوره بلوغ یک جهش رشد قدی وجود دارد که به طور متوسط در پسران ۲۵ تا ۳۰ سانتی‌متر و دختران ۲۰ تا ۲۵ سانتی‌متراست. حداکثر جهش رشد قدی در دختران پیش از شروع عادت ماهیانه و در پسران در مراحل انتهایی‌تر بلوغ است.به‌ طور معمول در سنین ۱۵ تا ۱۷ سالگی در دختران و ۱۶ تا ۱۸ سالگی در پسران، صفحات رشد(صفحات غضروفی استخوان) بسته می ‌شوند و امکان افزایش قد، پس از آن وجود نخواهد داشت.

با انجام حرکات کششی میتوان تا ۳ اینچ(۷٫۵ سانتیمتر) قد بلندتر شد. در حالی که هدف اصلی عمده حرکات بر ستون فقرات معطوف است، محققین بر این باورند که با ترکیبی ازحرکات سبک یوگا و انجام چنین حرکاتی ، ماهیچه ها هماهنگی یافته ، تقویت شده، رشد و توسعه می یابند.اصولا انجام عمل جراحی را برای افرادی توصیه می کنیم که نبود تساوی طول پا دارند یعنی طول یک پا از پای دیگر کوتاه تر است یا به دلیل بیماری خاصی در قد مشکل ایجاد شده باشد این عمل را انجام می دهیم اما اقدام جراحی را برای کسانی که به صورت سرشتی یا به دلیل مشکلات تغذیه قد مناسب ندارند توصیه نمی کنیم.باید این نکته را متذکر شویم که اولین عارضه جراحی پاها دوره طولانی مدت نقاهت بعد از انجام عمل است که طی آن فرد باید تحت درمان قرار بگیرد. وسایلی که در پای افراد تعبیه می شود باید حدود یک سال در بدن آن ها قرار گیرد تا در طول این مدت فاصله بین استخوان ها به تدریج با روش های دیگر پر شود.اگر عمل جراحی قد با دقت صورت نگیرد به رشته های عصبی بدن آسیب وارد می کند و باعث فلج شدن بعضی از عضلات می شود. درنتیجه همانند یک استخوان شکسته در بدن درد و مشکلات دیگر را به دنبال خواهد داشت. این مسئله را هم اضافه می کنم که رژیم غذایی در بهبود و ترمیم استخوان های شکسته نقش مهمی دارد و به طبع افرادی که عمل جراحی قد انجام می دهند، رژیم غذایی خاصی را خواهند داشت تا به اندازه کافی مواد مقوی برای بازسازی استخوان به بدن شان برسد.

انسان در حوالی دوران بلوغ دچار جهش رشد می شود و زمانی که بلوغ او کامل شد دیگر در نزدیکی ۱۸ تا ۲۰ سالگی رشد قد نیز متوقف می شود. بنابراین هر فاکتوری که برای تقویت رشد قد نیاز است باید قبل از این سنین انجام گیرد. همان طور که اشاره کردیم، سن بلوغ برای آقایان و خانم ها متفاوت است و درواقع نهایت انتظاری که از رشد صفحات استخوانی در مورد دختران دشاریم تا ۱۸ سالگی است که رشد قدی آن ها کامل می شود.
فاکتورهای مختلف تا قبل از تکمیل شدن دوران رشد و بسته شدن صفحه های استخوان ها می توانند در افزایش رشد و قد موثر باشند. داروهای تقویتی نیز یکی از عواملی است که موجب تغییر و تحول رشد استخوان ها در کودکان و نوجوانان می شود. این داروها میکروالمان هایی دارند که کودک در دوران رشد به آن ها احتیاج دارد.یکی از عوامل مهمی که در رشد قد انسان تاثیر می گذارد، ژنتیک و وراثت افراد است؛ این که فرد از چه وراثتی برخوردار است و قد افراد خانواده در چه محدوده ای قرار دارد. تغذیه صحیح نیز به رشد قد شما کمک می کند. رژیم غذایی شما باید شامل لبنیات، پروتئین، کلسیم، منیزیم و فسفر باشد. موادغذایی مثل شیر، ماست، سبزی، ماهی، اسفناج، گوشت و حبوبات حاوی گروه های ویتامین و موادمعدنی هستند.برخورداری از حالت مناسب قرار گرفتن بدن به هنگام نشستن و ایستادن فواید جسمانی و فیزیولوژیکی متعددی برای فرد به همراه دارد که از جمله مهم ترین این فواید می توان به سلامت بخش پشتی بدن(کمر) و افزایش درازی ستون فقرات و در نتیجه افزایش قد فرد اشاره نمود.

بهتر است پاشنه کفش خانم ها ۲ تا ۳ سانتی متر باشد یعنی اختلاف ارتفاع بین جلو و عقب از پاشنه تا ابتدای انگشتان پا رعایت شود. کفش های لژدار که در قسمت جلویی نیز دارای ارتفاع هستند بهتر از کفش های پاشنه بلند معمولی هستند. پاشنه های بلند موجب دردناک شدن استخوان های کف پا، انگشتان و گاها التهاب کف پا می شوند. استفاده طولانی مدت از کفش های پاشنه بلند گرفتگی و جمع شدن عضلات پشت ساق پا را به همراه خواهد داشت.احساس درد و ناراحتی، آسیب و پیچ خوردگی مکرر مچ پا و همچنین آرتروز همگی از پیامدهای پوشیدن کفش های پاشنه دار هستند. این کفش در درازمدت به مفاصل پا آسیب می رساند و درنتیجه ابتلا به آرتروز از عوارض اصلی آن است. توصیه می کنیم تا از کفش های پاشنه بلند برای کوتاه مدت استفاده کنید و از پوشیدن آن در محل کار، خرید یا پیاده روی پرهیز کنید. به جای آن می توانید کفش های اسپرت و راحت را به پا کنید که از آسیب به کمر، افزایش قوس کمر، برهم خوردن تعادل و ابتلا به دیسک کمر جلوگیری کنید.درست است که کفش های لژدار را به جای کفش های پاشنه بلند توصیه کردیم اما یادتان باشد که لژ کفش نیز نباید آنقدر ارتفاع داشته باشد که به کف پا آسیب وارد کند. ارتفاع ۲ تا ۳ سانتی متری با کفش لژدار کمی بلندتر می شود.در وسط کفش حتما باید حالت انحنایی تعبیه شده باشد تا نوک پنجه کمی درحالت شیب دار قرار گیرد و راه رفتن آسان تر شود در این صورت فشار کمتری به پا وارد می شود و غیر از این حالت کفش راحت نخواهد بود و آسیب جدی به کف و نوک انگشت وارد می کند.

 

مطالب مفید دیگر در سایت

افزایش قد
چگونه قد بلند شویم
ژل افزایش قد سیلکونی
ژل افزایش قد
خرید ژل افزایش قد
ژل افزایش دهنده قد

 راه های افزایش قد
راههای افزایش قد
روش های افزایش قد
راهای افزایش قد
راه هایی برای افزایش قد
راهی برای افزایش قد
راه های افزایش قد
روشهای افزایش قد
راه افزایش قد
بلند شدن قد
پد افزایش قد
کفی افزایش قد
ژل بلندی قد
سیلیکن افزایش قد
کفی کفش افزایش قد
خرید اینترنتی ژل افزایش قد
ژل طبی افزایش قد

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 13:41  توسط مهران  |  نظر بدهید

مشکل کوتاهی قد

مشکل کوتاهی قد خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن با خرید ژل افزایش قد برطرف نمائید.افراد بسیار زیادی در جامعه ما وجود دارد که از مشکل کوتاهی قد خود در رنج و عذاب هستند و آرزوی داشتن قدی متعادل را دارند، این افراد به راحتی می توانند با خرید ژل افزایش قد به رویای خود دست یابند.روش های زیادی برای برطرف نمودن مشکل کوتاهی قد وجود دارد، به عنوان مثال می توان از قرص ها و مکمل های افزایش قد استفاده نمود که دارای عوارض جبران ناپذیری می باشند. همچنین عمل جراحی از روش های دیگر افزایش قد است که از ریسک بالایی برخوردار می باشد. همچنین هزینه آن نیز بسیار زیاد است. اما روشی که ما به شما پیشنهاد می کنیم روشی با هزینه اندک و بدون ایجاد هر گونه عوارضی می باشد. پیشنهاد ما به شما خرید ژل افزایش قد می باشد. این ژل های افزایش قد از سیلیکون طبی ساخته شده است که با استفاده از این ژل، قد شما بلند تر خواهد شد.نام های تجاری مختلف این محصول کارآمد شامل ژل افزایش قد، پد افزایش قد و کفی افزایش قد می باشد.
با خرید ژل افزایش قد شما می توانید قد خود را به صورت کاملاً نا مرئی افزایش دهید. از آن جایی که این پد را همچون کفی درون کفش خود قرار می دهید و کسی توانایی دیدن کفی افزایش قد را در درون کفش شما ندارد، در نتیجه به صورت کاملاً طبیعی قد شما را در محیط های بیرون بلند تر از همیشه نشان خواهد داد.

 


شاید برای شما نیز جالب باشد که بخواهید بدانید نحوه اتصال و قرار دادن این ژل افزایش قد چگونه می باشد؟ در واقع این ژل های افزایش قد از چند لایه تشکیل شده اند که این لایه ها به هم متصل می باشند و این امکان را به فرد استفاده کننده می دهند تا به جای ۳٫۵ سانتی متر از لایه های کمتری استفاده نماید و به اندازه دلخواه خود مثلاً ۲ سانتی متر به قد خود اضافه نماید. بنابراین هر یک لایه را که تقریباً ۰٫۷ سانتی متر می باشد بر روی لایه دیگری قرار می دهید و مثلاً می توان به جای ۵ لایه فقط از ۲ لایه آن استفاده نمود. پس از این که تعداد لایه های دلخواه خود را روی هم قرار دادید آن را درون کفش تان (قسمت پاشنه ی آن) قرار داده و نیازی به چسباندن آن به سطح کفش نیز نمی باشد و هر زمان که مایل باشید می توانید به راحتی آن را از درون کفش خود بر دارید. حتی شما می توانید برای این که قد خود را خیلی بلند تر نمائید، دو جفت از این محصول را بر روی هم قرار دهید و به جای ۳٫۵ سانتی متر افزایش قد، قد خود را تا ۷ سانتی متر(بدون احتساب پاشنه ی کفش) افزایش دهید. البته با احتساب پاشنه ی کفش برای آقایان ۱۰٫۵ سانتی متر و برای خانم ها نیز تا ۱۶٫۵ سانتی متر به قد تان افزوده می گردد.راهی بی خطر و بدون عوارض برای افزایش قد شما خرید ژل افزایش قد با هزینه ای بسیار مناسب می باشد که شما می توانید همین حالا نمونه اصلی آن را با کیفیتی عالی و با قیمت واقعی آن از سایت فروشگاهی ما خریداری نمائید و به همین راحتی با استفاده از آن به جمع قد بلند ها بپیوندید.


جهت خرید ژل افزایش قد به صورت اینترنتی می توانید بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با کامل نمودن فرم مربوط به مشخصات اقدام به ثبت سفارش مورد نظر خود نمائید. شما می توانید این محصول را از درب منزل خود در هر کجای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند محصولات مورد نظر خود را به صورت تلفنی خریداری نمایند این امکان نیز وجود دارد و می توانند با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  تماس گرفته و سفارش خود را به همکاران ما اعلام نمایند تا آن ها اقدام به ثبت درخواست مورد نظر ایشان نمایند.تمامی محصولات عرضه شده توسط سایت فروشگاهی ما علاوه بر این که از کیفیت بالا و درجه یک و قیمت های مناسب برخوردار می باشند، دارای گارانتی تعویض هستند. برای این محصول نیز شرایط همین گونه است و در صورتی که در زمان ارسال کالا به درب منزل شما مشکلی برای آن پیش بیاید، ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض خواهیم نمود و شما بدون هر گونه نگرانی می توانید اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید.از مصرف دارو های شیمیایی که برای سلامتی شما مضر نیز می باشند خودداری نموده و همچنین نیازی نیست که به دنبال روش های پر هزینه و یا خطرناک باشید، با استفاده از ژل افزایش قد سیلیکونی می توانید بدون این که سلامتی خود را به خطر بیاندازید، به خواسته خود دست یابید.



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()