نوشته شده توسط : sanaz

زیبایی خنده

و نکات مهم برای رسیدن به آن

زیبایی خنده با تنظیم دندان ها و اصلاح فاصله ی بین آن ها :
برای داشتن دندان هایی با خط لبخند زیبا باید ابتدا نامنظم بودن دندان ها اصلاح شود و با انجام درمان های ارتودنسی میتوان آن ها را مرتب کرد و ظاهر آن ها را با استفاده از ونیر بهبود بخشید .
در کلینیک های پیشرفته که به درمان زیباشناسی مشغول هستند و مراجعین برای داشتن ریبایی خنده تقاضا دارند با توجه به متفاوت بودن نیازهای افراد و متفاوت بودن چهره و نوع دندان هایشان این طرح متفاوت بوده و با توجه به سفارشی بودن این درمان شیوه ی انجام آن متفاوت بوده . هر فرد خط لبخندش با دیگری متفاوت است.
حالت و رنگ دندان ها در ناحیه ی قابل روئیت زیبایی لبخند و بخش دندان های بالایی و پایینی که در هنگام لبخند زدن مشخص هستند و مشاهده میشوند خط لبخند را تشکیل می دهند و ویژگی های دیگری بر آن تاثیر گذار بوده که میتوان مواردی از آن را نام برد.
 بافت دندان ها و ویژگی های ان ها :
متخصصان زیباشناسی برای اصلاح زیبایی لبخند با ترکیب کردن زیبایی دندان ها و عملکرد آن ها  اقدام به درمان میکنند .متخصص میتواند با روکش کردن ظاهر را به گونه ای زنانه یا مردانه تبدیل کند و با تطابق دادن آن ها با دندان های طبیعی فرد از اهمیت خاصی برخوردار بوده.

طول عمر زیبایی لبخند :
برای افزایش دادن طول عمر دندان هایی که مورد درمان قرار گرفته اند تا خط لبخند را زیباسازند باید مراقبت های لازم را برای آن به عمل آورد و نگهداری لازم باید به عمل آید تا سالم بمانند .
با رو های سفید کردن دندان ها هر چند وقت یکبار انجام گیرد تا سفیدی و روشنی دندان ها حفظ شود و با بکار گذاشتن روکش هایی که نیاز به تراشیدن دندان های آسیب دیده یا شکسته و تغییر رنگ داده دارند جایگزین کرده تا ظاهر دندان ها صیقلی و صاف باشد و اگر دندانی از دست داده باشد با استفاده از کاشت دندان به صورت دائمی و روکش کردن آنرا اصلاح کند. با جایگزین کردن دندان کاشته شده 10 تا 15 سال زمان طول عمرش برآورد میشود و در این زمان نیازمند اصلاحاتی است تا در گذشت زمان زیبایی خنده باقی بماند.

طول دندان ها:
با افزایش یافتن سن افراد عمر دندان ها نیز کاهش یافته و فرسوده و کوتاه  میشوند و دیگر شادابی و جوانی قبل را ندارند و با لبخند لثه ای همراه میشوند در این مواقع باید به درمان طیبایی خنده پرداخت تا با تغییر شکل دادن و اصلاح کردن زول دندان های جلویی فک بالایی و نیز روش های لیزری خط لثه را از بین برد و به طول دندان ها افزود تا بلند تر شوند و خط لبخندی زیباتر پیدا کرد.
با تغییر دادن طول دندان ها از چهار گوش به گرد یا به هر نوع دیگری میتواند روی چهره ی فرد تاثیرگذار باشد و صورت را لاغرتر یا چاق تر نشان دهد.
خط لبخند :
خط فرضی که لبه ی دندان های بالا را از سمتی به سمت دیگر دنبال کرده و با توجه به منحنی بودن لب و حالت لب در هنگام لبخند زدن به اصلاح زیبایی خنده پرداخت تا به صورت ایده آل درآید و به استاندارد خط لبخند برسد . برای داشتن مقدار مورد نیاز طول دندان ها مورد نیاز بوده و به عنوان شاخص اصلی برای این نوع درمان زیبایی به شمار آمده.

تناسب دندان ها :
با بررسی کردن وضعیت دندان ها که به چه شکل و میزانی هستند و تناسب آن ها با یکدیگر مشخص میشود که چقدر نیاز به مرتب کردن دارد. دو دندان جلویی فک بالایی از اهمیت و دید بیشتری برخوردار هستند و در ناحیه ی لبخند قرار دارند تا یک خط لبخند متوازن را برای فرد بوجود آورد.

زیبایی خنده به معنی داشتن احساس ذهنی در فرد به داشتن نتیجه ی ایده آل است . به گفته ی افلاطون زیبایی را نوعی هماهنگی و تناسب بین اجزا یک پدیده با کل آن است که به وسیله ی انسان شهود می گردد.
انسان های اولیه برای زیبا کردن صورت خود با رنگ هایی که به صورت خود میزدند خود را زیباتر تصور میکردند . در طول زمان ها زیبایی در بین انسان ها متفاوت بوده است.

چه استانداردهایی برای زیبایی وجود دارد :
مغز انسان همانند کامپیوتر عمل کرده و ذخیره ی اطلاعات را انجام میدهد تا بتواند در صورت نیاز آن ها را بازخوانی کند . همانطور که با دیدن یک گل به زیبا بودن ان پی میبرید و با توجه به تجربه ای که دارید شاید آن را زیبا ترین گلی ببینید که تا بحال دیده اید این حالت برای زیبایی خنده نیز وجود داشته .
این حقیق وجود دارد که با گذشت زمان در اجتماع متفاوت زیبایی هم تغییر کرده و دیدگاه های آن نیز متفاوت بوده . به طور مثال افریقایی ها با سوراخ کردن گوش ها و لب ها و دماغ خود حلقه و یا سنگ رنگی قرار میدهند و یا در بین چینی ها با بستن نوار های رنگی به پای زنان را نشانه ای از زیبایی میدانند.
نسبت های زیبایی چهره :
بسیاری از روش ها بر زیبایی تاثیر داشته مانند آرایش کردن، لباس های زیبا، جواهرات . و با توجه به آن میزان زیبایی را مورد بررسی قرار دادند و با مطالعات و تحقیقاتی که انجام گرفت نسبتهای زیبایی را ترتیب بندی کردند.
- عرض چشم 
- طول چانه 
- فاصله ی عمودی از چشم تا پایین ابرو 
- ارتفاع کره ی چشم
- مساحت محدوده ی بینی 
- دهان ایده آل 
با داشتن چشمانی درشت و بینی کوچک و جانه ی کوچک با گونه های برجسته و زیبایی خنده در چهره تعادل بزرگی در چهره بوجود می آید که از نشانه های فیزیکی بوده و چهره ی یک زن را زیبا کرده و یک مرد جذاب نیز دارای خصوصیاتی از قبیل دماغ کوچک و ابروهای پرپشت حالت دار و چانه ی برجسته 

زیبابودن نقش زیادی در اجتماع داشته و با زیبایی خنده در موقعیت های شغلی و روابط اجتماعی جذاب تر شده و در تصمیم گیری ها و بالابردن اعتماد به نفس تاثیرات مثبتی در بر داشته و چهره ای که خشن باشد کم تر مورد علاقه و توجه دیگران قرار میگیرد تا داشتن زیبایی خنده در افرادی که زیبا رو هستند.

زیبایی خنده امروزه برای بسیاری از افراد مقوله ای مهم و حیاتی شده است و حاضرند برای رسیدن به لبخندی زیباتر هزینه های زیادی انجام دهند.شما نیز اگر به دنبال این هستید که طرح لبخند خود را تغییر دهید و چهره ای زیباتر و موجه تر داشته باشید باید برای این کار حتما از یک دندانپزشک مجرب کمک بگیرید.در این قسمت می خواهیم در مورد نحوه رسیدن بهزیبایی خنده برایتان صحبت کنیم ونکات مهمی را بیان نماییم.برای رسیدن به لبخندی زیباتر از روش های مختلفی استفاده می شود.روش هایی همچون روکش دندان و بریج دندان و اورتودنسی و حتی کاشتند دندان و در برخی مواقع سفید کردن دندان ها بخشی از کارهایی است که باید رد این پروسه صورت پذیرد تا شما بتوانید به لبخندی زیباتر دست یابید.در واقع هدف این است که حالت دندان ها و فک شما را به بهترین شکل ممکن با هم تطبیق دهند تا به هماهنگی دقیقی در این رابطه دست یابید.
اینکه آیا شما به زیبایی خنده نیاز دارید یا خیر را ابتدا باید خودتان مشخص کنید.آیا از خمده خود راضی هستید و چهره خود را در هنگام خندیدن می پسندید؟اگر خیر که باید به دندانپزشکی متخصص مراجعه نمایید تا ابتدا با معاینه هان و دندان شما و بررسی موقعیت دندان هایتان بتواند به یک طرح و ایده مناسب برای شما دست یابد.خنده ای زیباتر می تواند برای شما اعتماد به نفس بالاتری را به همراه داشته باشد و همچنین برای شما زندگی شادتری را به همراه داشته باشد.

زیبایی خنده شما به چه عواملی بستگی دارد؟
این روزها بسیاری از افراد و چهره های مهم دریافته اند که در دیدارهای مهم خود اولین چیزی که طرف مقابلشان از انها خواهد دید چهره شان است و برای همین بسیار به زیبایی خنده خود اهمیت می دهند و برای رسیدن به بهترین شکل خنده حاضرند هزینه های زیادی را بپردازند.خنده شما می تواند نقش مهم و کلیدی را در ادامه روابطتان با طرف مقابل داشته باشد.
باور می کنید با یک لبخند زیباتر شما می توانید زندگی همراه با اعتماد به نفس بالاتری را تجربه نمایید و از این رو می توان گفت کلیه هزینه هایی که برای این مرود انجام می دهید در واقع نوعی سرمایه گذاری است.اما چگونگی رسیدن به این امر باید حتما تحت نظر یک متخصص دندانپزشک باشد.
اما کارهایی که برای زیبایی خنده شما صورت می پذیرد تا شما به انچه که می خواهید دست یابید عبارتند از :
رنگ دندان ها
تنظیم موقعیت قرار گیری دندان نسبت به یکدیگر
ایجاد هماهنگی و داشتن توازن میان دندان ها
در صورت نیاز پروتز لبها و گونه ها
اولین قدم برای دستیابی به لبخندی زیبا قطعا داشتن دندان هایی سفید و یکدست است . اگر قبلا به علت هتی مختلف برای پر کدن دندان هایتان از مواد نقره ای و تیره استفاده کرده اید خوب این یک مانع بزرگ است در راه رسیدن به زیبایی خنده. پس باید ابتدا دندانپزشک به معاینه کامل دندان های شما بپردازد و دندان هایی که قرار است در طرح لبخند شمنا نمایان شود را بررسی نماید و اگر در آنها مواد تیره و نقره ای به کار رفته انها را مجددا اصلاح نماید.
در ضمن دندانپزشک باید بتواند با توجه به جنس دندان های شما تا جای ممکن انها را سفید نماید تا جلوه بهتری در هنگام خندیدن به دست آورند.
اما نکته مهم دیگری که باید انرا فراموش نکنید این است که موقعیت دندان هایتان نسبت به هم چگونه استمیزان فاصله آنها نسبت به هم و میزان کجی و حالت انها همگی در شکل نهایی و زیبایی خنده شما تاثیر گذار هستند.برای این منظور نیز می توانید از خدمات اورتودنسی بهره بگیرید و تا جای ممکن این اصلاحات راب رای دندان هایتان انجام دهید.
اگر دندانی از دست رفته دارید باید حتما به فکر جایگزینی دندانی جدید برای ان باشید مخصوصا اگر آن ندان جز دندانی هایی باشد که قرار است رد طظرح لبخند شما نمایان شود.
گاهی اوقات شما نه دندان از دست رفته ای دارید و نه مشکل سفید کردن انها را خواهید دشات. گاهی تنها مشکل عدم هماهنگی و توزان میان دندان ها هست. شما باید حتما به بهترین شکل ممکن میان دندان هایتان ایجاد هماهنگی کنید و این کار تنها توسط یک متخصص دندانپزشک امکان پذیر است.


یک صورت نامتوازن یا پیر را می توان با استفاده از روش های خاص اصلاح طرح لبخند شامل خدمات ارتودنسی و یا جراحی صورت بهبود بخشیده یا جوان کرد.در این حالت یک دندان پزشک زیبایی با شما صحبت می کند تا به این ترتیب بتواند روش درمانی را برای شما طراحی کند که از طریق آن بتوان دقیقاً به خواسته های مورد نظر شما دست پیدا کرد. این طرح درمان می تواند از روش های مختلف زیبایی یا روش های تجدید ساختار تشکیل شده باشد که بطور بالقوه شامل سفید کردن دندان، تنظیم کامپوزیت، روکش کردن دندان، استفاده از عاج دندان، اورتودنسی، جراحی صورت و سایر روش های موجود در این حوزه است.

 


در مقوله ی زیبایی خنده می توان گفت وقتی یک خنده زیبا می باشد که لبخندش نیز زیبا باشدو اصلاحات طرح لبخند مورد نظر روی آن انجام گیرد. اصلاح طرح لبخند راه و روشی ست که برای  خنده ای زیبا صورت می گیرد که این عوامل به چه صورت انجام می گیرد که می توان از آنها به ؛ بریج دندان ، ارتودونسی دندان ، کاشت دندان  و سفید کردن آن با روش های موجود ، روکش دندان ها و  حفاظت و جلوگیری از تیره شدن آنها  ،اشاره کرد که می تواند از عوامل خنده ی زیبا و اصلاحات آن باشد. در مباحث قبل ذکر کردیم که اصلاح طرح لبخند می تواند به بهتر شدن رنگ دندانها (سفید تر شدن رنگشان)و فاصله ی بین دندان ها و هماهنگی و توازن بین آنها صورت می گیرد ، که از این طریق می توان دندان های زیبا و لبخند جذاب ودر نتیجه خنده ی زیبا و جذاب و خیره کننده و دلبرو تری داشته باشیم. از مزایای ایجاد خنده ی زیبا و اصلاح طرح لبخند می تواند موارد روبه رو باشد:سلامتی ، زیبایی ، ظاهر جذاب، تجدید و بهبود عملکرد دندان ، که می توانید مشکلات و فاکتور های نا مناسب ایجاد لبخند زیبا را از درست کنید، که زندگی ساده تر و آسوده تر و پر اعتماد به نفس تر و شادو خوشحالتری را برای خود به ارمغان بیاورید. در واقع این مسئله ،اصلی است که اهمیت آن هیچ وقت کمتر از آن چیزی که بیان می شود نیست بلکه بیشتر و بالاتر از آن نیز می باشد و داشتن اصلاح طرح لبخند می توانید به زندگی و شخصیت خود کمک فراوانی بکنید و خود را از لحاظ ها ی مختلفی بیمه کنید. از اولین چیزهایی که در برخورد با افارد دیگر در شما به چشم می خورد همان لبخند شماست که با همین لبخند شما رابطه ی خود را شروع می کنید و به افراد مختلف اجازه می دهید که دلنشین بودن شما را مشاهده کنند و این خد تأثیرات فراوانی را در برخورد با غریبه و آشنا ایجاد می کند و به نوبه ی خود در ایجاد اعتماد به نفس و خود باوری و روابط ساده ی اجتماعی شما تأثیرگذار باشد و حس عدم اطمینان و ناامنی و استرس و تشویش را ا ز شما دور کند و شما را در روابط اجتماعی موفق  تر گرداند. یکی از مورد های مهمی که شما در برای خود انجام می دهید و به واسطه ی آن می توانید کمک بزرگ و فراوانی به خود کنید همین اصلاح طرح لبخند است که همان خنده ی زیبا را ایجا د می کند و از بهترین سرمایه گذاری های شما برای تضمین زیبایی خنده  درنتیجه لبخند زیبا می باشد که بعدها می تواند در ایجاد  زیبایی های پی در پی برای شما تأثیر گذار باشد که این زیبایی به طبع و موارد دیگر با فرم و شکل گیری به زیبایی ها ی دیگر در صورت شما منجر می شود. 
یکی از راه های ایجاد کیفیت بیشتر در زندگی خود ، اصلاح طرح لبخند و خنده ی زیبا می باشد ، که شما در خیلی از موارد  به خرج کردن پول خود در راه هایی چون لباس های گران قیمت و سفرها ی غیرضروری و ظروف آشپزخانه و تابلوها و وسایل گران قیمت بی استفاده و.... می گذارید که در واقع از اصل زندگی و کیفیت زندگی خود دور می کنید و این خود در خیلی از موارد به شما  در زندگی به اندازه ی اصلاح طرح لبخند کمک نمی کند و در واقع اصلاح طرح لبخند و خنده ی زیبا به شما در خیلی از موارد در ایجاد فاکتورههای مهم زندگی یاری می رساند و شما را زودتر به ظاهر دل خواه خود می رساند.
 امروزه عمل بینی در بین افراد بسیار باب شده و خیلی از افراد برای زیبایی ظاهر و صورت خود به عمل بینی روی می آورند . در واقع عمل بینی خود به تنهایی نمی تواند عامل زیبایی باشد بلکه لبخند و دندان ها قبل از بینی به چشم می خورد و از عمل بینی از اهمیت بیشترری برخوردارند. عده ای هم حتی بعد از عمل بینی باز هم  از ظاهر خود احساس نارضایتی می کنند و می گویند این همه برای بینی خود هزینه کرده ایم ولی به ان شکل و ظاهری که می خواهیم نرسیده ایم که باز هم یک فاجعه ی هولناک رابرای خود ایجاد می کنند و باز  هم به عمل همان بینی عمل شده ی خود می پردازند . که بعدها با اتفاقات  غیر منتظره در زندگی خود مواجه می شوند و خود را به دست جراحی های غیر قابل پیش بینی و بیشتر وقتها نا گوار می سپارند . در اقع ما به این افراد توصیه میکنیم قبل از اینکه به عمل بینی خود بپردازند ، درصدد اصلاح طرح لبخند خود بپر دازند و با اصلاح طرح لبخند هم حتی تجربه ثابت کرده بینی نیز به فرم زیبا ی خود در خواهد آمد . و پس از اصلاح طرح لبخند خیلی از موارد در ظاهر درست تر و زیباتر خواهد بود و شما می توانید زیبایی خود را بیشتر تضمین کنیم و قبل از انجام هر گونه ی عمل زیبایی به  دندانپزشک زیبایی مراجعه کنند و از شر هزینه های سنگین عمل های زیبایی دیگر خلاص  شوند و خود را با این عمل تضمین کنند. ما به افرادی که می خواهند به عملزیبایی خنده بپردازند توصیه می کنیم به کلینک ها ی دندانپزشکی مراجعه کرده و را ه های در مان  را درست و دونه به دونه انجام داده و عواقب و نتایج خوب را مشاهده کنند و بعد اگر نتیجه ی دل خواه را نگرفتید می توانید بعد از آن به عملبینی و اجزای دیگر صورت خود بپردازید که من این اطمینان صد در صد را به شما میدهم که نتیجه ی دل خواه خود را بدون شک با مراجعه به پزشک مجرب خواهید رسید. و شما به اعتماد به نفس و زیبایی خود بهای بیشتری می دهید.  زیبایی شما در لبخند و خنده ی شما نمای بیشتری خواهد یافت و شما را دارای اعتماد به نفس و خود باوری بیشتری در روابط اجتماعی و عاطفی می کند و این  به شما بهای بیشتری می دهد و بهتر و متفاوت تر و خاص تر و زیبا تر جلوه می کنید.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۴ساعت 12:53  توسط پریا  |  نظر بدهید

لبخند هالیوودی

و نکات مهم آن

 

 


یکی از روش های گریم که روی دندان های بازیگران هالیوودی هنگام ضبط فیلمبرداری انجام میگرفت گذاشتن روکش هایی با جنس آکریل بود که روی دندان های بازیگران که در حال بازی بودن چسبانده میشد و به صورت پوسته ای موقتی بود که بعد از چند ساعت از دندان جدا میشد و به لبخندهای هالیوودی نام گذاری شد.
بعد از آن به سرگرمی برای زیباسازی دندان های افراد منجر شد تا خط لبخندی زیبا مانند بازیگران معروف داشته باشند.

بن افلک یکی از بازیگران خوش چهره ی هالیوودی بود که با مت دیمن دوست خود به سینما وارد شد و هرگز نتوانست به موفقیت هایی که او کسب کرده بود برسد و بعد از آن با جذاشدن از جنیفر لوپز و ازدواجش با گارنر که ستاره ای از فیلم های تلویزیونی هالیوود بود با شکست های زیادی فیلم هایش روبرو شد .
بن افلک برای شاداب نگه داشتن چهره و اندام خود اقدامی برای جراحی ها و تزریق بوتاکس  نکرده است زیرا به گفته ی وی انجام دادن عمل زیبایی و جراحی های اندام و صورت نیازی نیست و مورد تایید حرف متخصصان معتبر آمریکا هم بود.
ولی برای زیباترشدن دندان های خود و داشتن خط لبخندی زیبا و داشتن لبخندهای هالیوودی در میان بازیگران اقدام به زیباسازی و درمان دندان های خود کرده که با لمینت و روکش ها و سفید کردن دندان هایش انجام گرفته . درمان زیبایی دندان های افلک 20 هزار دلار هزینه شد زیرا دندان هایی با فاصله و کوتاه داشت .

کاترین زتا جونز :
یکی دیگر از لبخندهای هالیوودی خانم کاترین بوده که با انجام درمان زیبایی روی دندان های جلویی خود که با فاصله بودند و میزان کردن دندان های نیش که بسیار تیز و خنجری مانند بودند با انجام بلیچینگ و روکش های سرامیکی روی آن ها خط لبخند خود را بهبود بخشید ولی وی تمام این شایعات درمان زیبایی خود را رد کرد.
خانم کارتین 42سال دارد و با مایکل داگلاس ازدواج کرده و به دلیل گرفتن سرطان شوهرش دچار بیماری افسردگی شده که تحت درمان قرار گرفت و در حال حاضر بهبود بخشیده و به زندگی خود ادامه میدهند.

نیکلاس کیج :
یکی از بازیگران محبوب و پولدار سینمای هالیوود که سن نسبتا بالایی دارد و با داشتن رفتارهایی عجیب دارای شهرت زیادی بود و برنده ی جایزه اسکار با بازی در فیلم ها کسب کرد. 
برای بازی کردن در یک فیلم برای نقش سرباز مجبور شد که چند کیلو کم کند و صورتش را با باند بست تا عضلاتش تحلیل بروند و برای اینکه صورتش در هم شکسته نشان داده شود دندان های نیش خود را کشید و بعد از آن با انجام ایمپلنت روی دندان های نیش خود اقدام به کاشت آن ها کرد و به دلیل استفاده ی مداوم از سیگار دندان هایش ساییده شده بودند و بدرنگ و کوتاه بودند که برای درمان زیبایی بلیچینگ و روکش های سرامیکی را روی دندان هایش اتنجام داد و برای ردیف کردن دندان ها نیز ارتودنسی کرد و با انجام این ترمیم ها یکی از لبخند هالیوودی شد.


اوپرا وینفری :
یکی از ثروتمندترین زنان دنیا خانم اوپرا است که برنامه ی تلویزیونی او ملیون ها بیننده در دنیا دارد و با لحن زیبایی که در کلام خود دارد باعث جذب افرا به خود میشد که محبوبیتی فوق العاده دارد . وی بعداز کسب محبوبیت در این عرضه اقدام به اصلاح وضعیت دندان های خود کرد و از ارتودنسی نامرئی برای این منظور استفاده کرد و از براکت های نامرئی برای مرتب کردن دندان ها و بعد از آن از کامپوزیت های سرامیکی برای روکش کردن بکار برد و به ایندلیل که تشخیص این روکش ها روی دندان ها دشوار است و هزینه ی بسیار زیادی را دارد برای وی مهم نبود و اقدامات لازم را برای داشتن لبخندهای هالیوودی به عمل آورد.

جورج کلونی :
جورج به دلیل عادت دندان قروچه ای که داشت باعث سابیدگی دندان هایش شد و برای بهبود وضعیت دندان هایش رو به درمان زیبایی آورد .با وجود محبوبیت زیادی که داشت و یکی از سوپراستارهای هالیوود است. 
با ساییده شدن دندان های جلویی باعث کوتاه شدن ارتفاع دندان هایش شد که برای حل این مشکل با روکش های لمینت چینی و با انجام لیزر روی لثه هایش ارتفاع دندان هایش را افزایش داده و فرم و شکل دندان هایش اصلاح شد و خط لبخند زیبایی پیدا کرد و هزینه ای که برای این درمان پرداخت کرد حدود 30 هزار دلار برآورد شده.

براد پیت :
براد پیت و همسرش آنجلیا با محبوبیت زیادی در سینمای هالیوود هستند و از جمله بازیگرانی است که انگار پیر شدنی نیست و میتوان ورزش ها و رژیم های غذایی که دارد او را در رده ی بازیگران سالم و جوان سینما ماندگار کرده و با شایعاتی از قبیل انجام جراحی های زیبایی و کاهش دادن چین وچروک های صورتش و انجام جراحی بینی بی تفاوت است و اینکه این مرد 48 ساله با تزریق کردن فیلر برای صورتش و همینطور انجام درمان  های زیبایی برای لبخند هالیوودی شدن از دندان پزشکی کمک گرفته و دندان هایش را سفید و درخشان کرده و همینطور اقدام به روکش گذاری های لمینت کرد .

تام کروز :
هروز که این بازیگر را میبینیم علی رغم 49 ساله بودنش جوانتر از قبل میشود و شایعاتی از قبیل جراحی پلاستیک و از بین بردن چین و چروک های صورتش هست ولی زیباسازی دندان هایش دیگر جای هیچ حرفی ندارد زیرا یکی از دندان های فک بالایش را از دست داد و باعث بهم خوردن خط لبخندش شد و خط وسط دندان هایش با مشکل روبرو شدند .
زیرا اگر در دوران جوانی و نوجوانی دندانی از بین برود این فضای خالی که ایجاد میشود باعث بهم خوردن نظم دندان های دیگرش میشود و این فضای خالی پر شده و باعث اختلال در نظم دندان های فک شده و خط لبخند را از بین میبرد.
در چند سال اخیر دیگر این مشکل دندان در کروز وجود ندارد 
و با حضور دائمی که در سینما و عمومیت دارد میتوان گفت که برای درمان دندان هایش از ارتودنسی و لامینت استفاده کده باشد و با بلیچینگ کردن و سفید کردن رنگ ان ها یکی از لبخوندهای هالیوودی برتر سینما شده و هزینه ی این درمان معادل 30 هزار دلار شده.

 


حتما شما هم درباره لبخند هالیوودی مطالبی را شنیده باشید.امروزه بسیاری دوست دارند لبخندشان شبیه لبخندهای هالیوودی باشداما خوب قبل از اینکه بخواهید لبخندتان را شبیه لبخندهای هالیوودی نمایید بهتر است درباره خصوصیات و ویژگی های این لبخند بیشتر بدانید.لبخند هالیوودی به لبخندی می گویند که تقریبا بی نقص  و به شکل زیبایی بروی لبان نقش می بندد.دندان هایی که به صورت ردیفی و بسیار مرتب  و با رنگ سفید در دهان شما خود نمایی می کنند.اما شاید سوال مهم اکثر شما این باشد حالا چگونه می توان لبخند خود را به لبخندهای هالیوودی نزدیک تر نمود.؟برای این کار چند راهکار به شما پیشنهاد می کنیم :
1-قبل از هر چیز شما باید به یک متخصص دندانپزشک مراجعه نمایید و او دندان های شما را به خوبی و با دقت معاینه نماید.بعد از بررسی دقیق باید دید که ایا شکل و فرم دندان ها و فک شما برای ونیر پورسلین مناسب است یا خیر.در این میان اگر شما جز افرادی هستید که دندان قورچه زیادی دارید به نظر استفاده از یان روش اصلا برایتان مناسب نباشد.در این حالت گزینه پیشنهادی برای ایندسته از افراد استفاده براکت نامرئی است.
نکته مهم دیگری که باید قبل از اینکه به فکر لبخند هالیوودی باشید به ان فکر کنید این است که اگر دندان های شما دچار پوسیدگی یا بیماری خاصی است باید قبل از اقدام به عمل های زیبایی این مشکلات را کاملا برطرف نمایید.اما کار بعدی که باید انجام دهید این است که از دکتر متخصص خود بخواهید که وضعیت دهان و دنان و فک شما را به خوبی مورد بررسی قرار دهد و ببینید اصلا دندان هایتان به درد عمل ای زیبایی می خورد یا خیر.قبل از اینکه بخواهید مراحل درمان واقعی را شروع کنید باید از لبخندهای آزمایشی استفاده نمایید تا بتوانید به هر حال شمایلی از نتیجه نهایی را مشاهده کنید و بر اساس ان تصمیم به ادامه کار بگیرید.مخصوصا رد مرود لبخند هالیوودی باید قبل از اینکه بخواهید اقدام جدی صورت دهید حتما مدل آزمایشی آنرا برای خودتان امتحان کنید .لبخندهای آزمایشی در مدل های مختلف طبیعی و تخم مرغی و هالیوودی وجود دارند و شما بر اساس نیاز خود می توانید هر کدام از آنها را که خواستید امتحان نمایید.
اما اگر به این نتیجه رسیدید که باید شما هم عمل زیبایی را برای رسیدن به لبخند هالیوودی انجام دهید پس مرحله بعدی این است که ابتدا به سفید کردن دندان هایتان بپردازید.در واقع با این کار سایه دندان هایتان از بین خواهند رفت و رخ و نمایی زیبا را به خود خواهند گرفت.در واقع متخصص دندانپزشکی باید بتواند با توجه به جنس و نوع دندان های شما تشخیص دهد تا چه میزان می توان دندان هایتان را سفید کرد.

لبخند هالیوودی و همه انچه که باید بدانید
خوب مرحله بعدی بدین صورت آغاز می شود که برای رسیدن به لبخند هالیوودی احتمالا باید بخش هایی از بافت دندان شما برداشته شود تا شبیه به مدل مورد نظر شود.در این بخش ابتدا دندان های مرود نظر بی حس خواهند شد و بعد از تراشیدن ونیر موقتی را برای شما به کار خواهیم برد تا بتوانید نحوه لبخند هالیوودی خود را به صورت تستی مشاهده نمایید.
اما بعد از چند روز که از عمل تراشیدن دندان ها گذشت باید به آزمایشگاه مراجعه نمایید و با مسئول ان درباره نوع ونیز موقتی که برای شما استفاده شده صحبت کنید.در این زمان باید اگر تغییراتی که مد نظر دارید را به او بگویید تا بتواند انها را برایتان لحاظ نماید.تغییرات فوق می تواند در زمینه نوع و رنگ دندان ها باشد.
اما سوال بعدی که بسیار مهم است این است که برای دست یابی به لبخند هالیوودی باید چند دندان را تراش دهیم و تغییر حالت دهیم.؟این امر دقیقا به شکل و فرم دندان های شما بستگی دارد . اینکه دندان های شما در هنگام خندیدن چندتای انها مشخص می شود عامل مهمی است که معلوم می کند باید بروی چندتا از دندان های شما تغییراتی در فرم و اندازه ایجاد شود.معمولا اکثر افراد برای رسیدن به لبخند هالیوودی بین 6 تا 8 دندان جلویی را باید ونیز نمایند.اما گاهی اوقات برخی تنها ترجیح می دهند که 4 دندان بالایی را ونیز نمایند.
اما سوال مهم بعدی این است که آیا بعد از انجام عملیات زیبایی برای لبخند هالیوودی برای سالم ماندن ان باید مراقبت های ویژه ای انجام داد؟

بله. هر روز باید نخ دندان بکشید و دو بار در روز مسواک بزنید و حداقل هر شش ماه یک بار به کارشناس بهداشت مراجعه کنید. همچنین باید حداقل سالی یک مرتبه به دندانپزشک مراجعه کنید تا مطمئن شوید دندانهایتان در وضعیت خوبی به سر میبرند. همین که ونیر پورسلین را روی دندانهایتان گذاشتید باید رژیم غذایی خود را اصلاح کنید و از مصرف غذاها یا انجام عاداتی که میتوانند ونیر را خراب کنند، اجتناب کنید. ممکن است دندانپزشک از شما بخواهد برای محافظت از ونیر و جلوگیری از شکستگی آن، از محافظ نرم دهان در هنگام خواب استفاده کنید.

 

لبخند هالیوودی به نمایش قرار گرفتن دندان ها و لثه ها در وضعیت مناسب گفته میشود که با جذابیت روی چهره ی بیمار جلوه کرده و او را زیباتر کرده .
انجام این زیباسازی دندان ها به دهه 60 و 70 بوده که توسط پزشک آموریکایی برای زیباشدن خط لبخند بازیگران هالیوودی برای بازی در فیلم ها انجام شد و بعد از آن به لبخند هالیوودی نام گرفت.

اصول زیبابودن لبخند :
نحوه ی قرار گرفتن دندان ها و لثه ای که نمایان است و زوایای مختلف در دید دندان ها باعث نازیبا شدن لبخند شده و داشتن دندان های نیشی تیز ظاهر صورت و چهره را مردانه کرده و با گرد کردن زاویه های دندان ها چهره را ملایم و آررام تر جلوه میدهد و در خانم ها با داشت دندان های جلویی بلند بیشتر جلوه زیبا داشته.
دندان های جوان با زوایای صاف و مشخص بوده و افراد مسن سایش داشته و زوایای آن ها به مرور گرد شده . برخی افراد در هنگام خنیدن مقدار زیادی از لثه ی آن ها مشخص بوده و دندان هایشان کوتاه و کوچک بوده که علاوه بر زیباسازی دندان ها باید به ترمیم لثه نیز اقدام گردد تا بتواند ویژگی لبخندهای هالیوودی را اجاد کند .
 
بررسی خط لبخند :
ددانپزشک معالج با معاینات لازم و عکس برداری های فتوگرافی که انجام میگیرد با کمک گرفتن از نرم افزارهای مخصوص لبخند فرد را بعد از درمان آنالیز کند و مشکلات و آسیب های دهانی بیمار را بیان کرده و درمان های لازم را نام برده و روش کار هریک را نیز بیان کند تا بیمار توجیه شود و اقدامات لازم را جهت انجام درمان بپذیرد.

طراحی کردن لبخند برای بیمار :
بعد از اینکه آنالیز وبررسی های لازم از روی عکس برداری دندان های بیمار به عمل آمد میتوان با استفاده از نرم افزارهای کمکی کارهای لازم را از قبیل سفید کردن و روکش یا کاشت و ارتودنسی است روی دندان ها شبیه سازی کرد تا برای او لبخند هالیوودی نمایش داده شود.
در عصر کنونی داشتن لبخند هالیوودی از نظر اجتماعی و عاطفی ضرورت داشته و میتواند تاثیر بسیاری در شغل و روابط بگذارید و با داشتن جذابیت و اعتماد بنفس که تا حد زیادی در موفقیت های شغلی متاثر است و به وضوح دیده شده که این افراد از نظر اجتماعی و روابط ارتباطی موفق تر هستند و در محل کار و اجتماع با توجه بیشتر ی روبرو هستند.
در گذشته باید از روش های سنتی و دردناک دندانپزشکی برای ترمیم دندان ها استفاده میشد ولی امروزه با پیشرفت در حوزه ی دندانپزشکی و مجهز شدن مواد و تجهیزات و تکنیک های خاص این درمان ها با مدت زمان کم تری همراه بوده و برای بازسازی کردن دندان ها و اصلاح خنده و تغییر دادن رنگ دندان ها نیز با توجه به ماهر بودن دندانپزشک قابل انجام بوده .زیرا میتوان با دو جلسه حضور در دندانپزشکی اقدام به زیباسازی دندان ها کرد و بدون تراش دادن و طولانی شدن دوره ی درمان کار را تمام کرد.

از عواملی که در خط لبخند تاثیر میگذارد فرم و ظاهر صورت است و همینطور حالت لب و مطابقت داشتن صورت با نوع درمان زیبایی نقش داشته زیرا به صورت کلی 5 نوع فرم صورت داریم که شامل :
- صورت بلند
- صورت گرد
- صورت بیضی
- صورت مربعی
- صورت قلبی شکل 

میتوان گفت ایده آل ترین فرم صورت بیضی است که با هر نوع لبخندی متناسب است. بر فرض مثال اگر فردی فرم صورتش بکشیده باشد با پوشیدن گوشواره ی بلند و آویز بلندتر و کشیده تر دیده میشود و با طراحی کردن دو دندان قدامی بلند برای او تاثی منفی بر چهره ی وی می گذارد و طراحی لبخند برای هر فرم صورتی متفاوت است.

چگونه لبخند هالیوودی داشته باشیم :
بسیاری از افراد خواهان داشتن لبخند هالیوودی هستند و سوالات متداولی میشود که برای داشتن این لبخند چکار باید کنندو چه اقداماتی لازم است انجام دهند.
اگر دندان های نامرتب و بهم ریخته با رنگ کدر یافت شود آن ها را ترمیم کرده و زیباتر میشوند و به طور کلی به لبخند هالیوودی لبخندی بدون عیب و نقص گفته شده ه با سفید کردن و مرتب کردن دندان ها همراه بوده . با بالارفتن تقاضای افراد برای ونیرهای سفید کننده و زیبا کننده در تنوع  متناسب با نیاز افراد فراهم شده است .

چگونه صاحب لبخند هالیوودی شوید :
1- دندان ها باید معاینه شوند و وضعیت دندان ها با فک بسته دهان مورد بررسی قرار بگیرد که آیا مناسبت دارد یا نه .و افرادی که دارای دندان قروچه هستند نمیتوانند از ونیر پورسلین استفاده کرد و باید از روش های سفید کننده ی دندان ها بکار برد . در هنگام مراجعه به دندانپرشک باید بیماری های لثه و یا پوسیدگی که از آن رنج میبرید بگویید .

2- وضعیت دهان مورد بررسی قرار میگیرد تا برآورد شود که آیا برای داشتن لبخند هالیوودی شرایط لازم را دارید یا نه .و یا لبخندی آزمایشی را پیشنهاد میکنند تا براساس آن ها نوع مناسب را انتخا کنید و قبل  از آغاز درمان نتیجه ی حاصل را مشاهده کنید .
دارای انواع و مدل هایی از قبیل تخم مرغی، جوانی، طبیعی یا هالیوودی هست که باید برای خط لبخند خود یکی را برگزینید و بر اساس آن متخصصان آزمایشگاه آن را میسازند.

3- با اتمام درمان ونیر روی دندان ها باید عمل سفید کردن انجام گیرد تا سایه ای که روی دندان ها افتاده  از بین برود و بهبود پیدا کند و قبل از انجام دادن سفید کنندگی باید قابلیت دندان ها را برای درجه ی سفیدی سنجید.

4-مدل های مختلف ونیر را آماده رده تا روی دندان های شما گذاشته شود تا طرح لبخند آزمایشی برای شما گذاشته شود تا آن را مشاهده کنید و دندان ها را بی حس کرده تا در این حین متوجه درد نشوید و به صورت موقتی این ونیر روی دندان شما امتحان میشود تا ببینید که این طرح لبخند هالیوودی که انتخاب کرده اید به چه صورت است .

5- بعد از چند روز از شما خواسته میشود که به آزمایشگاه رفته تا در مورد ونیر موقتی با تکنسین آزمایشگاه صحبت کنید و تصمیم خود را در رابطه با نوع و رنگ و طرح ان به او بگویید تا تغییرات لازم را روی آن انجام دهد و مورد رضایت شما باشد.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۴ساعت 12:53  توسط پریا  |  نظر بدهید

دندانپزشکی زیبایی

و هر آنچه که باید بدانید

 


دندانپزشکی زیبایی در واقع  به زیبایی و ظاهر دندان های شما مربوط می شود.که شما می توانید جدا از سلاکت دندان های  خد لبخندی زیبا را به چهره خود هدیه دهید که این عامل نیز یکی از هنر هایی موجود  در علم دندانپزشکی می  باشد.و دندانپزشکان سعی بر این دارند که علاوه بر سلامت دندان ها لبخندی زیبایی را به افراد هدیه کنند.در رشته دندانپزشی رشته هایی آموزش داده می شوند که مر بوط به زیبایی بوده که پروتز های دندانی و ارتودنسی از جمله این تخصص ها به حساب می آیند.در غیر این صورت دندانپزشکی زیبایی  یک رشته رسمی به حساب نمی آید و کسانی که د این عرصه فعالیت دارند پی به فروش رساندن محصولات خود می باشند.
 در دندانپزشکی زیبایی  روشی که بیش از همه  به کار رفته می شود  سفید نمودن دندان  ها می باشد.سفید شدن دندان ها در دندانپزشکی  و موادی که دندانپزشک جهت سفید کردن دندن های زرد رنگ به کار می برد موثر تر واقع بوده و همچنین ماندگاری بیشتری را به دنبال خواهد داشت  به نسبت موادی که جهت سفید نمودن دندان ها به بفروش رسیده و هر شخصی می تواند به تنهایی از آن با هزینه کمتری از دندانپزشکی  استفاده کند.
جهت زیبا نمودن ظاهر دندان ها  با تغییر در شکل مینا سبب   رفع  فراز و نشیب در آن شده،که  گاهی در دندان های برخی از افراد شاهد شکستگی های  ریز  بوده که از این راه می توان جهت برطرف نمودن این شکستگی استفاده کرد.باید به این نکته توجه داشت که مینای دندان هرگز قابل برگشت نبوده  و در برخی از موارد مشاهده می شود که  عاج دندان   با خطراتی دست و پنجه نرم می کند.که این روش  با نام های دیگری نیز شناخته شده است.
با شکل دندان به دندان ها  که توسط   تراشیدن   میلیمتری لایه هایی از دندان صورت می پذیرد  ایجاد طرح گفته می شود.که خود یک درمان فوری در دندانپزشکی به حساب می آید که دندانپزشک توسط آن  دندان های شکسته ،ترک دار،خمیده  و همینطور دندان هایی که روی هم سوار شده اند را  اصلاح می نماید.افرادی که از ارتودنسی  را استفاده می کنند این روش نیز برای آنها  مورد استفاده قرار می گیرد که باید دانست که این روش برگشت ناپذیر  می باشد.که با شکل دادن دوباره دندان در واقع در  ظاهر و طول و موقعیت دندان تغییر حاصل می گردد.
روش فیلینگ کامپوزیت: دندانپزشکان در این روش بر روی سطح دندان ها ترکیبی که از مواد که همانند مینا بوده بر روی دندان های فرد قرار داده و بعد از  آن  فرم مورد نظر را به آن اعمال نموده و بعد از اینکه استحکام خود را حفظ نمود   مورد پولیش قرار می گیرد.
پل دندان:در برخی از موارد دندان های مصنوعی  به فک اتصال داده  می شوند و در موارد دیگر نیز  به صورت یک  پل  با یکدیگر اتصال برقرار می کنند.توسط این روش  دندان مصنوعی به دندان های طبیعی مجاور  با استفاده از یک قلاب  متصل داده می شود ولی این روش روشی قدیمی بوده زیرا وجود این قلاب ها در دهان  قابل مشاهده می باشد  برای همین خیلی مورد پسند قرار نمی گیرد.
پل های دندان دارای جلوه ای زیبا بوده و کاملا بی دردسر  که از این دو موارد می توان از ویژگی های بارز این روش نام برد. راحت بودن از استفاده این پل ها  به قدری است که فرد گاهی فراموش می کند از اینکه دندانی مصنوعی در دهان دارد.و در برخی از موارد نیز از اتصال جهت  ترمیم دندان ها استفاده می شود.
پل های چسبان:در مواردی که ستون و پایه های کنار دندان سالم بوده  عاری از هیچگونه پر شدگی  باشد،پل چسبان را می توان مورد استفاده قرار داد تا زیبایی و ظاهر دندان های شما بیشتر باشد.تفاوت عمده  این روش با روش اتصال در این است که  به مقدار خیلی کمی از مینای  دندان تراش داده  می شود.به طوری که این روش در حفظ سلامت دندان های مجاور نیز تأثیر گذار است و آسیبی به آنها وارد نخواهد کرد.و در مرحله بعد پل های چسبان را  به محل های از دندان که تراشیده شده می چسبانند.
لامینت(لمینت):موارد تشکیل دهنده لمینت از پرسلن بوده  که لایه ای  با ضخامتی کم و نازک می باشد که مستقیماً بر روی دندان در دندانپزشکی زیبایی  چسبانده می شود موارد استفاده از لمینت در مواقعی است که دندان ها دارای فوصل  در بین آنها بوده و یا اینکه  تغییر رنگ در آنها به گونه ای است که با  روش های سفید کننده دندان جوابی قابل قبول نمی گیرند.که استفاده از این روش برای ایجاد زیبایی لبخند بسیار مورد پسند در بین افراد واقع شده است.
استفاده از روش های مختلف از جمله روش های ذکر شده در بالا جهت رفع  نامرتبی و یا  تغییر رنگ دندان ها  جهت بازسازی دندان ها و لثه و  ایجاد زیبایی در لبخند شما  تنها یک هدف  به دنبال دارد و آن هم حفظ سلامت دندان ها و ایجاد نظم در آنها بوده  که رازی همچون سلامتی را به همراه دارد.از طرفی می توان گفت با توجه به اینکه اصلاح طرح لبخند و یا ترمیم و  دندان ها با وجود اینکه با مراجعه به دندانپزشکی زیبایی  هزینه آور بوده  و با  زمانی که  به خود اختصاص می دهد پر دردسر  نیز می باشد.پس توصیه ما به شما  مراقبت شدید از دندان هایتان می باشد  تا از بروز آسیب دیدگی در آنها جلوگیری شود.با  وجود اینکه مراقبت های لازم را انجام دادید اما باز هم دندان ها دچار آسیب دیدگی شدند می توانید سریعاً به دندانپزشک  مراجعه کرده  و دندان هایتان را مورد معالجه قرار دهید تا از آسیب دیدگی بیشتر جلوگیری شود.و بیمار باید ین نکته را بداند که  دندان پزشک دوست او  و دندان های او بوده  و تنها هدفش خدمت کردن می باشد و دندانپزشک نیز باید بداند بیمار به وی جهت دستیبابی به سلامت دندان هایش نیاز دارد و فردی مورد اعتماد برای اوست.
جدا از این هر فرد باید این مسأله را در نظر داشته باشد که علاوه بر مراقبت هایی که برای دندان هایش انجام می دهد باید حداقل دو بار در سال به دندانپزشک  مراجعه کرده تا از سلامت دندان ها ی خود اطمینان  حاصل کند.

 

 

یکی از مهمترین شاخه های رشته دندانپزشکی مربوط می شود به دندانپزشکی زیبایی.منظور از این اصطلاح این است که برای بالابردن عملکرد دندان ها و همچنین بهبود یافتن میزان زیبایی انها عملیاتی صورت می پذیرد تا به این هدف نزدیک تر شود.در واقع می توان اینگونه عنوان کرد که یک دندانپزشک در واقع علاوه بر اینکه باید دارای علم کافی باشد باید یک هنرمند نیز باشد. تلفیقی از علم و هنر در دندانپزشکی می تواند منجر به کاری با کیفیت در خروجی شود.علاوه بر اینکه هدف از دندانپزشکی بالا بردن سلامت دهان و دندان است هدف بعدی ان بالا بردن میزان زیبایی خنده نیز می باشد.
البته باید گفت که رشته دندانپزشکی زیبایی به صورت تخصصی نداریم و عملا گروهی از دندانپزشکان خودشان در این شاخه در حال فعالیت هستند.مثلا در امریکا هیچگاه این رشته به عنوان یک رشته رسمی در دانشگاه شناخته نشد .در این میان دو تخصص بسیار مهم وجود دارد که نمی توان میان انها و مباحث زیبایی دندان ها ارتباطی قائل نشد. این دو تخصص عبارتند از ارتودنسی و پروتزهای دندانی.برای تخصص گرفتن در این رشته ها باید در ابتدا مدرک دندانپزشکی داشته باشید و سپس به مدت سه سال نیز به ادامه تحصی در ان رشته بپردازید.
از جمله مواردی که در دندانپزشکی زیبایی صورت می پذیرد می توان به درمان های بیلیچینگ و یا سفید کردن دندان ها اشاره کرد.البته امروزه شاهد هستیم که برای سفید کردن دندان ها در داروخانه حتی بدون نسخه پزشک داروهای زیادی وجود دارد اما کاری که یک دندانپزشک در این زمینه انجام می دهد به مراتب تخصصی تر و دارای ماندگاری بالاتری خواهد بود.

دندانپزشکی زیبایی  و مطالب مفید درباره آن
یکی از کارهایی که در دندانپزشکی زیبایی انجام می شود تا ظاهر دندان ها مرتب  تر از قبل شوند و پستی و بلندآنها گرفته شود شکل دادن به مینای دندان ها است.البته باید به این نکته توجه داشت که مینای دندان دیگر برگشت ناپذیر است و با برداشتن ان گاهیی ممکن است به عاج دندان آسیب های جدی وارد شود . پس این کار حتما باید توسط یک متخصص واقعی دندانپزشکی صورت پذیرد.
اما یکی دیگر از کارهایی که در دندانپزشکی زیبایی انجام می شود ایجاد طرح است. در واقع منظور از ایجاد طرح شکل دادن دوباره به دندان ها است. ممکن است بر اثر فرسایش و دندان قورچه  شکل دندان ها تغییر کرده باشد و نیاز است که از یک متخصص زیبایی در این زمینه استفاده شود تا دوباره شکل اصلی را به انها باز گرداند.
اما یکی دیگر از کارهایی که در دندانپزشکی زیبایی انجام می شود فیلینگ کامپوزیت نام دارد.در این روش از یک ترکیب مینا مانند استفاده شده که بروی سطح دندان قرار خواهد گرفت.بعد از اینکه این ترکیب بروی دندان قرار گرفت و شکل خود را بدست اورد و سفت شد نوبت به پولیش کشیدن می رسد تا به /ان شکل لازم و مناسب داده شود.
مریلند بریج، دندان‌های مصنوعی هستند که میان دو عاج دندان قرار داده می‌شود تا مکان دندانی که خالی است را پر کند. آن دو عاج، دندان مصنوعی را به دو دندان کناری متصل نگه می‌دارد. از این روش برای کسانی که یک یا چند دندانشان را از دست داده‌اند استفاده می‌شود. این نوع دندان مصنوعی مانند سایر دندان‌هایی مصنوعی، قابل برداشتن و گذاشتن نیستند. در نواحی دندان که فشار کمتری را متحمل می‌شوند مانند دندان‌های جلویی، از مریلند بریج استفاده می‌شود. پل‌های پایه دار یا مریلند بریج باعث تصحیح گاز زدن و صحبت کردن می‌شود. افراد دارای این پل‌های دندانی، الزام به رعایت جدی بهداشت دهان و دندان دارند؛گرچه، این دندان‌ها تا ده سال یا حتی بیشتر دوام می‌آورند.

 

 


با وجود  اینکه در هر لحظه از زندگی شاهد تغییراتی در علم  و تکلنولوژی  بوده اید  و شاهد پیشرفت هایی  هستید که با این وجود زیبایی  مقوله ای به حساب می آید که در همه حال از دیر باز تا به امروز از اهمیت بالایی برخوردار می بوده است.و از جمله این زیبایی ها دارا بودن یک لبخند زیبا به شما در همه مراحل و موقعیت های زندگی از جمله  از نظر عاطفی و اجتماعی ،موقعیت مشاغل بهتر و موفقیت های چشمگیری  را برای شما به ارمغان می  آورد.و دلیل آن بر این امر بر این است که دندان ها  و لبخند در زیبایی فرد نقش اساسی به دنبال دارد و سبب بالا  رفتن جذابیت در فرد شده و به دنبال آن اعتماد به نفس بالا را  برای افراد به همراه دارد.
برای افرادی که از داشتن این زیبایی در دندان هایشان  محروم هستند با پیشرفت هایی که در علم دندانپزشکی شاهد آن هستید   راه حلی در نظر گرفته شده  که  این راه حل ها   دردندانپزشکی زیبایی  این توانایی را دارند که شما  مشکلات زیبایی دندان های خود را  نزد آنها  برطرف نمائید.
اصلاح طرح لبخند نزد دندانپزشکی زیبایی به گونه ای است که آنها با در نظر گرفتن قرینه بودن دندان ها در   دو سمت  دهان  و همچنین برابر بودن طول دندان ها  و همچنین نکات بسیار ریز دیگری که طبق  به کار بردن تکینیک های مورد ارزیابی قرار ی گیرد. با رفع نمودن هر کدام از این نقص ها زیبایی لبخند برای شما خلق می شود.
درمان های دندانپزشکی زیبایی گونه های مختلفی دارد که  اساسی ترین این درمان ها موارد ذکر شده در زیر  می باشد:
لمینت(لامینت ) دندان که به دو نوع سرامیکی و کاموزیتی تقسیم بندی می شود.
جراحی  جهت  زیباسازی لثه که با این کار با بلند نمودن طول تاج دندان ها و  همچنین بلندی و یا برفرمی موجود در لثه برطرف می گردد.
بلیچینگ  و یا سفید کردن دندان ها
در این متن از دندانپزشکی زیبایی به شرح برخی از روش های  زیبایی طرح لبخند در دندانپزشکی زیبایی  می پردازیم:
بلند نمودن لثه یکی از روش های دندانپزشکی زیبایی به حساب می آید که  با انجام این  راه منجر به  شکل دادن و همچنین بلند شدن لثه می گردد.و بدین صورت می باشد که  با شکل دادن به  لایه های  دندان ها به شکلی زیبا و متقارن  نمایش داده می شوند.عواملی  متعددی از جمله: مصرف دارو های خاص،انجام ارتودنسی زیبایی و همینطور التهاب لثوی  سبب بزرگی غیر طبیعی در لثه های افراد  می گردد.
روش استرداد گاز گرفتن برای آن دسته از افرادی کابرد دارد که  دندان های  آنها به ساییدگی منجر شده که این ساییدگی ممکن است  علت آن  رفلاکس های اسیدی باشد.با به  کار بردن این روش بر روی دندان های خود توسط دندانپزشکی زیبایی  به دندان هایشان حجم و بعد دوباره داده  و لبخند زیبایی را به فرد هدیه داد. در برخی از موارد مشاهده می شود که با به کار بردن این روش  چروک هایی که در اطراف  گوشه لب دیده می شود برطرف گردد.و ناراحتی فرد برای ایجاد این چروک ایجاد شده از بین برود و احساس جوانی به او دست بدهد.
ترمیم دندان های شکسته  یک کار رایج به حساب می آید  که امکان این کار در زمان های نه چندان دور امکان پذیر نبود، و با وجود اینکه امکان ست نمودن رنگ دندان خود با  قسمتی که ترمیم شده   امکان پذیر نبود در حال حاضر با پیشرفت در علم دندانپزشکی با ترمیم دندان های شکسته دیگر نمی توان آن را جدا از دندان دید و تشخیص داد که دندانی  ترمیم شده است. و قبلاً دندانپزشکان جهت ترمیم دندان ها ی شکسته  مواد سرامیکی  را مورد استفاده قرار می دادند که هزینه بالایی را نیز در بر داشت.و این کار به نحوی انجام می شد که که این مواد را روی دندان ها  می چسباندند.و یا اینکه با نوعی چسب روی دندان ها را پوشش می دانند که جهت انجام این کار تنها کافی بود  مقداری از این چسب را روی دندانی که شکسته شده بمالند.و پر کردن دندان ها  با مواد چسبدار به زیبایی  دندان کمک کرده و سبب طبیعی جلوه دادن  دندان ها می گردد. در مورد عمر دندان های ترمیم شده لازم به ذکر است که به   عوامل مختلفی   بسته است که  از جمله این عوامل می توان از باکتری های موجود در دهان ، ترکیب بزاق و همچنین تغذیه و بهداشت دهان و دندان  و... نام برد.
مواد به کار رفته  جهت ترمیم دندان ها در دندانپزشکی زیبایی :در زمان های گذشته  جهت پر نمودن دندان ها  موادی را مورد استفاده قرار می دادند که ساخته شده از فلزهایی گوناگون از جمله: آمالگام ، طلا و در برخی از موارد  پرسلن  بود.ولی در حال حاضر برای پر کردن دندان ها تنها پرسلن  که عاری از جیوه بوده مورد استفاده قرار می گیرد.که با انجام این روش  ظاهر دندان ها طبیعی نمایش داده می شوند.که طریقه قرار گیری آن بر روی دندان ها بدین صورت است که   توسط مواد چسبنده  رزین  به دندان ها چسبانده می شود.
پس از پر نمودن قسمت هایی  از دندان ها که آسیب دیده اند  ممکن است مجدداً  عیب هایی وجود داشته باشد،به همین دلیل سطح بالایی دندان  باید کاملاً پوشش داده شود.
 در حال حاضر دندانپزشکان در زمینه  دندانپزشکی زیبایی  مواد  مختلفی را برای ترمیم دندان ها پیشنهاد می دهند که این مواد به رنگ طبیعی دندان خیلی نزدیک بوده  که نظر افراد خواستار همین عامل هستند .
چگونگی اخذ تخصص دندانپزشکی زیبایی:بعد از اخذ  مدرک دندانپزشکی  عمومی  بعد از قبول شدن فرد در آزمون  دستیاری  طی مدت زمان 3 سال به طور فشرده  قادر خواهد بود که در زمینه ترمیمی و زیبایی تخصص دریافت کند.
وسیع ترین انجمن  دندانی در دنیا  که آکادمی دندانپزشکی زیبایی امریکا نام دارد،عضو های تشکیل دهنده این سازمان  از متخصصین،دندانپزشکان عمومی ،بهداشت کار دهان و دندان و تکنسین آزمایشگاه  و دانشجو تشکیل شده است  که تمرکز این افراد به بالا رفتن توانایی و علم آنها  در زمینه  دندانپزشکی زیبایی  می باشد. که با وجود  اینکه آغاز کار آنها  از سالذ1984 آغاز گردیده اما تا به امروزه توانسته  تعداد زیادی را در امریکا و دیگر کشور ها به خود جذب کند.



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanaz

 

این روزها شاهد هستیم به منظور ارتقای امنیت اماکن مختلف و همچنین ایجاد نظراتی قوی و مستمر بروی کارکنان از سیستم های تصویری موسوم به دوربین مدار بسته استفاده می کنند.سیستم های فوق که به سیستم های تلویزیونی مدار بسته نیز معروف می باشند دارای رده بندی های مختلفی هستند.
معمولا در مکان هایی مانند بانک ها و اداره جات دولتی و کارخانجات مختلف احتمالا با این سیستم ها روبرو شده اید.تا چند سال پیش استفاده از این سیستم ها به صورت عمومی رواج نیافته بود و تنها ارگان های دولتی بیشتر تمایل به استفاده از انها داشتند اما امروزه حتی در اکثر سوپر مارکت های بزرگ و کوچک نیز شاهد هستیم که از یک سیستم دوربین مدار بسته استفاده شده است.البته هنوز استفاده از این نوع سیستم ها در منازل زیاد رواج نیافته ول با توجه به رشد روز افزون این تکنولوژِ و همچنین با توجه به نیاز جامعه به بالا بردن امنیت احتمالا در آینده ای نزدیک شاهد این خواهیم بود که در منازل هم از انواع سیستم های مدار بسته استفاده شود.هم اکنون در به صورت عامه به این سیستم ها دزدگیرهای تصویری می گویند که منظور همین سیستم های CCTV هستند.


اصول کار این سیتم ها را اگر بخواهیم خیلی ساده و در یک جمله بیان کنیم بدین صورت است که تصاویر توسط دوربین های نصب شده گرفته و به مانیتور جهت نمایش انتقال می یابند.به دلیل اینکه تصاویر نمایش داده شده تنها برای بینندگان محدودی قابل نمایش است و مانند تلویزیون عمومی نمی باشد از این جهت واژه مدار بسته به ان اطلاق می گردد.
اگر به فکر خرید دوربین مدار بسته برای مکان مورد نظرتان هستید باید ابتدا نیازها خودتان از چنین سیستمی را دقیقا مشخص نمایید و سپس دست به انتخاب بزنید. این دوربین ها با توجه به مدل های مختلفی که دارند دارای امکانات و ویژگی های خاص خود هستند. مثلا برخی از این دوربین ها دارای قابلیت کار در روز و شب هستند و برخی در شرایط جوی خاصی فقط قادر به کار می باشند.میزان کیفیت تصاویر ضبط شده و نوع تصویر که رنگی و یا سیاه و سفید باشد و دیگر مواردی از این قبیل معمولا بروی قیمت نهای این تجهیزات بسیار موثر است.
در این بخش برای شما علاقه مندان به معرفی قطعات و لوازم یک دوربین مدار بسته می پردازیم تا با این تکنولوژی بیشتر آشنا شوید:
1-دستگاه دی وی آر – DVR
Digital Video Recorder یا همان دی وی آر نام دستگاهی است که وظیفه ذخیره تصاویر را به صورت دیجیتالی برو حافظه های دیجیتالی مانند انواع هارد دیسک ها و یا انواع فلش ها دارد.حال هر چه قدر میزان ظرفیت هارد دیسک و یا فلش بیشتر باشد دستگاه دی وی آر قابلیت ضبط تصاویر بیشتری را خواهد داشت.این دستگاه در مقایسه با مدل آنالوگ خود که با نام VCR شناخته می شود هم قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بالا تری را دارد و هم اینکه به واسطه افزایش ظرفیت هارد دیسک قابلیت ذخیر تصاویر به میزان بیشتری را خواهد داشت.دستگاه آنالوگ قدیمی تنها امکان ذخیر تصاویر بروی کاست های ویدویی را داشتند و از این نظر در میزان تصاویر ضبط شده به شدت دارای محددودیت بودند.
اما شاید سوالی پیش آید که چه فاکتورهایی را باید برای خرید یک دستگاه دی وی آر برای سیستم دوربین مدار بسته خود در نظر بگیریم.؟


معمولا بر اساس نیازی که داریم می توان نسبت به انتخاب یک DVR مناسب اقدام کرد.می توانید موارد زیر را در نظر داشته باشید و بر اساس آنها نسبت به انتخاب نهایی دی وی آر مورد نظر خود اقدام کنید :
1-هر دی وی آر امکان پشتیبانی از تعداد خاصی دوربین را دارد و قطعا باید در نظر بگیرید که برای محیط خود به چند دوربین نیاز دارید و سپس نسبت به انتخاب دی وی آر اقدام نمایید.
2-هر دی وی آر با توجه به تعداد فریمی که می تواند در ثانیه تصویر برداری کند دارای کیفیت متفاوت است و شما باید بر اساس میزان کیفیت مورد نظرتان دستگاه مورد نظرتان را انتخاب نمایید.
3-تصاویر ضبط شده توسط دستگاه های دی وی آر معمولا دارای ظرفیت های بسیار بالایی هستند.حال برخی از این دی وی آر ها دارای فن آوری فشرده سازی تصاویر بوده که این امر موجب می شود ظرفیت تصاویر ضبط شده بدون افت کیفیت تا حد ممکن کاهش یابید و در نتیجه میزان هارد کمتری را نیز اشغال نماید
4-باید توجه کرد اینکه چه هاردی و با چه ظرفیتی به دستگاه دی وی آر متصل کنیم بستگی به مدل DVR دارد که می خواهیم استفاده کنیم.


5-برخی از این دستگاه قابلیت کنترل از راه دور دارا می باشندو از این جهت به این سیستم ها دوربین های مدار بسته با قابلیت کنترل از راه دور اطلاق می گردد.
6-شاید برخی از سیستم های دوربین مدار بسته را دیده باشید که به حرکت اجسام در محیط حساس بوده و بر اساس ان شروع به عکس العمل می کنند . در واقع این خصوصیت به نوع دی وی آری دارد که برای آن دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.
7-توانایی زمان بندی از دیگر خصوصیات یک دی وی آر می تواند باشد.
9-اینکه بتوانید به دستگاه خود فلش متصل کنید نیز بستگی به خصوصیت دی وی آری دارد که می خواهید استفاده نمایید.
در بخش های بعدی به تفصیل در مورد سایر خصوصیات یک دی وی آر برایتان مطالی مفید قرار خواهیم داد که خواندنشان خالی از لطف نخواهد بود



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanaz
قدی بلند و ایده آل
روش های متنوعی جهت افزایش قد وجود دارد که برخی از این روش ها همچون استفاده از دارو های هورمونی و شیمیایی که برای بدن بسیار مضر و خطرناک می باشند و سبب ایجاد عوارضی بر بدن انسان می گردند. همچنین یکی دیگر از راه های افزایش قد عمل های جراحی می باشد که علاوه بر هزینه های گزاف، از ریسک بالایی نیز برخوردار می باشند. اما در این جا ما قصد داریم، گزینه مناسب تر و بهتری را جهت استفاده آسان و ایمن به شما معرفی کنیم. گزینه مورد نظر ما به هیچ عنوان ایجاد هیچ گونه عارضه ای نخواهد کرد و هیچ گونه تأثیر منفی بر روی سلامتی شما نخواهد گذاشت. این گزینه ژل افزایش قد سیلیکونی می باشد. شما با استفاده از این ژل افزایش دهنده قد قادر خواهید بود که قد خود را از ۱ تا ۵ سانتی متر بلند تر نشان دهید.بهترین و بی خطر ترین روش جهت افزایش قد استفاده از ژل افزایش قد می باشد و هیچ گونه مشکلی برای سلامتی شما به وجود نمی آورد. پس می توان با اطمینان گفت که ژل سیلکونی افزایش قد مناسب ترین و بهترین انتخاب برای آن دسته از عزیزانی که آرزوی قد بلند شدن در مهمانی ها و مجالس را دارند، می باشد.

 

برای سفارش تلفنی ژل طبی افزایش قد به صورت کاملا اورجینال و اصلی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و یا ادرس+کد پستی+نام محصول+نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید و یا برای خرید آنلاین بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

 

با استفاده از ژل افزایش قد سیلکونی btall می توانید قد خود را به صورت کاملاً مخفیانه، در عرض چند ثانیه و بدون جلب توجه اطرافیان تا ۵ سانتیمتر افزایش دهید و به دلیل طبی بودن این پد ها، شما درگیر هیچ گونه عارضه ای نیز نخواهید شد. پس جهت پیوستن به جمع قد بلند ها همین حالا با خرید ژل افزایش دهنده قد اقدام نمائید. ما فرصت خرید اینترنتی ژل افزایش قد بتال اصل و اورجینال را با قیمتی استثنایی و بسیار مناسب را برای شما دوستان عزیز فراهم نموده ایم، تا بتوانید آن چه که به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد را به راحتی خریداری کنید.جنس این پد ها که فوق العاده ضد حساسیت می باشد، همچنین نرم بودن آن، امکان استفاده راحت را برای شما مهیا نموده است. همچنین از آن جایی که ساخت این پد ها به گونه ای است که کاملاً سازگار و متناسب با ارگونومی پا بوده است در نتیجه شما بدون این که احساس خستگی و یا اذیت شدن کنید، می توانید به راحتی تا ساعت ها از آن استفاده نمائید.ژل افزایش قدبتال از نوعی پلاستیک نرم ساخته شده است که با قرار دادن آن در داخل کفش خود می توانید قد خود را تا حد معقولی افزایش دهید.

برای سفارش تلفنی ژل طبی افزایش قد به صورت کاملا اورجینال و اصلی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و یا ادرس+کد پستی+نام محصول+نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید و یا برای خرید آنلاین بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

 

با وجود این پد افزایش دهنده قد دیگر نیازی به استفاده از کفش های ناراحت کننده و آزار دهنده پاشنه بلند را که موجب آسیب رسانی به ستون فقرات می گردند، نخواهید داشت و با کمک ژل های مخصوص افزایش قد که طبی نیز می باشند، قد خود را بلند تر از حالت طبیعی آن نشان دهید. یقین داشته باشید که در صورت استفاده از این ژل ها، پیشنهاد استفاده از آن را به دوستان و اطرافیان خود نیز خواهید نمود.جهت خرید اینترنتی این محصول با کیفیت عالی و قیمت واقعی آن، می توانید همین حالا بر روی گزینه خرید پستی که بر روی صفحه نیز مشاهده می فرمائید، کلیک نموده و ضمن تکمیل فرم مربوط به مشخصات اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. در این صورت شما در کوتاه ترین زمان ممکن قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر گوشه و کنار ایران که هستید از طریق مأمور پست تحویل گرفته و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید. مطمئن باشید محصولی که از ما دریافت می نمائید از کیفیت لازم و قیمت مناسب برخوردار می باشد. پس با اطمینان خاطر اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید.همچنین این امکان برای شما نیز فراهم شده است که در صورت تمایل بتوانید محصولات مورد نظر خود را به صورت تلفنی خریداری نمائید. برای این کار لازم است که با شماره تلفن های۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ و  تماس حاصل فرمائید و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نموده تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.
این پد ها را می توانید به اندازه ۱ الی ۵ سانتی متر تنظیم نمائید و سپس آن را به راحتی در کف کفش خود جای دهید. با تنظیم این پد های ژله ای افزایش قد شما می توانید قد خود را به اندازه ۱ الی ۵ سانتی متر بلند تر کنید، از آن جایی که این پد ها با هر مدل کفشی و با هر نوع سایزی کاملاً سازگاری دارد، در نتیجه از آن می توانید با هر نوع کفشی که در بازار موجود می باشد و با هر اندازه ای استفاده کنید. مقاومت و استحکام بالای این محصول در کنار ضد حساسیت بودن و مرغوبیت بالای آن نیز از دیگر امتیازات این ژل افزایش قد می باشند.در صورتی که محصولات سفارشی شما در حین ارسال دچار مشکل گردد، ما آن را به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه ای برای شما تعویض خواهیم نمود.

 

مطالب مفید دیگر در سایت

افزایش قد
چگونه قد بلند شویم
ژل افزایش قد سیلکونی
ژل افزایش قد
خرید ژل افزایش قد
ژل افزایش دهنده قد

 راه های افزایش قد
راههای افزایش قد
روش های افزایش قد
راهای افزایش قد
راه هایی برای افزایش قد
راهی برای افزایش قد
راه های افزایش قد
روشهای افزایش قد
راه افزایش قد
بلند شدن قد
پد افزایش قد
کفی افزایش قد
ژل بلندی قد
سیلیکن افزایش قد
کفی کفش افزایش قد
خرید اینترنتی ژل افزایش قد
ژل طبی افزایش قد

+ نوشته شده در  جمعه بیست و هشتم شهریور 1393ساعت 20:46  توسط مهران  |  نظر بدهید

آیا بیش از این هم انتظار داشتید

یکی از مهم ترین روش هایی که این روزها برای افزایش قد مورد استفاده زیاد قرار می گیرد چیزی نیست جز استفاده از محصولی به نام ژل افزایش قد سیلکونی.این کفی طبی با توجه به نوع طراحی خاصی که دارد می تواند قد شما را به میزان ۲ تا ۵ سانتیمتر افزایش دهد و بی انکه نیاز باشد دست به عمل جراحی بزنید و یا در این زمنیه قرص و دارویی مصرف کنید در عرض چند لحظه بدون هیچ گونه عوارضی قد شما تا سقف ۵ سانتیمتر بلند خواهد شد.ژل افزایش قد سیلکونی  دارای خاصیت طبی است و این یعنی علاوه بر اینکه در راه رفتن شما ایجاد خلل نخواهد کرد می تواند راه رفتن را برای شما لذت بخش تر از قبل نماید.شما نیز اگر معتقد هستید که نباید برای افزایش قد از روش های پر خطر و دارای عوارض استفاده کرد  پس مش توانید همین الان اقدام به تهیه یکی از این ژل ها برای کفش های خود نمایید.

 

 

کیفیت ارائه شده این محصول در سایت ۰۲۱ پرشین به صورت تضمینی بوده و از جنس درجه یک استفاده شده است. این موضوع از آن جهت مهم است که کالاهای مشابه با کیفیت نسب پایین تر در حال عرضه در بازار می باشند.دقت کنید که بند قد بودن چون امری بسیار مهم برای تمام افراد جامعه محسوب می شود و از این رو همه دوست دارند تا با هر روشی که شده حتی چند سانتیمتر هم که شده بر قد خود بیافزایند و همین امر موجب سو استفاده های زیادی رد جامعه شده است.پس دقت لازم را به عمل آورید تا خدای نکرده با افراد شیاد و سودجو مواجه نشوید.در واقع این محصول از چند لایه سیلیکون بسیار راحت تهیه شده که در کفی پای کفش شما قرا می گیره و شما رو تا ۴ سانتیمتر بلند تر از قد واقعیتون نشون میده. یعنی با استفاده از این محصول هر وقت که کفش پاتون باشه تا ۴ سانتیمتر بلندتر دیده میشید.با ژل هاو پدهای افزایش دهنده قد با راحت ترین روش ممکن بلند قد شده و از آن لذت ببرید. جنس این ژل ها از سیلیکون بسیار نرم و مقاوم میباشد و میتوان برای مدتهای طولانی استفاده نمود .

 

پس از خرید و استفاده از ژل افزایش قد سیلکونی برای صرف هزینه های گزاف و بیهوده ای که قبلا برای افزایش قد انجام داده اید،پشیمان خواهید شد
هر وقت که اراده کنید میتوانید قد خود را بترتیب ۱ انتیمتر یا ۲ سانتیمتر یا ۳ سانتمتر یا ۴ سانتیمتر و یا حتی ۵ سانتیمتر در عرض چند ثانیه افزایش دهید
آیا بیش از این هم انتظار داشتید؟آیا یک سانتیمتر از قرص های افزایش قد و یا روشهای دیگر نتیجه ای حاصلتان شده است؟

خرید اینترنتی ژل افزایش دهنده قد Betall
قدتان را در یک لحظه ۵ سانتی متر بلند تر کنید
بدون هیچ گونه استفاده از داروهای مضرر شیمیایی
با پد نامرئی که داخل کفش گذاشته میشود
پد افزایش قد از جنس ژل های سیلیکونی که راحتی و آسودگی را به همراه دارد
اگر از کوتاهی قد خود خجالت میکشید؟
میخواهید در بین دوستان خود قد بلند دیده شوید؟

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 13:42  توسط مهران  |  نظر بدهید

ورزش های بی هوازی

همه چیز از درون مغز ما شروع می شود.جای که هورمون رشد ترشح می شود.این هورمون برای رشد جسمانی تمام قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گرد و در نهایت منجر به رشد قدی شما خواهد شد.حال اینکه چرا بعضی قد بلند و چرا برخی قد کوتاه هستیم  به میزان تولید این هورمون در بدنمان بر می گردد. هر چقد ر میزان تولید هورمون فوق بیشتر باشد می توان امیدوار تر بود تا به میزان بیشتری بر قد و قامتتان افزوده شود.البته می توان با عوامل متعدد خارجی کاری کرد که تولید این هورمون افزایش و یا کاهش یابد و به همین خاطر است که امروزه موضوع افزایش قد را می توان جز مواردی دانست که برای آن راه حل های مختلفی پیدا شده است.حال اگر باز هم این سوال در ذهنتان است که چگونه قد بلند شویم پیشنهاد می کنیم که مقاله زیر را مطالعه نمایید تا در این مورد به اطلاعات جلبی دست یابید.

 

قد مشخصه مهمی برای انسان به شمار می آید و چه از لحاظ عملکرد طبیعی و چه از لحاظ زیبایی، میزان رشد آن به عوامل متعددی بستگی دارد. شاید فکر کنید کوتاه قدی انسان ها به عوامل ژنتیک و صفات وراثتی بازمی گردد. باید بدانیم که فاکتورهای دیگری مثل تغذیه، خواب، تحرک و ورزش، استفاده از مواد پروتئینی و ویتامین در رشد استخوان و قد افراد تاثیر بسزایی می گذارند. در اینجا سوال مهمی مطرح می شود؛ آیا رشد قد انسان بعد از سن بلوغ نیز امکان پذیر است؟ امروزه تبلیغات مختلفی درباره اینکه چگونه قد بلند شویم مانند جراحی، داروهای خوراکی، صندلی ماساژ و… دیده می شود ولی چنین تبلیغاتی تا چه حد قابل اطمینان هستند؟

آن چیزی که در اصل باعث افزایش قد و رشد طولی می شود، ترشح هورمون رشد است. هورمون رشد در قسمت غده هیپوفیز مغز ترشح می شود و روی رشد استخوان ها تاثیر می گذارد. میزان ترشح این هورمون تحت تاثیر تحریکات عصبی، خواب و بیداری است. فعالیت فیزیکی و خواب مناسب ترشح هورمون رشد را تحت تاثیر قرار می دهد. رژیم غذایی علاوه بر تاثیر در هورمون رشد، استخوان ها و بدن را آماده ساخت و ساز و متابولیسم مناسب می کند تا استخوان ها رشد خوبی داشته باشند. کمبود ترشح هورمون رشد به ویژه در دوران کودکی سبب توقف رشد طبیعی افراد و کوتاه قدی آن ها می شود.غده هیپوفیز قدامی که در مغز قرار دارد، علیرغم اندازه کوچکش محل ترشح هورمونی به نام هورمون رشد است.این هورمون باعث می شود که چربی اضافی و زائد بدن سریع تر به انرژی تبدیل شود، در نتیجه موجب رشد بیشتر و قوی تر استخوان های بدن خواهد شد. هورمون رشد مهم ترین عامل برای افزایش قد در دوران رشد می باشد.اگر چه میزان تولید هورمون رشد در بدن کاملاً به مغز وابسته است، ولی می توان با استفاده از روش هایی میزان تولید آن را در بدن افزایش داد. البته باید بگویم اینکه چگونه قد بلند شویم وافزایش قد در دوران رشد امکان پذیر خواهد بود و بعد از سخت شدن قسمت نرم و غضروفی استخوان ها و توقف رشد طولی آنها، قد فرد افزایش نخواهد یافت .

 

فاکتورهای مختلف تا قبل از تکمیل شدن دوران رشد و بسته شدن صفحه های استخوان ها می توانند در افزایش رشد و اینکه چگونه قد بلند شویم موثر باشند. داروهای تقویتی نیز یکی از عواملی است که موجب تغییر و تحول رشد استخوان ها در کودکان و نوجوانان می شود. این داروها میکروالمان هایی دارند که کودک در دوران رشد به آن ها احتیاج دارد. بنابراین افراد می توانند از طریق تغذیه مناسب یا مصرف داروهای تقویتی که حاوی کلسیم، فسفر، روی و پروتئین هستند مواد موردنیاز برای رشدشان را به دست بیاورند. برای مثال ممکن است، پزشک معالج تشخیص دهد، فرد به اندازه کافی روی در رژیمش دریافت نمی کند، بنابراین به صورت داروی مکمل روی را در کنار برنامه غذایی او قرار می دهد. دقت داشته باشید، تمامی مسائل ذکر شده تنها تا قبل از پایان دوران رشد موثر واقع می شوند، یعنی پس از اتمام دوران بلوغ با روش های طبیعی نمی توان طول قد را افزایش داد. البته با روش های مکانیکی که شامل جراحی قد می شود افزایش طول قد ممکن است ولی بحث های بسیاری برای این روش وجود دارد. به طور کلی، بعد از پایان دوره رشد افزایش قد به وسیله دارو، ورزش یا هر وسیله ای دیگر امکان پذیر نیست.

 

به طور معمول عمل های جراحی برای افزایش قد توصیه نمی شود چون عملی بسیار سنگین و پرعارضه برای افراد است و اگر می خواهید روشی برای اینکه بفهمید چگونه قد بلند شویم بیابید پیشنهاد می کنیم از این روش منصرف شده و به دیگر موارد بیندیشید.. در روش های جراحی یک شکستگی کنترل شده درناحیه ساق پا و ران ایجاد می کنند و بعد با وسایل خاصی که در پا تعبیه می کنند به تدریج فاصله استخوان ها را زیاد می کنند و بعد با روش های دیگر سعی می کنند تا در آن ناحیه استخوان سازی جدید انجام دهند. چنین روش هایی را برای افرادی که قد کوتاه ولی محدوده نرمال دارند پیشنهاد نمی شود. اصولا انجام عمل جراحی را برای افرادی توصیه می کنیم که نبود تساوی طول پا دارند یعنی طول یک پا از پای دیگر کوتاه تر است یا به دلیل بیماری خاصی در قد مشکل ایجاد شده باشد این عمل را انجام می دهیم اما اقدام جراحی را برای کسانی که به صورت سرشتی یا به دلیل مشکلات تغذیه قد مناسب ندارند توصیه نمی کنیم. باید این نکته را متذکر شویم که اولین عارضه جراحی پاها دوره طولانی مدت نقاهت بعد از انجام عمل است که طی آن فرد باید تحت درمان قرار بگیرد. وسایلی که در پای افراد تعبیه می شود باید حدود یک سال در بدن آن ها قرار گیرد تا در طول این مدت فاصله بین استخوان ها به تدریج با روش های دیگر پر شود. اگر عمل جراحی قد با دقت صورت نگیرد به رشته های عصبی بدن آسیب وارد می کند و باعث فلج شدن بعضی از عضلات می شود. درنتیجه همانند یک استخوان شکسته در بدن درد و مشکلات دیگر را به دنبال خواهد داشت. این مسئله را هم اضافه می کنم که رژیم غذایی در بهبود و ترمیم استخوان های شکسته نقش مهمی دارد و به طبع افرادی که عمل جراحی قد انجام می دهند، رژیم غذایی خاصی را خواهند داشت تا به اندازه کافی مواد مقوی برای بازسازی استخوان به بدن شان برسد.

ورزش های بی هوازی شدید و پیاده روی به مدت حداقل۳۰-۲۰ دقیقه باید انجام شود. ورزش های کششی خاصی وجود دارد که ممکن است تا حدی باعث آزاد شدن هورمون رشد شوند.با انجام حرکات کششی که مستلزم کار گروهی ماهیچه ها می باشد، شدت فعالیت ورزشی بالا می رود و به دنبال آن غده هیپوفیز قدامی مجبور می شود که هورمون رشد بیشتری آزاد نماید. شرکت در فعالیت های ورزشی هوازی شدید نیز می تواند باعث افزایش ترشح هورمون رشد شود.دریافت اسید آمینه گلیسین قبل از فعالیت ورزشی می تواند تا حدی باعث تحریک ترشح هورمون رشد شود. ولی این اسید آمینه زمانی موثر است که به صورت مکمل دریافت شود. با مصرف غذاهای غنی از اسید آمینه گلیسین ( مانند گوشت ، ماهی ، مرغ و شیر ) قبل از فعالیت ورزشی، نمی توان ترشح هورمون رشد را افزایش داد، زیرا با مصرف این نوع غذاها قبل از فعالیت ورزشی، معده شما پر خواهد شد و گلیسین اضافی جذب بدن نخواهد شد. اگر اسید آمینه گلیسین بیشتر از مقدار لازم دریافت شود، مقدار اضافی آن باید از سد خونی- مغزی ( blood-brain barrier ) عبور کند، در نتیجه اثر گلیسین بر روی ترشح هورمون رشد کاهش می یابد.

 

اگر می خواهید بفهمید که باید چگونه قد بلند شویم پس سعی کنید همیشه خواب کافی و مورد نیاز بدنتان را انجام دهید.خواب کافی و منظم باعث افزایش مقدار هورمون رشد در طول روز می شود. به جای اینکه سه وعده غذایی و در هر وعده مقدار زیادی غذا مصرف کنید ،سعی نمایید وعده هایی غذایی خود را به شش وعده غذایی برسانید تا در هر وعده مقدار کمتری غذا مصرف کنید، زیرا مصرف زیاد مواد غذایی که دارای اندیس گلیسمی بالا ( قند بالا ) هستند، بدن را وادار می کند که مقدار انسولین بیشتری ترشح نماید. این مسئله نه تنها منجر به ذخیره چربی اضافی در بدن می شود، بلکه ممکن است جریان هورمون رشد را در بدن متوقف کند.به این نکته مهم اشاره می کنیم که مصرف غذاهای حاوی قند کمتر، از آزاد شدن انسولین جلوگیری خواهد کرد. ورزش کردن ، خواب کافی، تغذیه صحیح و کاهش استرس ، نه تنها شما را سالم تر نگه می دارد، بلکه غده هیپوفیز قدامی را برای انجام وظایف خویش که یکی از آنها ترشح هورمون رشد است، تشویق می کند.کارشناسان تغذیه بیان می کنند، مصرف غذاهای حاوی پروتئین و کربوهیدرات، دو ساعت قبل از فعالیت ورزشی و بلافاصله بعد از آن، باعث افزایش قابل توجه هورمون رشد و تستوسترون در خون می شود. بنابراین دو ساعت قبل از انجام فعالیت های ورزشی ،یک ساندویچ کوچک سالاد و جوجه مصرف کنید.انجام ورزش های کششی روزمره مثل نرمش های بدنسازی روزانه، تاثیر مستقیمی بر روی ترشح هورمون رشد دارند.مطالعات جدید نشان می دهند که مقدار و دفعات ترشح هورمون رشد با فعالیت ورزشی شدید مرتبط می باشد. بعد از فعالیت ورزشی شدید هورمون رشد بیشتری در بدن آزاد می شود. برای اینکه شما بیشترین بهره را از فعالیت ورزشی بدست آورید، باید مطمئن باشید که مدت و شدت فعالیت ورزشی شما برای ایجاد پاسخ مناسب ( تحریک هیپوفیز قدامی برای ترشح هورمون رشد ) کافی است.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 13:41  توسط مهران  |  نظر بدهید

مخصوصا قد شما کمک کند

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که برای افزایش قد باید از چه روش هایی استفاده کرد؟ آیا می شود بدون عمل جراحی و بدون مصرف قرص و دارو به قد مورد نظرمان برسیم؟آیا برای رسیدن به انداهز دلخواهمان باید حتما  هزینه های زیادی بپردازیم.؟ همه این سوالات هم می توانند جواب بلی داشته باشند و هم جواب خیر.در این سایت ما قصد داریم روش هایی را به شما معرفی کنیم که بدون عوارض باشد و بتواند واقعا تاثیر گذار و واقعی باشند.دقت داشته باشید که یکی از مهمترین مسائلی که می تواند در افزایش رشد جسمانی و مخصوصا قد شما کمک کند برنامه غذایی شما است.باید سعی کنید در برنامه غذایی خود از انواع و اقسام ویتامین و پروتین ها و مواد مغذی و ضروری بدن استفاده نمایید تا بتوانید به رشد قدی خوبی دست یابید. البته باید توجه داشت که این امر تنها زمانی اتفاق خواهد افتاد که دریچه رشد قدی شما بسته نشده باشد. معمولا این دریچه تا سنین ۱۸ تا ۲۲ سالگی هم باز می باشد و می توان امیدوار بود که اگر نکات فوق را رعایت کنید شاهد رشد جسمانی خوبی باشید.

 

 

اصولا افزایش قد تا قبل از پایان سن رشد انسان صورت می گیرد. عمده رشد قد در خانم ها تا پایان ۱۸ سالگی و در آقایان تا پایان ۲۰ سالگی دیده می شود از این رو هراقدامی که افراد می خواهند برای افزایش رشد قدشان انجام دهند باید قبل از بسته شدن صفحه های رشد استخوان ها و درواقع سن بلوغ درنظر گرفته شود. درحقیقت استخوان سازی تا پایان سنین بلوغ یعنی تا اوایل ۲۰ سالگی ادامه دارد و درنتیجه بیشترین میزان افزایش قد نیز در این دوران اتفاق می افتد.

اگر بتوانید از مواد غذایی زیر در برنامه غذایی خود استفاده کنید می توانید شاهد افزایش قد سریع و چشم گیر خود باشید:
۱- سبزیجات
۲-سیب
۳- ماهی های غیر پرورسی
۴- شیر
۵- سفیده تخم مرغ
۶- آب
۷- آمینو اسید ها
۸- ویتامینها و مواد معدنی

 

مصرف هورمون رشد فقط طی سالهای شکل گیری موثر هستند. مصرف بیش از حد آن به صورت مصنوعی موجب رشد غیرطبیعی و نامناسب می شود. این واژه توسط تولیدکننده های مختلف مورد استفاده و سوءاستفاده برای فروش محصولات خود که ادعای تقویت رشد را دارند، قرار گرفته است. واقعیت این است که فروش داروهای هورمون رشد شدیداً تحت کنترل است و فقط توسط متخصین تجویز می شود.نوع دیگر از کوتاهی قد، تأخیر سرشتی در رشد نامیده می شود که شامل کوکانی است که از سن ۲ سالگی، کوتاهی قد دارند. این کودکان سرعت رشدشان در سال تقریبا طبیعی است، اما سن استخوانی آنها عقب‌تر است. بلوغ در این کودکان با تأخیر است، اما در نهایت، بیشتر این کودکان به حد ژنتیکی قد خود می‌رسند.همچنین مصرف برخی داروها مانند داروهای کورتونی و اختلالات رشد داخل رحمی نیز ازعلل دیگر کوتاهی قد کودکان هستند.به طور کلی همه ما در ۳ مرحله رشد می‌‌کنیم؛ ۲ سال اول زندگی ۳۰ تا ۳۵ سانتی‌متر افزایش قد داریم. این رشد سریع قد با افزایش سن کاهش می‌ یابد؛ از۲ سالگی به بعد کودکان هر سال ۵ تا ۷ سانتی‌متر قد می‌‌کشند.


دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود یک فرد به اندازه ای که باید یا مد نظر دیگران است رشد نکند. به طور کلی مسایل ژنتیکی اولین ومهم ترین علت کوتاهی قد در کودکان است. در این نوع کوتاهی قد، سرعت رشد کودک در سال طبیعی است و سن استخوانی نسبت به سن تقویمی عقب نیست.یادتان باشد تبلیغاتی که از روش های مختلف افزایش قد دیده می شود، صرفا برای فروش محصولات است و تاثیری روی افزایش طول قد افراد بالغ ندارد. البته ممکن است مصرف قرص های کلسیم و منیزیم برای بعضی افراد به عنوان داروهای مکمل برای سلامت استخوان و پیشگیری از پوکی استخوان توصیه شود ولی در رشد آن ها تاثیری نمی گذارد. این قرص ها در صورتی برای افراد بالغ توصیه می شوند که در رژیم غذایی خود به اندازه کافی این مواد را دریافت نکنند.یادتان باشد بیماری‌هایی مانند سوءتغذیه، کمبود ویتامین D و کمبود کلسیم که موجب نرمی استخوان می‌‌شود، بیماری سلیاک (ناتوانی در تحمل گلوتن موجود در گندم)، کم‌خونی‌ها، بیماری‌های التهابی دستگاه گوارش، بیماری‌های کلیوی مزمن، نارسایی قلبی، بیماری‌های مزمن ریوی یا کبدی و کم‌کاری تیروئید از عوامل موثر در کوتاهی قد هستند.البته در نزدیکی سنین بلوغ سرعت رشد کمتر خواهد ‌شد. سرانجام در دوره بلوغ یک جهش رشد قدی وجود دارد که به طور متوسط در پسران ۲۵ تا ۳۰ سانتی‌متر و دختران ۲۰ تا ۲۵ سانتی‌متراست. حداکثر جهش رشد قدی در دختران پیش از شروع عادت ماهیانه و در پسران در مراحل انتهایی‌تر بلوغ است.به‌ طور معمول در سنین ۱۵ تا ۱۷ سالگی در دختران و ۱۶ تا ۱۸ سالگی در پسران، صفحات رشد(صفحات غضروفی استخوان) بسته می ‌شوند و امکان افزایش قد، پس از آن وجود نخواهد داشت.

با انجام حرکات کششی میتوان تا ۳ اینچ(۷٫۵ سانتیمتر) قد بلندتر شد. در حالی که هدف اصلی عمده حرکات بر ستون فقرات معطوف است، محققین بر این باورند که با ترکیبی ازحرکات سبک یوگا و انجام چنین حرکاتی ، ماهیچه ها هماهنگی یافته ، تقویت شده، رشد و توسعه می یابند.اصولا انجام عمل جراحی را برای افرادی توصیه می کنیم که نبود تساوی طول پا دارند یعنی طول یک پا از پای دیگر کوتاه تر است یا به دلیل بیماری خاصی در قد مشکل ایجاد شده باشد این عمل را انجام می دهیم اما اقدام جراحی را برای کسانی که به صورت سرشتی یا به دلیل مشکلات تغذیه قد مناسب ندارند توصیه نمی کنیم.باید این نکته را متذکر شویم که اولین عارضه جراحی پاها دوره طولانی مدت نقاهت بعد از انجام عمل است که طی آن فرد باید تحت درمان قرار بگیرد. وسایلی که در پای افراد تعبیه می شود باید حدود یک سال در بدن آن ها قرار گیرد تا در طول این مدت فاصله بین استخوان ها به تدریج با روش های دیگر پر شود.اگر عمل جراحی قد با دقت صورت نگیرد به رشته های عصبی بدن آسیب وارد می کند و باعث فلج شدن بعضی از عضلات می شود. درنتیجه همانند یک استخوان شکسته در بدن درد و مشکلات دیگر را به دنبال خواهد داشت. این مسئله را هم اضافه می کنم که رژیم غذایی در بهبود و ترمیم استخوان های شکسته نقش مهمی دارد و به طبع افرادی که عمل جراحی قد انجام می دهند، رژیم غذایی خاصی را خواهند داشت تا به اندازه کافی مواد مقوی برای بازسازی استخوان به بدن شان برسد.

انسان در حوالی دوران بلوغ دچار جهش رشد می شود و زمانی که بلوغ او کامل شد دیگر در نزدیکی ۱۸ تا ۲۰ سالگی رشد قد نیز متوقف می شود. بنابراین هر فاکتوری که برای تقویت رشد قد نیاز است باید قبل از این سنین انجام گیرد. همان طور که اشاره کردیم، سن بلوغ برای آقایان و خانم ها متفاوت است و درواقع نهایت انتظاری که از رشد صفحات استخوانی در مورد دختران دشاریم تا ۱۸ سالگی است که رشد قدی آن ها کامل می شود.
فاکتورهای مختلف تا قبل از تکمیل شدن دوران رشد و بسته شدن صفحه های استخوان ها می توانند در افزایش رشد و قد موثر باشند. داروهای تقویتی نیز یکی از عواملی است که موجب تغییر و تحول رشد استخوان ها در کودکان و نوجوانان می شود. این داروها میکروالمان هایی دارند که کودک در دوران رشد به آن ها احتیاج دارد.یکی از عوامل مهمی که در رشد قد انسان تاثیر می گذارد، ژنتیک و وراثت افراد است؛ این که فرد از چه وراثتی برخوردار است و قد افراد خانواده در چه محدوده ای قرار دارد. تغذیه صحیح نیز به رشد قد شما کمک می کند. رژیم غذایی شما باید شامل لبنیات، پروتئین، کلسیم، منیزیم و فسفر باشد. موادغذایی مثل شیر، ماست، سبزی، ماهی، اسفناج، گوشت و حبوبات حاوی گروه های ویتامین و موادمعدنی هستند.برخورداری از حالت مناسب قرار گرفتن بدن به هنگام نشستن و ایستادن فواید جسمانی و فیزیولوژیکی متعددی برای فرد به همراه دارد که از جمله مهم ترین این فواید می توان به سلامت بخش پشتی بدن(کمر) و افزایش درازی ستون فقرات و در نتیجه افزایش قد فرد اشاره نمود.

بهتر است پاشنه کفش خانم ها ۲ تا ۳ سانتی متر باشد یعنی اختلاف ارتفاع بین جلو و عقب از پاشنه تا ابتدای انگشتان پا رعایت شود. کفش های لژدار که در قسمت جلویی نیز دارای ارتفاع هستند بهتر از کفش های پاشنه بلند معمولی هستند. پاشنه های بلند موجب دردناک شدن استخوان های کف پا، انگشتان و گاها التهاب کف پا می شوند. استفاده طولانی مدت از کفش های پاشنه بلند گرفتگی و جمع شدن عضلات پشت ساق پا را به همراه خواهد داشت.احساس درد و ناراحتی، آسیب و پیچ خوردگی مکرر مچ پا و همچنین آرتروز همگی از پیامدهای پوشیدن کفش های پاشنه دار هستند. این کفش در درازمدت به مفاصل پا آسیب می رساند و درنتیجه ابتلا به آرتروز از عوارض اصلی آن است. توصیه می کنیم تا از کفش های پاشنه بلند برای کوتاه مدت استفاده کنید و از پوشیدن آن در محل کار، خرید یا پیاده روی پرهیز کنید. به جای آن می توانید کفش های اسپرت و راحت را به پا کنید که از آسیب به کمر، افزایش قوس کمر، برهم خوردن تعادل و ابتلا به دیسک کمر جلوگیری کنید.درست است که کفش های لژدار را به جای کفش های پاشنه بلند توصیه کردیم اما یادتان باشد که لژ کفش نیز نباید آنقدر ارتفاع داشته باشد که به کف پا آسیب وارد کند. ارتفاع ۲ تا ۳ سانتی متری با کفش لژدار کمی بلندتر می شود.در وسط کفش حتما باید حالت انحنایی تعبیه شده باشد تا نوک پنجه کمی درحالت شیب دار قرار گیرد و راه رفتن آسان تر شود در این صورت فشار کمتری به پا وارد می شود و غیر از این حالت کفش راحت نخواهد بود و آسیب جدی به کف و نوک انگشت وارد می کند.

 

مطالب مفید دیگر در سایت

افزایش قد
چگونه قد بلند شویم
ژل افزایش قد سیلکونی
ژل افزایش قد
خرید ژل افزایش قد
ژل افزایش دهنده قد

 راه های افزایش قد
راههای افزایش قد
روش های افزایش قد
راهای افزایش قد
راه هایی برای افزایش قد
راهی برای افزایش قد
راه های افزایش قد
روشهای افزایش قد
راه افزایش قد
بلند شدن قد
پد افزایش قد
کفی افزایش قد
ژل بلندی قد
سیلیکن افزایش قد
کفی کفش افزایش قد
خرید اینترنتی ژل افزایش قد
ژل طبی افزایش قد

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 13:41  توسط مهران  |  نظر بدهید

مشکل کوتاهی قد

مشکل کوتاهی قد خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن با خرید ژل افزایش قد برطرف نمائید.افراد بسیار زیادی در جامعه ما وجود دارد که از مشکل کوتاهی قد خود در رنج و عذاب هستند و آرزوی داشتن قدی متعادل را دارند، این افراد به راحتی می توانند با خرید ژل افزایش قد به رویای خود دست یابند.روش های زیادی برای برطرف نمودن مشکل کوتاهی قد وجود دارد، به عنوان مثال می توان از قرص ها و مکمل های افزایش قد استفاده نمود که دارای عوارض جبران ناپذیری می باشند. همچنین عمل جراحی از روش های دیگر افزایش قد است که از ریسک بالایی برخوردار می باشد. همچنین هزینه آن نیز بسیار زیاد است. اما روشی که ما به شما پیشنهاد می کنیم روشی با هزینه اندک و بدون ایجاد هر گونه عوارضی می باشد. پیشنهاد ما به شما خرید ژل افزایش قد می باشد. این ژل های افزایش قد از سیلیکون طبی ساخته شده است که با استفاده از این ژل، قد شما بلند تر خواهد شد.نام های تجاری مختلف این محصول کارآمد شامل ژل افزایش قد، پد افزایش قد و کفی افزایش قد می باشد.
با خرید ژل افزایش قد شما می توانید قد خود را به صورت کاملاً نا مرئی افزایش دهید. از آن جایی که این پد را همچون کفی درون کفش خود قرار می دهید و کسی توانایی دیدن کفی افزایش قد را در درون کفش شما ندارد، در نتیجه به صورت کاملاً طبیعی قد شما را در محیط های بیرون بلند تر از همیشه نشان خواهد داد.

 


شاید برای شما نیز جالب باشد که بخواهید بدانید نحوه اتصال و قرار دادن این ژل افزایش قد چگونه می باشد؟ در واقع این ژل های افزایش قد از چند لایه تشکیل شده اند که این لایه ها به هم متصل می باشند و این امکان را به فرد استفاده کننده می دهند تا به جای ۳٫۵ سانتی متر از لایه های کمتری استفاده نماید و به اندازه دلخواه خود مثلاً ۲ سانتی متر به قد خود اضافه نماید. بنابراین هر یک لایه را که تقریباً ۰٫۷ سانتی متر می باشد بر روی لایه دیگری قرار می دهید و مثلاً می توان به جای ۵ لایه فقط از ۲ لایه آن استفاده نمود. پس از این که تعداد لایه های دلخواه خود را روی هم قرار دادید آن را درون کفش تان (قسمت پاشنه ی آن) قرار داده و نیازی به چسباندن آن به سطح کفش نیز نمی باشد و هر زمان که مایل باشید می توانید به راحتی آن را از درون کفش خود بر دارید. حتی شما می توانید برای این که قد خود را خیلی بلند تر نمائید، دو جفت از این محصول را بر روی هم قرار دهید و به جای ۳٫۵ سانتی متر افزایش قد، قد خود را تا ۷ سانتی متر(بدون احتساب پاشنه ی کفش) افزایش دهید. البته با احتساب پاشنه ی کفش برای آقایان ۱۰٫۵ سانتی متر و برای خانم ها نیز تا ۱۶٫۵ سانتی متر به قد تان افزوده می گردد.راهی بی خطر و بدون عوارض برای افزایش قد شما خرید ژل افزایش قد با هزینه ای بسیار مناسب می باشد که شما می توانید همین حالا نمونه اصلی آن را با کیفیتی عالی و با قیمت واقعی آن از سایت فروشگاهی ما خریداری نمائید و به همین راحتی با استفاده از آن به جمع قد بلند ها بپیوندید.


جهت خرید ژل افزایش قد به صورت اینترنتی می توانید بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با کامل نمودن فرم مربوط به مشخصات اقدام به ثبت سفارش مورد نظر خود نمائید. شما می توانید این محصول را از درب منزل خود در هر کجای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق مأمور پست دریافت نموده و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند محصولات مورد نظر خود را به صورت تلفنی خریداری نمایند این امکان نیز وجود دارد و می توانند با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱  تماس گرفته و سفارش خود را به همکاران ما اعلام نمایند تا آن ها اقدام به ثبت درخواست مورد نظر ایشان نمایند.تمامی محصولات عرضه شده توسط سایت فروشگاهی ما علاوه بر این که از کیفیت بالا و درجه یک و قیمت های مناسب برخوردار می باشند، دارای گارانتی تعویض هستند. برای این محصول نیز شرایط همین گونه است و در صورتی که در زمان ارسال کالا به درب منزل شما مشکلی برای آن پیش بیاید، ما آن را به صورت رایگان برای شما تعویض خواهیم نمود و شما بدون هر گونه نگرانی می توانید اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از ما نمائید.از مصرف دارو های شیمیایی که برای سلامتی شما مضر نیز می باشند خودداری نموده و همچنین نیازی نیست که به دنبال روش های پر هزینه و یا خطرناک باشید، با استفاده از ژل افزایش قد سیلیکونی می توانید بدون این که سلامتی خود را به خطر بیاندازید، به خواسته خود دست یابید.



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanaz

باند های پزشکی

 

با افتخار اعلام می داریم ,شرکت صدف باران با مدیریت مهندس امیر حسین یزدانبخش در زمینه تولید انواع باند های پزشکی ,باندهای طبی و کشی,انواع گاز طبی از جمله گاز استریل و گاز جراحی و گاز دندانپزشکی فعال بوده و شما عزیزان در هر کجای کشور پهانورمان ایران که باشید می توانید به راحتی تمام نیاز های خود در زمینه تجهیزات پزشکی یک بار مصرف را از ما تهیه نمایید.عزیزان تهرانی کافیست تا همه روزه به جز ایام تعطیل با مراجعه به ادرس خیابان دولت-کوچه مفاخریان-نبش بن بست روحانی-پلاک ۲ نیاز های خود را در این زمینه با همکاران ما مطرح نمایند.دوستانی که  در شهرستان می باشند می توانند ابتدا جهت هماهنگی های لازم  با شماره تلفن های ۰۲۱۲۲۵۶۵۳۲۶ و یا ۰۹۱۲۳۲۱۰۰۸۲ تماس گرفته و اگر در مورد  کیفیبت و قیمت باند های پزشکی و دیگر محصولات ما سوالی دارند مطح نمایند و جهت ملاقات حضوری نیز می توانند هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

 

کیفیت امری اتفاقی نیست و ما بر این باوریم که در این راه تنها با تلاش و استفاده از نیروی مجرب و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا است که می تواند در نهایت منجر به بهبود کیفیت گردد. بر همین اساس به دلیل مهم بودن محصولاتی که تولید می کنیم از جمله باند های پزشکی سعی نموده ایم تا در نهایت کیفیت کار خود را انجام دهیم و از هیچ تلاش در این باره سر باز نزده ایم.بادی دقت کنید که همیشه برای تهیه مواد یک بار مصرفی پزشکی به دلیل اینکه ممکن است به صورت مستقیم بروی سلامتی افراد تاثیر گذار باشد از شرکت های معتبر و دارای مجوز اقدام به تهیه انواع باند های پزشکی و دیگر ملزومات  نمایید..با افتخار اعلام می داریم شرکت صدف باران با اخذ تمامی مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و تجهیزات پزشکی این اطمینان را به شما خواهد داد تا بهترین های بازار را با قیمت تمام شده مناسب در اختیارتان قرار دهیم.

 

 

+ نوشته شده در  یکشنبه دوازدهم مرداد 1393ساعت 19:37  توسط مهران  |  نظر بدهید

آمریکا در بازار معرفی

شرکت بازرگانی صدف باران BSB  در سال ۱۳۸۱ تاسیس و در زمینه پخش محصولات بهداشتی کار خود را آغاز نمود.دیری نپایید که با در دست گرفتن بازار محصولات بهداشتی خود را به عنوان نماینده محصولات باتلر(GUM) آمریکا در بازار معرفی نمود و بارها به عنوان واحد برتر و نمونه صنف بهداشت,دهان و دندان انتخاب شد.با توجه به طی کردن پله های ترقی و گسترش نیاز بازار,بازرگانی صدف باران نیز تصمیم به گسترش فعالیت های خود نمود و این بار در زمینه شرکت تجهیزات پزشکی فعالیت خود را در بازار ایران مطرح نمود تا در سال ۱۳۹۲ موفق به اخذ نمایندگی رسمی از شرکت های معتبر باندهای پزشکی ایران (BPI) شرکت نیوساد (تولید کننده پدهای الکلی)HENZ آلمان (تولید کننده تیغ های جراحی) شد.و همچنین فروش تمامی اقلام یک بار مصرف پزشکی در سبد کالای خود قرار داد.شرکت تجهیزات پزشکی صدف باران همواره فعالیت اصلی خود را گسترش فعالیت های خود و سرویس متناوب و بدون نقص به مشتریان خود قرار داده است و به این راه ادامه خواهد داد.امروز مفتخر است که با اکثر مراکز درمانی سراسر میهن پهناور عزیزمان در حال کار می باشد و همچنان فروش خود را در زمینه بهداشتی نیز ادامه می دهد

 

+ نوشته شده در  یکشنبه دوازدهم مرداد 1393ساعت 19:37  توسط مهران  |  نظر بدهید

آتل ارتوپدی

آتل ارتوپدی

 

بهترین و مطمئن روش برای بی حرکت نگه داشتن قسمت های شکسته شده در بدن یک فرد بیمار استفاده از آتل ارتوپدی می باشد. شما با استفاده از این محصول می توانید اطمینان کامل داشته باشید که بدون هیچ گونه  نگرانی و براحتی بیمار خود که احتمالا قسمت هایی از استخوان هایش شکسته است را جا به جل نمایید.در واقع آتل یک وسیله دست ساز می باشد و جهت بی حرکت ماندن موقتی یک عضو مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین اگر دیده باشید در مواقعی که شکستگی همراه با تورم است به هیچ عنوان نمی توان از روش گچ گرفتن برای آن قسمت استفاده کرد و تنها روش استفاده از آتل ارتوپدی  می باشد.برای ایجاد یک آتل مناسب ممکن است نیاز باشد تا پزشک خود به صورت دست ساز با استفاده از گچ کریستال و یا گچ فایبر گلاس اقدام به ساخت آن نماید و در برخی مواقع نیز استفاده از اتل های آماده بیرون نیز جوابگو می باشد.آتل های بیرون معمولا از جنس پلاستیک و یا مواد شبیه به ان ساخته شده و در اندازه های مختلف یافت می شود.استفاده از آتل های اماده به جهت به کار گیری سریع تر از انها راحت تر بوده و با استفاده از باندهای ولکرو که به ان متصل شده است می توان میزان شل بودن وس فت بودن ان را تغییر داد.

 

شرکت صدف باران نیز سعی نموده است تا از میان سایر محصولات موجود در بازار یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات در زمینه آتل ارتوپدی را تهیه و برای شما عزیزان در سایت قرار دهد.محصول فوق توسط مجرب ترین متخصصان ایرانی و توسط مدرن ترین دستگاه های روز دنیا و با استفاده از اخرین تکنولوژی بش طراحی و ساخته شده است.پوشش به کار رفته در این محصول از ۱۰۰% پنبه تشکیل شده است و از این رو ضد حساسیت بوده و بدون ایجاد  عوراض بروی پوست می توان تا مدت های طولانی از آن استفاده کرد.همچنین اگر بتوان همیشه از آتل ارتوپدی آماده استفاده کرد می توان گفت که محیط بیمارستانی تمیز تری خواهیم داشت و همچنین در وقت و زمان نیز صرفه جویی کافی به عمل امده و در نهایت از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر خواهد بود.عزیزان و شهرواندان تهرانی در صورت تمایل می توانند جهت تهیه آتل ارتوپدی همین الان به ادرس  خیابان دولت-کوچه مفاخریان-نبش بن بست روحانی پلاک ۲ مراجعه نمایند و عزیزانی که در شهرستان هستند می توانند با شمالره تلفن های ۰۲۱۲۲۵۶۵۳۲۶ و یا موبایل ۰۹۱۲۳۲۱۰۰۸۲ تماس گرفته و  هماهنگی های لازم را با همکاران ما در این زمینه داشته باشند.

 

سوالی که ممکن است در ذهن بسیاری بیاید این است که آیا واقعا استفاده از آتل ارتوپدی می تواند در جهت بی حرکت کردن اندام کافی باشد ؟باید بدانید که در کشورهای پیشرفته امروزه استفاده از روش های گچ گرفتن  دیگر منسوخ شده و تا جایی که امکان دارد متخصصان و پزشکان از روش های بی حرکت نگه داشتن عضو ها توسط آتل استفاده می کنند. البته برای انجام این کار نیز دلایل منطقی خود را دارند .مثلا یکی از بدترین عوارض استفاده از گچ وجود حساسیت ها و بیماری هایی است که بواسط طولانی ماندن ان بروی عضو مورد نظر ایجاد می شود.در عوض استفاده از روش های بی حرکت نگه داشتن توسط آتل ارتوپدی می تواند علاوه بر اینکه مانع بروز چنین مشکلاتی در فرد شود بلکه کمک نماید تا از رفاه و راحتی بیشتری نیز  برخوردار شود و مثلا در مواقعی که فرد می خواهد حمام کند دیگر نگران ورود آب در زیر گچ نبوده و به راحتی می تواند با جدا سازی اتل اقدام به این کار نماید.



:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanaz

این روزها هر جا که در اینترنت

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

یکی از مهمترین مباحثی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanaz

حرف دلم

اموزش زبان انگلیسی نصرت

اموزش زبان انگلیسی نصرت

 

 

به تابستان و فصل تعطیلات نزدیک می شویم و با این نزدیک شدن و گرم شدن روزها شاهد گرم شدن بازار محصولات اموزشی نیز هستیم و در این بین بازار آموزش زبان نیز بیش از پیش پر رونق تر خواهد شد.همه به دنبال این هستیم تا از این فرصت بهترین استفاده را کنیم و سعی کنیم میزان تسلط خود را به انگلیسی بالا ببریم.اما هر کس برای ما نسخه ای خاص می پیچد و هر کسی یک متدی را که شنیده و یا استفاده کرده را معرفی می کند..ما امروز راجع بهاموزش زبان انگلیسی نصرت می خواهیم حرف بزنیم و اصلا با این موضوع کاری ندایم که کدام متد خوب است و کدام بد.

اموزش زبان انگلیسی نصرت

 

 

نصرت و نصرت و باز هم نصرت.بله باز هم بالا بروید و پایین بیایید در نهایت در میان سایر متدهایی که به نظرتان می تواند در مکالمه انگلیسی به شما کمک کند حتما یکی از گزینه های موجود اموزش زبان انگلیسی نصرت خواهد بود. این روش که در جنگ جهانی دوم از ان برای تعلیم سربازان جهت یادگیری زبان دشمن در کمترین زمان ممکن استفاده شد حالا و بعد از گذشت سالیان سال از آن زمان به بازار امده تا هر کسی که احساس می کند تا نیاز به یادگیری بیشتر زبان دارد براحتی از آن استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه ان را دریافت کند.

اموزش زبان انگلیسی نصرت

 

صحبت زمان شد.بله شاید برای شما نیز یکی از ویژگی های هر متدی که می خواهد به شما زبان بیاموزد این باشد که در چه مدت زمانی قرار است این اتفاق بیافتد.همه اموزش زبان انگلیسی نصرت را به ۹۰ روزه بودن ان می شناسیم و می دانیم که این متد دارای ۹۰ درس بوده که برای هر روز ما یک درس در نظر گرفته شده است و کافیست تا روزانه تنها نیم ساعت از وقت خود را به ان اختصاص دهیم خواهید دید که بعد از گذشت سه ماه به طرز باور نکردنی میزان تسلط شما به مکالمه زبان انگلیسی افزایش یافته و نسبت به قبل بسیار راحت تر و روان تر می توانید انگلیسی را صحبت کنید.

اموزش زبان انگلیسی نصرت

 

 

 

ما در فروشگاه سمان خرید برای رفاه حال شما علاقه مندان مجموعه اموزش زبان انگلیسی نصرت را در ورژن ۱ و ۲ و ۳ تهیه کرده ایم و همه این مجموعه ها را در قالب یک مجموعه گنجاندهایم تا در نهایت شما با کمترین هزینه ممکن صاحی هر سه ورژن موجود از این متد باشید.قیمت تایین شده برای این محصول نسبت به قیمت دیگر سایت ها بعضا به میزان ۵۰% نیز ارزان تر گرفته شده است و این تنها به این معنی است که ما هدفمان جلب رضایت مشتری بوده و در مرحله بعد به فروش محصولمان اندیشیده ایم.

در زیر توضیحاتی برگرفته از سایت http://englishclass2.blogfa.com برایتان در نظر گرفته ایم که می تواند برایتان جذاب باشد:

 

 

با مجموعه آموزشی زبان نصرت حتی در مسافرت می توانید زبان انگلیسی را به خوبی فراگیرید !
  • مهارت کامل در مکالمه زبان انگلیسی در سه ماه با روزی ۳۰ دقیقه گوش سپردن به هر درس !
  • روش استفاده آسان برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی با زبان انگلیسی .
  • برگرفته شده از جدیدترین متد آموزش روز دنیا .
  • تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری .
  • تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف .
  • دوره تقویت حافظه و مهارت یادگیری .
  • بدون نیاز به کتاب و درس

 

هیچ نیازی به خالی کردن زمان اضافی خود برای یادگیری زبان خارجه نیست، با متد نصرت تنها با روزی ۳۰ دقیقه که می تواند شامل زمان های غیر مفید روزانه شما همچون حین پیاده روی، یا درون منزل و قبل از خواب باشد، به خوبی مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید !
+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:1  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید گردنبند مروارید عشق

  خرید گردنبند مروارید عشق

 

 

یکی از مهیج ترین و منحصر به فرد ترین هدیایی که می توانید برای خانم ها تهیه کنید قطعا چیزی نیست جز خرید گردنبند مروارید عشق.بله این محصول که به تازگی وارد بازار ایران شده توانسته در همین مدت کم حضور خودش طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.مروارید عشق  در واقع یک پکیج بسیار شیک است که شامل شده از یک کنسرو درب بسته که درون ان یک صدف واقعی قرار دارد و مروارید شما درون این صدف جای گرفته است.در سوی دیگر یک گردن اویز بسیار شیک و یک زنجیر و یک جفت گوشواره نیز وجود دارند.

 خرید گردنبند مروارید عشق

 

تمام هیجان خرید گردنبند مروارید عشق به اینجاست که شما خودتان با دستان خودتان باید ابتدا صدف را شکسته تا مرواریدرا از درون ان بیرون آورید و سپس دوباره انرا درون گردن اویز نصب کرده و بوسیله زنجیر آنرا بر گردن بیاویزید.شاید برای بسیاری از دوستان سوال  پیش بیاید که مروارید درون صدف چه رنگی است؟ و بساری از خریداران نیز قبل از سفارش درخواست رنگ مورد علاقه خود را به ما می دهند اما باید خدمت شما و دیگر دوستان عرض کنیم که به هیچ وجه نمی توان تشخیص داد که مروارید درون بسته چه رنگی است و تا زمانی صدف شکسته نشود عملا فقط می توان حدس زد.

 خرید گردنبند مروارید عشق

 

 

علت این امر نیز بدین خاطر است که فلسفه خرید گردنبند مروارید عشق بدین شکل در واقع یک نوع امتحان کردن شانس و بخت و اقبال است و در واقع هر رنگ نشان از یک طالع خاص خود را دارد و این شما هستید که در واقع با امتحان خود طالع و شانس خود را بر می گزینید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عززان یکی ا:.8( بهترین و با کیفیت ترین کالاهای موجود را انتخاب کرده ایم و همین الان می توانید از طریق دکمه خرید پستی کنار محصول اقدام به ثبت سفارش نمایید و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.و یا با یکی از شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

دقت کنید زمانیکه می خواهید اقدام به خرید گردنبند مروارید عشق از هر سایتی کنید درخواست ست کامل را دهید. چرا که این محصول به صورت نیم ست در بازار موجود بوده که در ان خبری از گوشواره ها نیست .خوشبختانه محصول ارائه شده در فروشگاه سامان خرید از بهترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و همچنین به صورت ست کامل خدمت شما عزیزان عرضه می گردد.رنگ هایی که ممکن است مروارید داشته باشد عبارت است مشکی-صورتی-آبی و سفید .و هر کدام معنی خاص خود را به همراه دارد و بروی جعبه پکیج معنی هر رنگ نوشته شده است.

 خرید گردنبند مروارید عشق

 

 

بسته بندی این محصول به قدری شیک و زیبا است که همه چیز را از قبل برای دادن هدیه آمده کرده و به هیچ وجه دیگر نیازی به تزیین و کادو پیچی ندارد.شما همین الان در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید گردنبند مروارید عشق نموده و در کمتر از چند روز انرا دریافت نمایید.مزیتی که خرید از سامان خرید نسبت به سایر فروشگاه ها برای شما در نظر گرفته شده است وجود گارانتی ۱۰۰% بدون قید و شرط کالا می باشد.

اولا اینکه ما تمام محصولات خود را قبل از ارسال تست می کنیم تا از سلامت و کارکرد آنها مطمئن شویم و دوم اینکه در صورت ایجاد مشکل در حین ارسال و رسیدن کالای معیوب به دست مشتری ما انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد و این یعنی شما با خیال راحت فقط به خرید گردنبند مروارید عشق مشغول شوید و دیگر نگران مسائل جانبی ان نباشید.

اگر برای همسر و یا نامزد خود هنوز هدیه ای نگرفته اید و در فکر هستید تا با محصولی خاص آنرا غافل گیر کنید پیشنهاد ما بدون شک همین محصول می باشد.مطمئن باشید که انها از دیدن این پکیج هیجان زده شده و بسیار خوشحال می شوند.فقط دقت نمایید جدا از اینکه برخی از پکیج ها به صورت نیم ست هستند برخی دیگر نیز کلا محصولاتی از بیخ تقلبی و بدون کیفیت بوده و اصلا نمی تواند توقع شما را از شیک بودن و منحصر به فرد بودن بر /اورده نمایند.پس در این مورد هم دقت نمایید که از کدام فروشگاه در حال تهیه این محصول هستید.

همکاران ما به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند تا در نهایت بتوانند با قرار دادن محصولاتی با کیفیت و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی خوب رضایت خاطر شما مشتریان عزیز را جلب نمایند.امیدواریم که در این زاه توانسته باشیم موفق عمل نماییم.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:0  توسط مهران  |  نظر بدهید

تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر

تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر

 

 

این روزها دیگر رویاس یک کامپیوتر همراه نه تنها به تحقق پیوسته بلکه امری بسیار عادی شده است و می توان گفت الان اکثر افراد دارای یک لپ تاپ هستند و هر زمان که بخواهند می توانند کامپیوتر خود را به هر جایی که خواستند نقل مکان کنند.اما آیا تا به حال فکر کرده اید که زمانی هم بشود تلویزیون همراه  داشته باشم و هر جا که خواستیم براحتی بتوانیم برنامه های مرود نظرمان را با کیفیت بالا دریافت کنیم.امروز ما به شما  یک تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر را می خواهیم معرفی نماییم. درواقع محصول ما یک دستگاه گیرنده بسیار کوچک است که به درگاه یو اس بی لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی شما متصل شده و براحتی می تواند تمام شبکه های دیجیتال موجود را دریافت نماید.

 تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر

 

شما با وجود داشتن چنین محصولی می توانید ۱۴ کانال رادویی و تلویزیونی را با کیفیت بسیار بالاتر از حالت معمولی و به صورت فول اچ دی دریافت نمایید.بر همین اساس است که به این دستگاه تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر نیز می گویند.چرا که در واقع به لپ تاپ شما این امکان را می دهد که همانند یک تلویزیون قابل حمل شده و بدون نیاز به اینترنت و تنها به کمک این گیرنده تصاویر دیجیتال شبکه های تلویزیونی را برایتان پخش نماید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این دستگاه دارای یک انتن بسیار کوچک بوده  که در واقع بوسیله آن تمام کارها انجام می شود . همچنین همانطور که مشاهده می کنید این دستگاه ظرفیت بسیار کوچک و قابل حملی دارد و بدون ایجاد دردس ربرای شما می توانید همیشه و همه جا انرا همراه خود داشته باشید.

 تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر

 

یکی دیگر از مهمترین خصوصیات تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر این است که قابلیت ضبط برنامه های دلخواه شما را دارد و براحتی می تواند هر زمان که خواستید تنها با زدن یک دکمه شروع به ضبط برنامه های در حال پخش شما کند.ما در فروشگاه سامان خرید امان تهیه این دستگاه را برای شما در هر کجای کشور که باشید فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و شسفارش خود را ثبت نمایید.دقت نمایید که ما محصول ارائه شده را با گارانتی معتبر مادیران به شما خواهیم داد و گیرنده ای که از ما می خرید کاملا اورجینال و اصلی همراه با گارانتی معتبر می باشد.. اکثر فروشگاه های دیگر با  ارائه یک کالای بی کیفیت و بدون گارانتی اقدام به فروش محصولی با همین نام کرده اند و مطمئن باشید که هیچ گاه کیفیتی که این دستگاه دارد /ان محصول نمی تواند به شما ارائه دهد.

از این پس شما در هر کجا که باشید بدون اینکه نیاز به برق و اینترنت هم داشته باشید می تواند در صورتیکه لپ تاپ شما شارژ  داشته باشد براحتی این تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر را به سیستم خود متصل کرده و تمام شبکه های تلویزیون را .دریافت نماییدشما می توانید از این محصول به عنوان یک هدیه برای کسانی که واقعا برایتان مهم هستند استفاده کنید . ما دستگاه فوق را به صورت کاملا تضمین شده برایتان ارسال خواهیم کرد و حتی اگر در حین ارسال و باربری نیز برای آن اشکالی رخ دهد ما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

 تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر

 

 

شما می توانید خریدی مطمئن را از سامان خرید تجربه نمایید.ما معتقد هستیم که بهترین راه جلب رضایت مشتریان تهیه کالاهای با کیفیت و ارائه خدمات پشتیبانی قوی به مشتریان است و در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته ایم.شما با وجود تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر حتی در مکان هایی که توسط تلویزیون تصاویر به خوبی قابل دریافت نیستند می توانید براحتی تصاویر را به صورت دیجیتال و بدون کوچکترین پارازیت و نویز دریافت نمایید.این مهمترین خصوصیت  دستگاه فوق است که تنها از گیرنده های اورجینال و با کیفیت می توان انتظار داشت.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:0  توسط مهران  |  نظر بدهید

دسبند پاور بالانس

 دسبند پاور بالانس

 

 

آیا کسی را می توانید پیدا کنید که در طی روز با تنش های مختلفی روبرو شود اما اعصابش به هم نریزد و دچار استرس نشود و  بتواند با توجه به مشکلات موجود کماکان مانند گذشته به فعالیت خود ادمه دهد؟ ایا می شود روزی را تجربه کرد که با توجه به تمام مشکلات و واقیع طبیعی ان اما ما بتوانیم بر اعاب و روان خود مسلط تر باشیم و کمتر عصبی شویم؟امروز می خواهیم به  شما محصولی با نام دسبند پاور بالانس را به شما معرفی کنیم.این دستبند مغناطیسی بوده و به راحتی می تواند به شما در طی روز کمک کند تا بر اعصاب و روان خود مسلط تر باشید و بتوانید با تعادل روحی بالاتری به ادامه فعالیت خود بپردازید.در واقع خاصیت دسبند پاور بالانس به تولید یون منفی است و همین تولید  یون منفی می تواند در شما احساسی بسیار خوشایند و آرامش بخش را ایجاد کند.

 دسبند پاور بالانس

 

نحوه تولید یون منفی توسط این دستبند نیز به خاطر هولوگرامی است که بروی ان چسبیده شده و می تواند به هر تعداد که بخواهید برایتان یون سازی نماید. در واقع این یون منفی در مقابل یون مثبت اضافی قرار خواهد گرفت که به خاطر فشار های روزانه در بدن ما تولید شده و باعث می شود تا اگر عدم تعاد میان یونها بوجود /امده است با این روش این عدم تعادل از بین رفته و خیلی زود شما به حالتی آرامش بخش و بدون استر دست یابید. ما دسبند پاور بالانس را در سایز ها و رنگ های مختلفی برایتان در نظر گرفته ایم و همنی الان می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود انچه را که می خواهید سفارش دهید و در کمتر از چند روز انرا دریافت کنید.

 دسبند پاور بالانس

 

از این محصول تقریبا به جرات می توان گفت اکثر چهره هیا معروف ایران و جهان در حال استفاده هستند از فوتبال لیست ها گرفته تا بازیگران همه و همه به خاطر حس ارامش بخشی که این دستبند دارد از /ان استفاده می کنند و با صرف هزینه ای اندک در واقع برای خود ارامش و راحتی خاطر را می آوردند.شما نیز همین الان می توانید با همکاران ما تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست خرید دسبند پاور بالانس را بدهید. کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس بگیرید.و یا از طریق سایت و با کلیک کردن بروی دکمه خرید پستی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.در هر کجای کشور که باشید ما محصول سفارش داده شما را تنها در عرض چند روز به دستتان خواهیم رساند.

 دسبند پاور بالانس

 

شما از این پس دیگر نگران مشکلات روزانه و فشار های عصبی ناشی از ان نباشید ما با دسبند پاور بالانس در کنار شما هستیم و  به شما کمک خواهیم کرد تا هر چه سریعتر بتوانید بر مشکلات و ناراحتی های عصبی خود غلبه نمایید.دقت کنید که این محصول الان چندین سال است که در بازار ایران در حال فروش بوده و متاسفانه شاهد کالاهایی بی کیفیت در اکثر فروشگاه هستیم که بدون جعبه و بدون بسته بندی برای مشتریان ارسال می گردد.دستبندی که ما به شما ارائه داده ایم همراه با بسته بندی اصلی بوده و به صورت کاملا صحیح و سالم برایتنان ارسال خواهیم کرد.شما اگر به فکر تهیه هدیه ای برای همسر و یا نامزد خود می باشید بهرتین محصول می تواند این دسبند پاور بالانس باشد. چرا که هم ظاهری شیک و اسپرت دارد و هم اینکه مهم تر از ظاهرش دارای خاصیت بسیار مفید و موثری ا:.8)ت و می تواند برای شما که در طی روز دچار فشار های گوناگون عصبی هستید  اسیتفاده از آن مفید و موثر باشد.شما از این محصول می توانید برای همسر و یا مادر و پدر خود استفاده کنید و  با هزینه ای اندک به انها آارمش را هدیه دهید.دقت نمایید در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز مورد نظرتان را برایمان ارسال کنید تا همان چیزی که می خواهید  را برایتان پست کنیم.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 15:59  توسط مهران  |  نظر بدهید

پد افزایش قد

 پد افزایش قد

 

 

غیر ممکن است قدتان کوتاه باشد و به افزایش قد  فکر نکرده باشید.غیر ممکن است که این رویا را حتی برای گاهی اوقات در  خلوت خود به /ان فکر نکرده باشید.برای بسیاری این روزها حتی افزایش یک سانتیمتر نیز ماننند یک رویا می باشد. روش هایی که برای این منظور وجود دارد معمولا یا بسیار پر هزینه هستند و یا بسیار پر عوارض.مثلا از عمل های جراحی گرفته تا استفاده از قرص ها و داروهای شیمیایی که در این زمینه تجویز می شوند.اما ما امروز پیشنهاد بسیار خوبی برای شما داریم و ان هم استفاده از پد افزایش قد می باشد. محصولی که براحتی و در عرض چند ثانیه قد شما را تا ۵ سانتیمتر افزایش داده بدون اینکه کسی متوجه شود.

 

 

 

شما با استفاده از پد افزایش قد می توانید به انچه که تا الان برایتان یک رویا بوده دست یابید. این محصول به صورت مخفی در کف کفش قرار خواهد گرفت و به هیچ وجه کسی در هنگام راه رفتن شما متوجه ان نمی شود. پد افزایش قد طبی بوده و در عین حال راه رفتن را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد.شما از این پس می توانید در هر کجا که می روید با داشتن این محصول  براحتی قد خود را تا ۵ سانتیمتر افزایش داده و دیگر نگران کوتاهی قدتان نباشید.

دقت کنید  محصولاتی که در این زمنیه در  همین اواخر در بازار عرضه شده اند دارای چندین کیفیت مختلف هستند و برخی از محصولات بی کیفیت را متاسفانه توسط یک سری از فروشگاه در حال فوش  بوده و معمولا با قیمتی ارزان تر نیز اقدام به این کار می کنند.ما در فروشگاه سامان خرید از بهترنی و با کیفیت محصولات ارائه شده در بازار استفاده کرده ایم و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا با ارئه خدماتی خوب بتوانیم رضایت شما مشتریان را جلب نماییم.

 پد افزایش قد

 

 

همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید استفاده از پد افزایش قد کار آسانی بوده و اصلا دشواری ندارد و به هیچ وجه هم هنگام استفاده دچار مشکل نخواهید شد.محصولی که بدون کوچکترین عوارض می تواند رویای دست نیافتنی شما را به حقیقت تبدیل کند.کافیست تا همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی اعلام نمایید.

شما خانم ها نیز اگر دوست دارید قدتان بله اندازه دیگر دوستان خود بزرگ شود و حتی از انها نیز بزرگتر باشید بهترین پیشنهاد ما استفاده از پد افزایش قد است.چرا که دیگر کسی نمی تواند ادعا کند شما از کفش پاشنه بلند برای این کار استفاده کرده اید و بدون اینکه کسی متوجه این موضوع شود تا ۵ سانتیمتر به قد خود می توانید بیافزایید..همچنین از این محصول جهت کادو دادن وهدیه دادن به دوستانی که فکرش را می کنید دوست دارند کمی بلند تر از این چیزی که هستند شوند می توانید استفاده نمایید.

 پد افزایش قد

 

 

در این نوع کالاها که به نوعی با سلامت افراد نیز در ارتباط هستند دقت کنید مساله کالای بی کیفیت نه تنها برای شما ضرر مالی به همراه می اورد بلکه اگر بخواهید به جای یک محصول اورجینال و اصلی مثلا از یک پد افزایش قد تقلبی استفاده کنید و قرار باشد در طی روز و ساعت های طولانی نیز انرا در کفش خود قرار دهید مسلما می تواند به سلامت چشمان و کمر شما  لطمه وارد کند. چرا که کف پا به عنوان قلب دوم ما انسان ها می باشد و ارتباط مستقیمی میان چشمان و ناحیه کمر با کف پا وجود دارد.سلامتی خود را تنها به خاطر چند هطار تومان ارزان تر وتهیه محصولات بی کیفیت هیچ گاه به خطر نیاندازید. ما پد افزایش قد را که در سامان خرید قرار داده ایم را از لحاظ کیفیت و کارایی کاملا تضمین خواهیم کرد و چنانچه حتی در حین ارسال کالا برای ان مشکلی رخ دهد ما آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 15:59  توسط مهران  |  نظر بدهید

ریکاوری سیم کارت

  ریکاوری سیم کارت

 

 

شاید با فراوان شدن موبایل و استفاده همگانی از آنها امروزه یکی از دغدغه هایی که ممکن است هر کسی با آن مواجه شود این است که اگر زمانی اطلاعات روی سیم کارتش  به هر دلیل پاک شد و دیگر قابل دسترس نبود باید چه کار کند.؟ ما به شما بهترین روش ریکاوری سیم کارت را نشان خواهیم داد. شاید فکر کنید می خواهیم نرم افزارری را به ضما معرفی کنیم اما خیر اصلا اینطور نیست. اتفاقا نه تنها نرم افزاری را برای  ریکاوری سیم کارت به شما معرفی نمی کنیم بلکه استفاده از این نرم افزار ها را نیز برای این مورد منع می کنیم چرا که ممکن است با تاثیر منفی که می گذارد نه تنها دیگر هیچ وقت به اطلاعات خود دسترسی نخواهید داشت بلکه امکان سوختن سیم کارت شما نیز وجود دارد.

 ریکاوری سیم کارت

 

 

پس به جای استفاده از این روش های معمول گوش دهید تا شما را با محصولی به نام سیم کارت ریدر آشنا کنیم.شما با استفاده از این محصول می توانید براحتی و در عرض چند دقیقه اقدام به ریکاوری سیم کارت خود نمایید.کافیست تا سی دی همراه نرم افزار را بروی کامپیوتر خود نصب نمایید وو سپس دستگاه را به کامپیوتر متصل کنید و براحتی شروع به ریکاوری سیم کارت خود نمایید.علاوه بر کارای فوق شما توسط این دستگاه می توانید قبل از اینکه برای سیم کارت شما اتفاقی رخ دهد یک بک اپ از ان گرفته و برای چنین مواقعی از آن استفاده نمایید.

ما در فروشگاه سامان خرید برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید آنلاین این محصول را فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی آن کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.همچنین می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و سفارش خود را  به صورت تلفنی ثبت نمایید.

 ریکاوری سیم کارت

 

 

همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید حجم و اندازه کوچک این دستگاه باعث شده براحتی و در همه جا قبال حمل باشد و از ان می توانید در مکان های مختلف استفاده نمایید. علاوه بر دو کاراریی که تا به اینجا عرض کردیم از این سیم کارت ریدر می توانید به عنوان یک رم ریدر همه کاره نیز استفاده نمایید. بله هم به ریکاوری سیم کارت خود مشغول شوید و هم توسط این کالا انواع رم های مختلف را می توانید اجرا نمایید. از این پس هزینه های بی جهت برای کارهای فوق نپردازید و یک بار با خرید این محصول خود  هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده نمایید.همچنین اگر می خواهید وسیله ای مفید و پر کاربرد را به دوستان خود هدیه دهید چه چیزی بهتر از این سیم کارت ریدر.همه ما این روزها به جای یک سیم کارت معمولا چندین سیم کارت داریم و ممکن هر کدام روزی نیاز به ریکاوری سیم کارت خود داشته باشیم.پس شک نکنید که ای محصول می تواند بسیار مفید و مهم باشد.

 ریکاوری سیم کارت

 

روش های نرم افزاری در این مورد خاص به خوبی جواب نداده و تجربه نشان داده است که ممکن است حتی حالتی ایجاد شود که دیگر هیچ وقت به پیامک ها و شماره های پاک شده خود نتوانید دسترسی داشته باشید و این تازه خوش بینانه ترین حالت است چرا که در این روش  ریکاوری سیم کارت امکان سوختن ان به شدت افزایش می بایبد.پس دقت کنید و به خاطر هزینه چند هزار تومانی  راه ارزان تر را در پیش نگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanaz

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر به جای خرد کردن و تکه تکه کردن میوه ها و سبزیجات با دست از یک وسیله کمکی استفاده می کردید هم دقت در کارتان بیشتر میشد و هم در زمان کوتاه تری این کار را انجام می دادید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید نایسر دایسر یک بار برای همیشه خیال خود را راحت کنید و از این پس هر وقت خواستید سیب زمینی خلال کنید و یا سبزیجات خود را خرد کنید دیگر  نگران چیزی نخواهید بود و خودتان تنهایی با وجود این دستگاه در عرض چند دقیقه براحتی این کار را انجام خواهید داد.شما با خرید نایسر دایسرمی توانید تکه تکه کنید-خرید کنید-ریز کنید و خلاصه یک دستگاه چند کاره را در اختیار خواهید داشت .وجود چنین دستگاهی در هر آشپزخانه ای ضروری به نظر میرسد و هر کد بانو با داشتن یک نایسر دایسر براحتی و بدون نگرانی می تواند تمام کارهای خود را سر موقع انجام دهد.نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیز و برنده ای است و قادر خواهد بود تنها با یک فشار شما هر میوه ای را تکه تکه نماید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ محصولی اصل همراه با کیفیت بسیار بالایی را جهت خرید شما عزیزان قرار داده ایم . کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و درخواست خود را تکمیل نمایید. در هر کجای کشور که باشید ظرف چند روز نایسر دایسر شما را به دستتان خواهیم رساند.

 

 

 

 

 

برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده در زیر تیغه ها یک مخزن طراحی شده و شما براحتی تمام  موادی که در حال خرد کردن با این دستگاه هستید را می توانید در انجا جمع نمایید.شما باخرید نایسر دایسر و هدیه دادن ان به همسرتان در واقع نه تنها یک هدیه بسیار کاربردی و مفید برای آن خریده اید بلکه کمک بسیار زیادی به او در انجام کارهای خانه کرده اید. دیگکر نیاز نیست تنا برای خرد کردن پییاز هم وقت خود را تلف کنید و هم چشمان خود را اذیت کنید. یک پیاز در زیر تیغه های برنده نایسر دایسر قرار دهید و با یک اشاره به اهرم ان خواهید دید که پیاز ها تکه تکه و خرد شده است. یک سیب زمینی را برای خلال خلال کردن فقط پوستش را گرفته و دیگر کار تمام است انرا در زیر تیغه های دستگاه قرار دهید و یک اشاره به اهرم دستگاه کنید.به همین راحتی شما با خرید نایسر دایسر می توانید خیلی زود و دقیق تمام میوه ها و سبزیجات و دیگر مواد خوراکی دیگر را تکه تکه و خلال خلال و ریز نمایید.

 

متاسفانه به دلیل اینکه کاربران از این دستگاه استقبال خوبی کرده اند و فروش بالایی در بازار داشته است شاهد آن هستیم که دستگاه هایی تقلبی و با کیفیت پایین در حال عرضه می باشند و هیچگاه کیفیتی که نایسر دایسر اصل ارائه می دهند توسط این دستگاه ها قابل ارئه نبوده و نیست. پس دقت کنید تا در هنگام خرید نایسر دایسر از فروشگاهی معتبر اقدام به تهیه این محصول نمایید.نایسر دایسر تقلبی دارای تیغه های خشک بوده و خیلی زود بر اثر یک فشار ممکن است بشکند. همچنین جنس بدنه آن از پلاستیک درجه دوم بوده و اصلا با یک نگاه مشخص است که کالایی بی کیفیت می باشد.اما محصولی که ما به شما ارائه می دهیم دارای تیغه های برنده و در عین حال انعطاف پذیر است و همچنین جنس بدنه ان از پلاستیک شفاف و درجه یک ساخته شده است و دارای استحکام قابل ملاحضه ای نیز می باشد.

 

 

 

 

از نظر قیمت گذاری دستگاه های تقلبی  قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان دارند و شما تنها با خرید این محصولات مثلا در ظاهر چند هزار تومان پس انداز کرده اید. اما در عمل وقتی که از ان استفاده کنید خواهید دید که همان 20 هزار تومان هم دور ریخته اید و جنسی بی کیفیت را خرید کرده اید.شما با خرید نایسر دایسر از فروشگاه ما آنرا همراه با گارانتی اصلی دریافت خواهید کرد. محصولی که می تواند رضایت خاطر هر کدبانوی یارانی را به خود جلب نماید و به عنوان یک کادوی بسیار شیک و کاربردی برای هر خانم  می تواند استفاده شود.وجود شابلون های مختلف در این دستگاه به شما این اختیار را می دهد تا بتوانید در اشکال و اندازه های مختلف اقدام به تکه کردن و خردن مواد غذایی مورد نظرتان کنید.تکه های دقیق و هم اندازه  قطعا می تواند غذای شما را خوش رنگ تر و زیبا تر جلوه دهد.

 
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر به فرک خرید یک هدیه  مناسب برای همسر خود هستید و نمی دانید باید چه چیزی بخرید کمی دست نگه دارید. ما به شما پیشنهاد خرید نایسر دایسر را می کنیم. محصولی که بی شک می تواند هر کدبانوی ایرانی را خوشحال و شگفت زده نماید.این دستگاه با قابلیت های فراوانی که دارد در واقع مانند یک یار در کنار همسر شما در کارهای مهم به او کمک خواهد کرد. کارهایی مانند خرد کردن انواع میوه جات و سبزیجات.خلال کردن سیب زمین و تکه تکه کردن پیاز همه و همه را به نایسر دایسر بسپارید و با کیفیتی بسیار بالا  انها را دریافت کنید. شما اگر می خواهید تا خلال های سیب زمین همه در یک اندازه دقیق و مشخص باشد بهترین روش خرید نایسر دایسر و استفاده از این محصول است.

 

 

نایسر دایسر با وجود شابلون های مختلفی که دارد می تواند در انواع و اقسام شکل های مختلف  اقدام به خرد کردن و تکه کردن انواع میوه و سبزیجات و نماید. تیغ های برنده این دستگاه تنها با یک اشاره شما هر میوه ای را تکه تکه خواهد کرد. یک سیب زمین سفت و سخت را در زیر تیغه ها قرار دهید و شابلون مناسب کارتان را نیز بروی دستگاه نصب کنید و تنها یک اشاره به اهرم نایسر دایسر کنید خواهید دید که در یک چشم بر هم زدن تمام سیب زمین تکه تکه خواهد شد. بله با خرید نایسر دایسر شما در زمان و نیروی خود صرفه جویی خواهید کرد و دیگر نیاز نیست تا ساعت ها به خرد کردن و خلال کردن سیب زمین و پیاز مشغول شوید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید در زیر تیغه ها یک مخزن وجود دارد تا مواد خرد شده در درون ان جمع اوری شود. نایسر دایسر اورجینال دارای بدنه ای محکم و از جنس پلاستیک درجه یک و شفاف است و این در صورتی است که محصولات تقلبی و درجه دوم از بدنه ای شکننده و پلاستیک مات در ساخت ان استفاده کرده اند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید غذاهای خود را خوش فرم و زیباتر طبخ نمایید. فکر کنید که برای درست کردن یک سالاد خیار و گوجه و پیاز 

انرا با نایسر دایسر خرد کرده و همه د ریک اندازه مساوی تکه تکه شده اند و این سالاد شما را بسیار زیبا و جذاب خواهد کرد.

 

 

بریا سفارش این محصول کافیست تا بریو دکمه خرید پستی کنار آن کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و همچنین می توانید با تماس با شماره های 09390998711 یا 09392739838 به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود کنید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برایتان در سایت قرار داده ایم. محصولی که از ما خرید خواهید کرد دارای گارانتی بوده و اگر درحین ارسال دچار مشکل شود به صورت رایگان برایتان انرا تعویض خواهیم کرد.

 

 

خرید نایسر دایسر می تواند چشمان شما را از اذیت شدن در هنگام خرد کردن پیاز نجات دهد. می تواند صرفه جویی قابلل ملاحضه ای در زمان برای شما باشد و می تواند در نهایت با کیفیت بسیار بالاتری عمل خرد و تکه کردن را برایتان انجام دهد. در این روش بهداشت نیز به دلیل برخورد کمتر دست با مواد غذایی بیشتر رعایت خواهد شد.دقت کنید که مشابه همین محصول با کیفیت بسیار پایین تر و نامرغوب تر همین الان در بازار در حال فروش است و توسط فروشگاه های غیر معتیر انجام میشود. ما در فروشگاه لوکس شاپینگ امکان خرید نایسر دایسر اصل و اورجینال را برای شما فراهم کرده ایم.شاید در ظاهر کمی گران تر از محصولات دیگر فروشگاه ها باشد  اما در عوض هم دارای گارانتی بوده و هم از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.

انواع مواد غذایی همچون فلفل دلمه ایپسیب زمین-پیاز و انواع سبزیجات را می توانید تنها با یک اشاره نایسر دایسر به تکه های مساوی و هم اندازه تبدیل کنید .کافیست تا شابلون مورد نظر خود را بروی دستگاه نصب کرده و در کمتر از چند دقیقه کلیه کارهایی که می بایست ساعت ها برای انها وقت می گذاشتید را انجام دهید.

امتیاز :  
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید نایسر دایسر

 


حتما شما هم تا به حال نام محصولی به نام نایسر دایسر را شنیده اید.بله همانظور که در تبلیغات هم دیده اید این دستگاه با قابلیت های بسیار بالایی که دارد می تواند به عنوان یک یار کمکی در کنار کدبانوی خانه مورد استفاده قرار گیرد.در واقع  این دستگاه یک خرد کن تمام حرفه ای میوه و سبزیجات بوده که به اشکال مختلف می تواند برای شما میوه ها و سبزیجات را تکه تکه کند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید براحتی میوه ها و سبزیجات را ریز کنید ,رنده کنید,چهار گوش کنید,خلال خلال کنید و به اشکال مختلف دیگر در بیاورید.

 

 

 

 

این محصول دارای یک مخزن برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده است.همچنین همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیزی می باشد که عمل خرد کردن و ریز کردن را انجام می دهند.دقت نمایید که به دلیل استقبال بیش از حد در خرید نایسر دایسر متاسفانه شاهد محصولاتی تقلبی و بی کیفیت هستیم که ممکن است از نظر ظاهری کاملا شبیه جنس اصلی باشند اما دارای تفاوت های بسیاری هستند که در عمل کیفیت محصول را پایین آورده و هیچگاه نمی توانید از یک نایسر دایسر تقلبی انتظار کارایی یک دستگاه اصل را داشته باشید.مهمترین بخش این دستگاه تیغه های ان است که در دستگاه تقلبی از کیفغیت پایین تری برخوردار بوده و بسیار شکننده و ضعیف می باشند.در صورتیکه در محصول اصلی که ما به شما ارائه می دهیم تیغه ها از قدرت و استحکام بالایی برخوردار می باشند.

 

 

 

 

شما با خرید نایسر دایسر اصل  در واقع محصولی را خریداری کرده اید که اگر به مخزن ان ضربه ای هم وارد شود و از دستتان هم بیافتد به دلیل مقاومت و جنس خوبی که دارد به آسانی ترک بر نمی دارد و نمی شکند این در صورتی است که کافیست تا مخزن یکی از دستگاه های تقلبی را به ان ضربه ای وارد نمایید خواهید دی که به راحتی ترک خورده و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد.قسمت بعدی که باید به ان اشاره کنیم این است که در نایسر دایسر اصلی بدنه از قابلیت انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و همین امر موجب می شود تا در نهایت محصولات مورد نظرمان با کیفیت بهتری خرد و تکه تکه شوند.در نایسر دایسر تقلبی به دلیل خشک بودن جنس بدنه  در زمان خرید کردن میوه جات احساس می کنید هر لحظه ممکن است بدنه دستگاه از فشار وارد آمده ترک بخورد و بشکند.شما با توجه به کارایی بالای این محصول می توانید از حالت های مختلف خرد کن ان برای انواع میوه جات و سبزیها استفاده نمایید.

 

 

مثلا خرد کن چهار گوش ان به درد تکه تکه کردن سیب زمینی و هویج می خورد.شما در عرض چند دقیقه می توانید تعداد زیادی سیب زمین و هویج را براحتی و با کمترین دردسر به صورت چهار گوش دربیاورید.یک برش بروی سیب زمین کافیست تا انرا زیر دستگاه قرار داده و تنها با یک فشار کار تمام است.حالت بعدی که شما با خرید نایسر دایسر می توانید از ان بهره مند شوید حالت خلال خلال کردن است.دیگر نیاز نیست زمان زیاید را برای خلال خلال کردن تلف کنید با این محصول در عرض چند دقیقه و در یک چشم بر هم زدن می توانید تعداد زیاید سیب زمینی را خلالی کرده و همه را به یک اندازه و بسیار مرتب در بیاورید.بعد از استفاده براحتی می توانید دستگاه را در زیر آب گرفته و آن شستشو دهید.شما همین الان در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید نایسر دایسر اصل از فروشگاه ما کنید. دقت داشته باشدی که ما محصول خود را از نظر کیفیت و کارکرد به تضمین شده برایتان ارسال خواهیم کرد.هیچ گاه به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال محصولات بی کیفیت و تقلبی نروید.یک بار هزینه کنید و در عوض محصلی همراه با گارانتی و کیفیت اصلی تحویل بگیرید.با خرید اینترنتی ابتدا نایسر دایسر خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت و سپس وجه آنرا به مامور پست خواهید پرداخت.

 

 

 

 

آموزش استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و اصلا پیچیدگی خاصی ندارد. کافیست تا میوه ها و سبزیجات خود  را در محل تایین شده در زیر تیغه ها قرار دهید و سپس با یک فشار تمامی انها را خرد شده و تکه تکه تحویل بگیرید.با خرید نایسر دایسر در واقع علاوه بر بالا بردن کیفیت خرد و تکه تکه کردن محصول در وقت و زمان خود نیز بسیار صرفه جویی کرده اید و می توانید به کارهایی بیشتری برسید.قیمت دستگاه نایسر دایسر های تقلبی بین 20 تا 30 هزار تومان است و باز هم اخطار می کنیم تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال تهیه این کالای بی کیفیت نباشید اگر نایسر دایسری که می خرید نتواند خوب عمل خرد و تکه تکه کردن را انجام دهد در واقع حتی اگر 1000 تومان هم انرا خریداری کرده باشید گویی که پول خود را دور ریخته اید.نایسر دایسر اصل با دارا بودن شابلون های مختلف به شما کمک می کند تا با تنوع بالایی اقدام به خرد کردن و تکه مردن میوه جات و سبزیجات بپردازید.

 

 

 قیمت: 480,000 ریال
 تعداد: 1000 عدد
 روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanaz

خرید آموزش کیوکوشین کاراته

خرید آموزش کیوکوشین کاراته

 

همانطور که می دانید ورزش کاراته دارای سبک های مختلفی است که یکی از آن ها سبک کیوکوشین کاراته می باشد.این سبک توسط استاد بزرگ اویاما ابداع شد.ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قصد داریم تا یک آموزش کاراته با سبک کیوکوشین اویاما برای شما علاقه مندان در سایت قرار دهیم.در این اموزش شما فرا خواهید گرفت که چگونه از ضربات پا و دست به نحو احسن استفاده نمایید و طرز صحیح دفاع کردن در مقابل حملات حریف را اموزش می بینید.

انوع حمله با تکنبک های مختلف از جمله ویژگی های سبک اویاما می باشد.در آموزش کاراته کیوکوشین شما قدم به قدم تمام مراحل و نکات فنی و تکنیک های لازم را فرا گرفته و در اخر اصول مبارزه را اموزش می بینید.

 

 

kharide_post

 

خرید آموزش کیوکوشین کاراته

با خرید آموزش کاراته به سبک کیوکوشین اویاما و با کمی تلاش و پشتکار می توانید بهترین نتایج رابگیرید.

از نکات قابل توجه این مجموعه اموزش چند کاتا برای هنر جویان و طرز نفس گیری مخصوص اویاما با صدای کیومه میباشد که نهایت قدرت را به رخ میکشد

استاد اویاما در معرفی ورزش های رزمی و اموزش هنر جویان زحمات بسیاری را متحمل شد و سال های زیادی از عمر خود را صرف این امر کرددر مبارزات استاد هیچ کس تاب و توان مقابله  با او را نداشت و تمام حریفان خود را در زیر ۳ دقیقه شکست می داد.او از یک شگرد بسیار ساده استفاده می کرد.کافی بود به شما نزدیک شود و دیگر کار شما تمام بود.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه ارزشمند رابرای علاقه مندان به آموزش کاراته فراهم آورده است.کافیست ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت آن وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

این مجموعه جز یکی از برترین و کامل ترین آموزش هایی است که در رابطه با کیوکوشین کاراته به بازار امده است و شما با تماشای این اثر می توانید تا حد زیادی  تکنیک های حرفه ای را فرا بگیرید.

 

 

 

کیوکوشین کاراته

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید آموزش کیوکوشین کاراته توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ ,

======================================================

خرید آموزش کیوکوشین

خرید آموزش کیوکوشین

 

علاقه مندان به ورزش های رزمی و مخصوصا رشته کاراته دوباره با مجموعه ای جدید در خدمت شما عزیزان هستیم.امروز آموزش کیوکوشین را برای شما در نظر گرفته ایم.مجموعه ای بی نظیر که قدرت کیوکوشین را به رخ می کشد و شما شاهد خواهید بود که چگونه اساتید بزرگ این رشته هنر نمایی خواهند کرد.فیلم فوق به ۲۵ سال پیش بر می گردد و برای هنر جویان بسیار ارزشمند و نایاب می باشد.شما کاتا های مختلفی را در تمرینات کوهستان و تمرینات دریا و همچنین در برف خواهید دید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید آموزش کیوکوشین

اگر  دوست دارید بدانید که تا به حال کدام یک از تمرینات و ضربه های شما صحیح بوده است و کدام را اشتباه اجرا می کردید به شما پیشنهاد می کنیم با خرید آموزش کیوکوشین  و تماشای آن پی به اشتباهات خود ببرید.در این مجموعه نکاتی بسیار مهم و حیاتی را آموزش خواهید دید که شاید سالها در  سر کلاس هیچ مربی انها را یاد نگیرید.

 حتی اگر در آموزش کاراته برای خود استاد هستید باز هم پیشنهاد می کنیم با تهیه این مجموعه نکاتی بسیر مهم را برای خود یاد اوری کنید.اگر فرم کاتاها را فراموش کردید این فیلم می تواند به کمک شما بیاید.
برای ثبت سفارش خود کافیست تابروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.تمریناتی که در این مجموعه شاهد هستید را اگر بتوانید به صورت درست و کامل اجرا نمایید قطعا بعد از مدتی خواهید دید که چقدر در این رشته ورزشی به پیشرفت رسیده اید.مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم /اورده  و همین الان می تواندی انرا از فروشگاه ما سفارش دهید و بعد از ردیافت کالا وجه انرا بپردازید.
همیشه برای یادگیری رشته های رزمی باید از پایه و اصول ابتدایی توسط بهترین و مجرب ترین اساتید  این روند را پیش ببرید.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

خرید آموزش کیوکوشین توسط 32 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

=================================================

خرید مستند جادوی سلیمان

خرید مستند جادوی سلیمان

 

علاقه مندان به مستند های باور نکردنی و عجیب امروز هم یک مجموعه زیبا رابرای شما عزیزان تدارک دیده ایم.این مستند زیبا درباره مراسم جاوگری می باشد و درباره کسانی که به جادوی حضرت سلیمان مسلط هستند و ادعا می کنند که آن را می دانند ساخته شده است.شما را به مراسم جادوگران خواهیم برد و خواهید دید که هر چه تا به حال شنیده اید افسانه نبوده و واقعیت دارد.آینه سیاه جادو در مقابل چشمان شما قرار دارد.با خرید مستند جادوی سلیمان اطلاعات بسیار دقیق راجع به جادوگران و صحت کار های آنان بدست خواهید آورد.خواهید فهمید که این افراد چگونه و از کجا به جادوگری روی اورده اند.آیا از ابتدا تولد انها جادوگر بوده اند ؟

 

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ به همه علاقه مندان به مسائل ماورا طبیعه مستند جادوی سلیمان را تقدیم می کند.شما برای دریافت این کالا ابتدا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سپس بعد از ثبت سفارش خود بعد از چند آنرا دریافت کرده و مبلغ محصول را به مامور پست پرداخت خواهید کرد.

kharide_post

 

 

kharide_post

 

 

خرید مستند جادوی سلیمان

در این مستند پرده از حقایقی برداشته خواهد شد که شاید تا به حال در مورد انها چیزی نشنیده باشد و همین بر جذابیت این اثر می افزاید و حتما اگر دوست دارید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست اورید پیشنهاد می شود که به صورت کامل این مجموعه را تماشا کنید.جادوی سلیمان یکی از معدود مستند هایی است که در این زمینه ساخته شده است و در هر فروشگاهی نمی توانید نظیر آنرا یافت نمایید.مارکت سنتر ۲۴ اماکن خرید به صورت پستی انرا برای مشا عزیزان فراهم /اورده است.

 

 

 

 

 

 

 

خرید مستند جادوی سلیمان توسط 28 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

=====================================================

خرید مستند موجودات فضایی

خرید مستند موجودات فضایی

 

تا به حال حتما داستان های مختلفی راجع به موجودات فضایی شنیده اید.آیا این داستان ها حقیقت دارند؟ آیا موجودات فضایی وجود خارجی دارند؟ امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مستند بسیار زیبا رابرای شما در نظر گرفته ایم که درباره موجودات فضایی می باشد.شما با تماشای دقیق   مستند موجودات فضایی  اطلاعاتی کامل و جامع راجع به صحت داستان هایی که تا به حال شنیده اید به دست خواهید آورد.

فرضیه وجود موجودات فضایی از آنجا شکل گرفت که اتفاقاتی عجیب و خار ق العاده در بعضی از نقاط زمین در زمانی کوتاه رخ داد که از  هیچ انسانی بر نمی آمد.همین موضوع حس کنکاوی بشر را بر انگیخت و باعث شد تا تحقیقاتی وسیع در این باره صورت گیرد.شما با خرید مستند موجودات فضایی  از راز هایی که تا به حال در این مورد وجود داشته با خبر خواهید شد.پیشنهاد می کنیم همین الان سفارش خود را ثبت نمایید و با کلیک بروی دکمه خرید پستی این کار را انجام دهید.

kharide_post

 

 

 

kharide_post

 

خرید مستند موجودات فضایی

حتما بعد از تماشای این مستند خواهید فهمید که دلایل بسیار محکم و غیر قابل انکاری وجود دارد که چنین موجوداتی واقعا وجود دارند و حال اینکه چرا تا به حال خبر خاصی از آنها به طور واضح نشده است و آیا انها واقعا تمدن ما انسان ها را آنقدر کوچک و خفیف می بینند که اصلا نمی خواهند کاری به کار ما داشته باشند و یا مسائل دیگر هنوز بر هیچ کس معلوم نشده است.این مستند زیبا را با کیفیتی بالا می توانید از مارکت سنتر ۲۴ همین الان سفارش داده و با تماشای آن لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید مستند موجودات فضایی توسط 14 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

=======================================================

خرید موسیقی بی کلام

خرید موسیقی بی کلام

 

امروز برای علاقه مندان به موسیقی ریلکسیشن یک مجموعه بسیار آرامش بخش و ملایم را در نظر گرفته ایم که باعث آرامش روح و روان شما خواهد شد.امروزه موسیقی درمانی بسیار نسبت به قبل رواج داشته و برای بیماری های روحی و روانی توسط روانشناسان برای بیماران تجویز می شود.علاوه بر ان حتی افراد عادی نیز برای ارامش خاطر و رسیدن به یک تمرکز روحی هر روز از موسیقی های آرامش بخش و بی کلام استفاده می کنند.

شما با خرید موسیقی بی کلام قطعا قدمی بزرگ در رسیدن به آرامشی عمیقی برداشته اید.هر روز به این اثر با ارزش گوش دهید و با خیال راحت چشمان خود را آرام بسته و روح و روان خود را به دست کائنات بسپارید و با آسودگی خاطر به تمرکز روحی و روانی خود بپردازید.

برای تهیه این محصول می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید موسیقی بی کلام

محققان در بررسی های مختلفی که در مورد موسیقی درمانی انجام داده اند به موارد بسیار با ارزشی دست یافته اند که در زیر مروری بر این موارد خواهیم داشت:
۱- کاهش حواس پرتی۲- رهایی از تنش ها و حساسیت های شدید۳- تقویت تمرین های عضلانی۴- افزایش احساس ارزش شخصی

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

خرید موسیقی بی کلام توسط 90 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

=========================================================

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر

 

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر امروزه برای هر نفر داشتن یک سیم کارت ریدر ضروری به نظر می رسد.این دستگاه با قیمتی ارزان و کارایی بالا می باشد.از این دستگاه هم می توانید به عنوان رم ریدر استفاده کرده و خواندن و نوشتن را بروی رم انجام دهید و هم اینکه دفترچه تلفن و پیامک های خود را بروی کامپیوتر ذخیره نمایید.و در مواقع لازم از آنها استفاده نمایید.به همراه این دستگاه یک سی دی راه انداز و نرم افزارهای مورد نیاز نیز به خریدار داده می شود.سیم کارت ریدر دستگاهی بی نظیر و جالب می باشد که با قابلیت خواندن انواع مموری ها به یک رم ریدر همه کاره نیز شباهت داشته و از این جهت از محبوبیت بالایی برخوردار است.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این محصول را برای علاقه مندان در سایت قرار داده و شما می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود.

با خرید سیم کارت ریدر دیگر نیاز به خرید رم رید نخواهید داشت و با یک تیر دو نشان خواهید زد.

kharide_post

 

 

 

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر

از این پس با در دست داشتن یکی از بهترین و باکیفیت ترین سیم کارت ریدرهای موجود در بازار می توانید با  سرعتی بالا تمام محتویات درون سیم کارت  خود را انتقال داده و از انها بک اپ برای مواقع ضروری تهیه نمایید.مارکت سنتر ۲۴ یکی از با کیفیت ترین محصولات را در این زیمنه برای خرید عموم در فروشگاه خود قرار داده است و امکان خرید به صورت اینترنتی را برای همه فراهم کرده است.هر کجای ایران عزیز که باشید می توانید براحتی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر توسط 40 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

===================================================

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend

 

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend – در بازار امروز یکی از بهترین مارک های خوب و محبوب فلش مموری برند Transcend می باشد و مانیز بر همین اساس در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ محصولات این شرکت را برای شما عزیزان قرار داده ایم.فلش مموری ۲ گیگ مشکی رنگ با سرعت خواندن ۳۰ مگابایت  در ثانیه و قدرت نوشتن اطلاعات ۱۰ مگا بایت بر ثانیه بوده و ساخت دو کشور تایوان و ژاپن می باشد.از نظر ظاهری بسیار شیک و در اندازه کوچک طراحی شده است.با خرید فلش مموری فوق دیگر براحتی  اطلاعات مورد نیاز خود را هر کجا که بخواهید می توانید جا به جا نمایید.این فلش مموری  دارای گارانتی مادام العمر می باشد و از این نظر با خیلی راحت می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.برای دریافت این کالا می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

فلش مموری Transcend

 

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend

 

همیشه برای انتقال اطلاعات راه های گوناگونی ممکن است پیش پای شما باشد اما چرا یک بار برای همیشه از یک فلش مموری خوب و با دوام استفاده نکنید؟ محصول مورد نظر ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هم اینکه برندی شناخته شده در این زمینه می باشد و می توانید با خیال راحت اقدام به خرید ان نمایید.در میان انواع کول دیسک های موجود در بازار برند ترنسد همیشه خوش نام و محبوب بوده و این به خاطر کیفیت بالای محصولات ان می باشد.این فلش مموری ۲ گیگ نیز می تواند برای  شما تا سال های متمادی کار نماید بدون اینکه نگران خراب شدن و از بین رفتن اطلاعات خود باشید.

همین الان می توانید از فروشگاه ما اقدام به تهیه این محصول نمایید و بعد از اینکه فلش مموری خود را از مامور پست تحویل گرفتید وجه انرا پرداخت نمایید.در هر کجای ایران که باشید ما سفارش شمار ا نهایتا بین ۵ تا ۷ روز به دستتان خواهیم رساند.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend توسط 26 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , , ,

======================================================

خرید اینترنتی گرمکن ورزشی آدیداس

خرید اینترنتی گرمکن ورزشی آدیداس

 

خرید اینترنتی گرمکن ورزشی آدیداس ورزشکاران حتما برای انجام تمرینات ورزش احتیاج به لباس های مخصوصی دارند.ما در فروشگاه مارکت سنتر با همکاری شرکت ایران امیر گرمکن های اصل با مارک آدیداس را برای شما علاقه مندان در سایت قرار داده ایم.گرمکن آدیداس به صورت سه لایه بوده و در  رنگ های مشکی-سفید-و سرمه ای موجود بوده و مناسب برای آقایان و خانم های می باشد.این گرمکن  در مقابل شستشو مقاوم بوده و دچار آب رفتگی نمی شود.کیفیت بالای این گرمکن ورزشی باعث شده که اکثر ورزشکاران از آن درهنگام ورزش کردن استفاده نمایند.جنس این گرمکن  طوری بوده که در مقابل عرق کردن هم مقاوم بوده و همچنین بوی بد بدن را به خود نمی گیرد.گرم کن آدیداس بسیار شیک و خوش دوز بوده و متناسب برای هر اندامی  می باشد.

kharide_post

 

 

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی گرمکن ورزشی آدیداس

اگر تمایل به خرید این محصول می باشید کافیست تابروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست پرداخت نمایید.

در یک کلام با خرید گرمکن آدیداس محصولی را خریداری می کنید که دارای خصوصیات زیر می باشد:

ضد باد

ضد عرق

ضد سرما

ضد گرما

مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده است تا از میان انواع گرم کن های موجود در بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین کالاهای موجود را در فروشگاه خود برای خرید عموم قرار دهد.همین الان اگر می خواهید این گرمکن  زیبا را خرید نمایید می توانید از فروشگاه ما اقدام به ثبت سفارش نموده و بعد از دریفات کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

گرمکنی که در برابر عبور باد و سرما واقعا مقاوم بوده و این امر تنها به خاطر کیفیت بالای دوخت و مواد به کار رفته در /ان می باشد.حتما توجه داشته باشید در هنگام ثبت سفارش سایز مورد نظر خود را برایمان ارسال کنید تا محصولب مطابق با اندازه و سایز شما برایتان ارسال کنیم.

 

 

 

 

خرید اینترنتی گرمکن ورزشی آدیداس توسط 26 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

===========================================================

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل

 

 

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی نیار است تا منابع مختلفی را مورد مطالعه قرار دهند.یکی از بهترین مجموعه های آموزشی که برای این کار  موجود می باشد مجموعه آموزش زبان تافل می باشد.این بسته آموزشی مناسب دانشجویان و افرادی که مایل هستند تا برای کار یا تحصیل به خارج از کشور بروند بسیار مفید بوده و از کارایی بالایی برخوردار است.آموزش زبان تافل یکی از متدهای بسیار کاربردی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی محسوب شده و مورد تایید موسسات معتبر آموزش زبان نیز می باشد.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید آموزش زبان تافل را برای همه علاقه مندان به آن قرار داده ایم و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

همچنین این مجموعه به درد کسانی می خورد که قصد شرکت در آزمون تافل را دارند.پس اگر می خواهید در این آزمون موفق باشید پیشنهاد می کنیم حتما با تهیه این محصول در رسیدن به این امر گامی بزرگ و موثر بردارید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل

عناوینی که در این مجموعه وجوود دارد عبارتند از :

Audio:

Barron”s How To Prepare For The TOEFL iBT 12th Edition

Barron”s Pass Key To The TOEFL iBT

Cambridge Preparation For The TOEFL Test 4th Edition

Longman Complete Course For The TOEFL Test

Longman Introductory Course For The TOEFL Test 2nd Edition

Longman Preparation Course For The TOEFL Test Next Generation iBT

Next Generatoin Deltta TOEFL

Peterson”s TOEFL Success

TOEFL Actual

TOEFL Arco

TOEFL Kaplan iBT

TOEFL Listening Exercises

TOEFL Vocabulary

Audio + e-Book:

Barron”s How To Prepare For The TOEFL 11th Edition

Essential Words For The TOEFL

Hakers TOEFL Vocabulary

Peterson”s TOEFL Success

The Official Guide To The New TOEFL iBT

 

 

 

kharide_post

 

eBook:

185 TOEFL Writing (TWE) Topics and Model Essays

400 Must-Have Words For The TOEFL

Ace The TOEFL Essay

Answers To All TOEFL Essay Questions

Barron”s How To Prepare For The TOEFL Essay

Building Grammar Skills For TOEFL iBT

Cambridge Preparation For The TOEFL Test 3rd Edition

Check Your English Vocabulary For TOEFL

Peterson”s Master TOEFL Vocabulary

TOEFL: Test And Score Manual

TOEFL Bulletin

TOEFL Exam Essentials

TOEFL Exam Success In Only 6 Steps

TOEFL Secrets

Vocabulary For TOEFL iBT

 

Software:

Barron”s How To Prepare For The TOEFL 9th Edition

Barron”s How To Prepare For The TOEFL 10th Edition

Cambridge Preparation For The TOEFL Test CD-ROM 4th Edition

Cambridge Review’s GMAT Computer Adaptive TestPrep

Cambridge TOEFL TestPrep PLUS

Kaplan 2007 Internet-based TOEFL

Kaplan Mastering The Computer-Based TOEFL Test

Longman Preparation Course For The TOEFL Test Next Generation iBT

Longman Preparation Course For The TOEFL Test, CBT Volume

Power TOEFL Deluxe v.5.0

The Heinemann TOEFL Preparation Course

TOEFL Sampler CB

 

 

 

 

 

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل توسط 72 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

=========================================================

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس

 

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس اگر به دنبال یک مجموعه کامل هستید تا بوسیله آن بتوانید برای آموزش زبان انگلیسی خود به از آن بهره برید ما به شما یک مجموعه بسیار معروف و کاربردی را معرفی می کنیم.پکیج آموزش زبان آیلتس یکی از بهترین و کامل ترین محصولات موجود در بازار بوده که مورد تایید بسیاری از مجامع بین المللی نیز واقع شده است.ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای همه علاقه مدان به یادگیری زبان انگلیسی این مجموعه ارزشمند را در سابت قرار داده ایم .برای آموزش زبان انگلیسی باید در مرحله اول از متد و یا روشی استفاده نمایید که استاندارد بوده و بتواند  واقعا به شما در این زمینه کمک نماید و در مرحله بعدی نیز باید تمرین و تکرار را در دستور کار خود قرار دهید.آموزش زبان آیلتس در سراسر دنیا از طرفداران زیادی برخوردار بوده و همین نشانه کیفیت بالای این متد دارد.اگر دوست دارید تا در کمترین زمان مکن و به صورت کاملا علمی و اصولی زبان انگلیسی را فرا بگیرید پیشنهاد ما خرید اموزش زبان فوق می باشد.

 

kharide_post

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس

همین الان می توانید محصول مورد را سفارش داده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریفات محصول وجه آنرا به مامور پست بپردازید.همچنین اگر قصد دارید تا در آزمون آیلتس شرکت کنید و در این امتحان موفق باشید باز هم پیشنهاد ما به شما تهیه محصول فوق می باشد.

متد آیلتس روشی می باشد که در آن سعی شده است به صورت کاملا عمقی و اصولی تمامی موارد پایه را با جزئیات کامل به زبان آموز آموزش دهد و شاید همین روش بسیار جالب باعث فرا گیر شدن استفاده از این متد باشد.همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ می توانید اقدام به تیه این اموزش زبان انگلیسی نمایید. و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس توسط 19 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

=========================================================

 



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sanaz

فرم و شکل بینی

کوچ کردن بینی با نوز اپ

این روزها کمتر کسی را می بینید که از فرم و شکل بینی خود رضایت داشته باشد .حتی انانی که در ظاهر هیچ گونه مشکلی در فرم و شکل بینیشان احساس نمی شود به گونه ای خواستار تغییر  شکل ان هستند و انگار این مورد دیگر از حالت یک نقیصه  خارج و به یک بیماری روانی در جامعه تبدیل شده است. به همین خاطر  اولین و تنها راهیی که سریعا در این مورد به ذهن هر کسی خطور می کند  تن دادن به عمل جراحی و زیبایی بینی است که باید متاسفانه گفت این واقعیت تلخ امروز جامعه ما می باشد.

عمل زیبایی بینی جدا از هزینه های سنگینی که به دنبال دارد ممکن است نه تنها کمکی به زیبایی شما نکن بلکه انچه که  الان نیز هستید را بسیار بدتر از قبل نماید کما اینکه نمونه های بسیاری نیز از این موارد به ما گزارش شده است.ما بر همین اساس به فکر افتادیم تا محصولی را در این زمینه به شما علاقه مندان  به تغییر فرم بینی ارائه دهیم با نام کوچک کننده بینی. این محصول در واقع با کمترین قیمت ممکن و بدون هیچ عوارضی عملیات کوچک کردن بینی را برای شما انجام می دهد.

روشی بدون درد که مخصوصا بروی بینی های گوشتی بسیار خوب جواب داده و می تواند در زمانی کوتاه  شما را به انچه که می خواستید برساند.شما با خرید کوچک کننده بینی می توانید بدون نیاز به صرف هزینه های میلیونی برای  یک بار هم که شده از این روش مدرن و جدید استفاده نموده و در صورت عدم رضایت ان وقت به فکر استفاده از راه های دیگر باشید.
یکی از معروف ترین برند هایی که در بازار در این زمینه می  توان پیدا کرد چیزی نیست جز کوچک کننده بینی نوز آپ. این محصول براحتی و در کمتزین زمان با کیفیتی بالا شروع به آب کردن و فرم دادن بینی می کند و تا به حال توانسته نظر رضایت افراد بسیاری را به خود جلب نماید.ما پیشنهاد می کنیم اگر حتی کسی را در فامسیل و دوستان و آشنایان سراغ دارید که می خواهد دست به عمل جراحی بزند این محصول را برای او به عنوان یک هدیه خریداری نمایید  و موجب شگفتی  و حیرت ان شوید.
محصولات ارائه شده در فروشگاه با امکان خرید پستی و تحویل در سراسر کشور بوده و نسبت به سایر محصولات مشابه هم کیفیت بالاتری داشته و هم از قیمت مناسب تری برخوردار بوده است.


 

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و یکم مهر 1392ساعت 11:48  توسط بختیار  |  نظر بدهید

رفع استرس

رفع استرس توسط محصولات پاور بالانس

همیشه برای بشر این سوال بوجود امده است که چرا در طی فعالیت های روزانه خود زمانی که اوضاع بر وقف مراد نیست تمام وجود ادمی دچار حالاتی ناخوشایند و به اصطلاح استرس اور می شود.با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی بشر توانست از هاله ای که  بر اساس حالات احساسی مختلف در دور بدن انسان بوجود می آید با دوربین ها پیشرفته و مخصوص عکس برداری نماید.بالاخره راز  بزرگ فاش شد و متوجه شدن که زمانی که در طول روز مشغول به فعالیت هستیم به دلیل افکار و امواج مختلفی که در اطراف ما وجود دارد باعث جذب یون های مثبت بروی هاله اطراف خود می شویم و همنی امر کافیست تا تعادل میان یون های منفی و مثبت را برهم زند.
قصه از همین جا اغاز می شود و با برهم زدن تعادل میان یون ها باعث بوجود امدن حالاتی همچون استرس و کاهش آرامش می شود.حال متخصصین  با ابداع دستبند پاور بالانس که در واقع یک منبع تولید یون منفی است به کمک ما امده اند تا براحتی و با استفاده از این دستبند مغناطیسی مشکل عدم تعادل را بر طرف کرده و دوباره آرامش را به خودمان هدیه دهیم.
بله شما با خرید دستبند پاور بالانس می توانید خیلی زود آرامش و آسایش از دست رفته خود در طی روز را بازسازی کرده و مجددا احساس راحتی نمایید.محصولات پاور بالانس که شامل دستبند و گردنبند پاور بالانس است در واقع با طراحی های مختلف جهت استفاده ما به بازار امده اند و می توانید بر اساس میزان بودجه خود یکی از انواع متخلف انرا انتخاب نمایید.
این محصولات بر اساس تعداد یون هایی که تولید می کنند تقسیم بندی شده اند و در واقع هر چقدر قدرت تولید یون منفی بالاتری داشته باشند گران تر و با کیفیت تر می باشند. این دستبند دارای یگ بر چسب و یا هولوگرامی است که در واقع کار تولید یون های منفی به ان سپرده شده است.شما می توانید در صورت نگه داری صحیح از این برچسب تا سالیان سال و یبدون نگرانی از تمام شدن خاصیت این محصول از ان بارها و بارها استفاده نمایید.
حتی بزرگترین چهره های معروف جهان و ایران نیز با خرید پاور بالانس  برای رفع استرس خود دست به دامن این محصول شده اند.حتما اگر در تصاویر  منتشر شده  از این چهره ها جستجویی کنید با چهره هایی همچون دایی و بکهام و ... روبرو خواهید شد.


 

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و یکم مهر 1392ساعت 11:45  توسط بختیار  |  نظر بدهید

افزایش وزن یا کاهش وزن؟

 افزایش وزن و چاقی با پودر بومبا

بسیاری از افراد جامعه ما در دوحالت یا از افزایش وزن زیاد و یا از کاهش وزن زیاد رنج می برند و دوست دارند تا مشکل خود را برطرف نمایند. ما ابتدا می خواهیم در این مقاله راجع به روش های افزایش وزن و چاقی صحبت  کنیم و در انتها نیز به حث کاهش وزن خواهیم پرداخت.همه می دانیم که یکی از مهمترین دلایل چاق بودن و یا لاغر بودن ژنتیک بدنی  هر شخص می باشد.حال بعد از مشخص شدن نوع ژنتیک بدنی که ایا ما فردی اساسا با استعداد چاقی هستیم و یا لاغری  باید به دنبال بسیاری از عوامل دیگر باشیم که  می تواند بسیار این عامل اول را تحت شعاع خود قرار دهد.

یکی از مهمترین عواملی که می تواند  عامل اول را کم رنگ تر نماید نحوه برنامه غذایی و نوع  غذاهایی است که در طی روز مصرف می کنیم و در واقع میزان انرژی که از مصرف غذاها در طی یک روز دریافت می کنیم.شاید بر همین اسا باشد که محققین اعتقاد خاصی به استفاده از مکمل افزایش وزن داشته و می گویند در کنار  برنامه غذایی روزنانه اگر از پودر چاقی استفاده شود می تواند تاثیرات بسیار شگرفی  گرفت.

ما نیز بر همین اساس در فروشگاه مارکت سنتر 24 محصولی با نام پودر بومبا را به شما معرفی می کنیم.شما با خرید پودر بومبا قطعا می توانید  به آرزوی دیرینه خود که افزایش وزن و چاقی بوده است دست یابید و هیکیلی تنومندو ایده آل را برای خود   ایجاد کنید.البته همانطور که از اسم انها نیز مشخص است این محصولات به عنوان مکمل افزایش وزن بوده و در واقع به صورت جداگانه هیچ گونه تاثیر نخواهند داشت و باید به فکر باشید تا در زمان استفاده از دوره های مکمل حتما از برنامه غذایی ویژه ای در این زمینه استفاده نموده و در طول این مدت حسابی از لحاظ تغذیه به خود برسید.

 


اما بر می گردیم به بحث کاهش وزن و لاغری.شاید با یک نگاه ساده به اطراف خود متوجه شوید که امار بسیاری از افراد جامعه دچار عارضه چاقی بوده و همین اضافه وزن و چربی های اضافه در واقع عامل مهمی برای تهدید سلامتی ما محسوب می شود. پس اگر همین الان به فکر کاهش وزن خود نباشیم ممکن است فردا دیگر بسیار برای این امر دیر باشد.

چاقی و افزایش وزن به عنوان مادر تمام بیماری ها شناخته شده و می تواند خطر ابتلا به سکته های قلبی را نیز بسیار افزایش دهد.شما اگر به می خواهید  تا در این زمینه به موفقیت چشم گیری دست یابید حتما باشد از قرص لاغری و مکمل کاهش وزن استفاده نمایید و در کنار رعایت  برنامه غذایی و استفاده از رژیم های مختلف و مفید سعی کنید که کاری کنید تا میزان مصرف کربو هیدارت ها  را کاهش داده و به جای ان از گروه ویتامین ها و پروتین ها بیشتر استفاده نمایید.

 

خرید مکمل کاهش وزن هم باید از مراکز معتبر و قابل اطمینان انجام دهید چرا که مشاهده شده است به دلیل استقبال فراوان از الین محصولات انواع و اقسام مختلفی از این محصولات در بازرا یافت می شود.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 خرید قرص لاغری پارت اسلیم را به مشا پیشنهاد می کنیم و امکان خرید پستی آنرا نیز برایتان فراهم کرده ایم.




 

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و یکم مهر 1392ساعت 11:43  توسط بختیار  |  نظر بدهید

تی شرت های سه بعدی

تی شرت های سه بعدی

حتما تا به حال هنگام عبور از خیابان  توجه شما را افرادی با لباس های عجیب و به نظر سه بعدی جلب کرده است.گویی که اشکال حک شده بروی لباس و تی شرت انها به صورت سه بعدی و کاملا واقعی بوده و همین امر موجب زیبایی و منحصر به فرد شدن انها در میان یک جمع شلوغ شده است.بله امروز با محصولی به نام تی شرت سه بعدی در خدمت شما عزیزان هستیم.شما می توانید از این محصول در مهمانی ها و مجالس شادی استفاده نمایید و به طور باور نکردنی مورد توجه همه قرار بگیرید.

 

خرید تی شرت سه بعدی نه تنها باعث می شود تا شما خاص تر و منحصر به فرد تر به نظر برسید بلکه باعث می شود تا تصاویری کاملا سه بعدی و در حد واقعی را برای دیگران در حین راه رفتن ایجاد نموده و بر جذابیت این کار بیافزایید.فکرش را کنید یک نفر در خیابان با تصویری کاملا سه بعدی و واقعی  در حال راه رفتن در کنار بقیه است.حال اگر این تصویر از یک جانور و یا یک شکل ترسناک باشد فکرش را کنید چند نفر با دین ان شوکه خواهند شد و از کنار شما فاصله می گیرند.

 

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر 24 برای شما عزیزان علاقه مند اقدام به تهیه تیشرت سه بعدی نموده ایم و کافیست تا در صورت تمایل بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را تکمیل نمایید و بعد از انکه کالا به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازید.خلق تصاویر سه بعدی بروی یک تی شرت نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد و بدین منظور تولید و طراحی این محصولات کار هر کمپانی نبوده و نمی توان به هر تولید در این زمینه اعتماد کرد. محصولاتی که توسط فروشگاه ما عرضه می شوند به صورت کاملا واقعی و عملی  سه بعدی بوده و این قابلیت را براحتی از خود بروز می دهند و کافیست تا انرا بپوشید خواهید دید که چقدر متفاوت و خاص تر از بقیه می شوید.

 

کافیست تا در هنگام سفارش  سایز و اندازه دلخواه خود و همچنین اینکه دوست دارید تا تی شرت سه بعدی شما آستین کوتاه باشد و یا آستین بلند را برایمان ارسال نمایید تا همان چیزی که دقیقا می خواهید را برایتان ارسال نماییم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و یکم مهر 1392ساعت 11:35  توسط بختیار  |  نظر بدهید

به دنبال افزایش قد

رویای افزایش قد

در مقاله قبلی در مورد چاقی و لاغری و رویای رسیدن به وزن ایده ال در حال بحث بودیم و الان می خواهیم در مورد چیزی بحث کنیم که هم افراد لاغر و هم افراد چاق دوست دارند تا انرا داشته باشند و تقریبا در میان پیر و جوان و زن و مرد عمومیت داشته و کمتر کسی پیدا می شود تا رویای افزایش قد را در سر نداشته باشد.بله بحث امروز ما در باره روش های افزایش قد می باشد. اینکه آیا واقعا راهی وجود دارد تا کمی برو قد خود بیافزاییم و از ان چیزی که الان هستیم بزرگتر  نشان داده شویم.

 

جدا از عمل های خاص جراحی که توسط متخصصین انجام می شود و هر کسی هم شرایط و توانایی انجام این عمل ها را ندارد روش هایی همچون استفاده از مکمل افزایش قد و ... روش ها ی مشابه این روزها بسیار باب شده است و شاهد ان هستیم که افراد به دنبال خرید قرص افزایش قد می باشند و یکی از دغده های این روزهای بسیاری از افراد این است که کدام مارک و مدل این محصولات را تهیه نمایند.

ما نیزبر همین اسا س زمانی که دیدیم استقبال زیادی از این محصولات به عمل می آید  دو محصول در این زمینه با برندهای معتبر تهیه و در اختیاز شما عزیزان قرار داده ایم. یکی با نام  قرص افزایش قد آل آرژنین و دیگر با نام قرص افزایش قد نچرال مید می باشد که شما می توانید هر دوی این محصولات را به صورت خرید پستی از فروشگاه ما تهیه نمایید.

 

دقت نمایید که برای خرید مکمل افزایش قد همیشه باید چند فاکتور بسیار مهم را مورد توجه قرار دهید.اول اینکه از کدام فروشگاه در حال تهیه این محصول هستید و دوم اینکه چه برند و مارکی را در خال خرید هستید. ما دو محصولی که به شما معرفی کردیم جز بهترین های بازار بوده اند و قطعا خودتان با کمی تحقیق و جستجو  خواهید دید که همینطور است.پیشنهاد می کنیم ابتدا به یک پزشک مراجعه کرده تا از باز بودن دریچه رشد قدی خود اطمینان حاصل نمایید .چرا که اگر این دریچه بسته باشد تقریبا می توان گفت که شانس کمی برای افزایش قد خواهید داشت.اما در صورت باز بودن دریچه رشد قد می توانید براحتی با خرید قرص افزایش قد و مصرف ان این شانس برای خود قائل شوید که احتمال افزایش قد را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مهر 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد