نوشته شده توسط : sanaz

حرف دلم

اموزش زبان انگلیسی نصرت

اموزش زبان انگلیسی نصرت

 

 

به تابستان و فصل تعطیلات نزدیک می شویم و با این نزدیک شدن و گرم شدن روزها شاهد گرم شدن بازار محصولات اموزشی نیز هستیم و در این بین بازار آموزش زبان نیز بیش از پیش پر رونق تر خواهد شد.همه به دنبال این هستیم تا از این فرصت بهترین استفاده را کنیم و سعی کنیم میزان تسلط خود را به انگلیسی بالا ببریم.اما هر کس برای ما نسخه ای خاص می پیچد و هر کسی یک متدی را که شنیده و یا استفاده کرده را معرفی می کند..ما امروز راجع بهاموزش زبان انگلیسی نصرت می خواهیم حرف بزنیم و اصلا با این موضوع کاری ندایم که کدام متد خوب است و کدام بد.

اموزش زبان انگلیسی نصرت

 

 

نصرت و نصرت و باز هم نصرت.بله باز هم بالا بروید و پایین بیایید در نهایت در میان سایر متدهایی که به نظرتان می تواند در مکالمه انگلیسی به شما کمک کند حتما یکی از گزینه های موجود اموزش زبان انگلیسی نصرت خواهد بود. این روش که در جنگ جهانی دوم از ان برای تعلیم سربازان جهت یادگیری زبان دشمن در کمترین زمان ممکن استفاده شد حالا و بعد از گذشت سالیان سال از آن زمان به بازار امده تا هر کسی که احساس می کند تا نیاز به یادگیری بیشتر زبان دارد براحتی از آن استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه ان را دریافت کند.

اموزش زبان انگلیسی نصرت

 

صحبت زمان شد.بله شاید برای شما نیز یکی از ویژگی های هر متدی که می خواهد به شما زبان بیاموزد این باشد که در چه مدت زمانی قرار است این اتفاق بیافتد.همه اموزش زبان انگلیسی نصرت را به ۹۰ روزه بودن ان می شناسیم و می دانیم که این متد دارای ۹۰ درس بوده که برای هر روز ما یک درس در نظر گرفته شده است و کافیست تا روزانه تنها نیم ساعت از وقت خود را به ان اختصاص دهیم خواهید دید که بعد از گذشت سه ماه به طرز باور نکردنی میزان تسلط شما به مکالمه زبان انگلیسی افزایش یافته و نسبت به قبل بسیار راحت تر و روان تر می توانید انگلیسی را صحبت کنید.

اموزش زبان انگلیسی نصرت

 

 

 

ما در فروشگاه سمان خرید برای رفاه حال شما علاقه مندان مجموعه اموزش زبان انگلیسی نصرت را در ورژن ۱ و ۲ و ۳ تهیه کرده ایم و همه این مجموعه ها را در قالب یک مجموعه گنجاندهایم تا در نهایت شما با کمترین هزینه ممکن صاحی هر سه ورژن موجود از این متد باشید.قیمت تایین شده برای این محصول نسبت به قیمت دیگر سایت ها بعضا به میزان ۵۰% نیز ارزان تر گرفته شده است و این تنها به این معنی است که ما هدفمان جلب رضایت مشتری بوده و در مرحله بعد به فروش محصولمان اندیشیده ایم.

در زیر توضیحاتی برگرفته از سایت http://englishclass2.blogfa.com برایتان در نظر گرفته ایم که می تواند برایتان جذاب باشد:

 

 

با مجموعه آموزشی زبان نصرت حتی در مسافرت می توانید زبان انگلیسی را به خوبی فراگیرید !
  • مهارت کامل در مکالمه زبان انگلیسی در سه ماه با روزی ۳۰ دقیقه گوش سپردن به هر درس !
  • روش استفاده آسان برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی با زبان انگلیسی .
  • برگرفته شده از جدیدترین متد آموزش روز دنیا .
  • تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری .
  • تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف .
  • دوره تقویت حافظه و مهارت یادگیری .
  • بدون نیاز به کتاب و درس

 

هیچ نیازی به خالی کردن زمان اضافی خود برای یادگیری زبان خارجه نیست، با متد نصرت تنها با روزی ۳۰ دقیقه که می تواند شامل زمان های غیر مفید روزانه شما همچون حین پیاده روی، یا درون منزل و قبل از خواب باشد، به خوبی مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید !
+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:1  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید گردنبند مروارید عشق

  خرید گردنبند مروارید عشق

 

 

یکی از مهیج ترین و منحصر به فرد ترین هدیایی که می توانید برای خانم ها تهیه کنید قطعا چیزی نیست جز خرید گردنبند مروارید عشق.بله این محصول که به تازگی وارد بازار ایران شده توانسته در همین مدت کم حضور خودش طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.مروارید عشق  در واقع یک پکیج بسیار شیک است که شامل شده از یک کنسرو درب بسته که درون ان یک صدف واقعی قرار دارد و مروارید شما درون این صدف جای گرفته است.در سوی دیگر یک گردن اویز بسیار شیک و یک زنجیر و یک جفت گوشواره نیز وجود دارند.

 خرید گردنبند مروارید عشق

 

تمام هیجان خرید گردنبند مروارید عشق به اینجاست که شما خودتان با دستان خودتان باید ابتدا صدف را شکسته تا مرواریدرا از درون ان بیرون آورید و سپس دوباره انرا درون گردن اویز نصب کرده و بوسیله زنجیر آنرا بر گردن بیاویزید.شاید برای بسیاری از دوستان سوال  پیش بیاید که مروارید درون صدف چه رنگی است؟ و بساری از خریداران نیز قبل از سفارش درخواست رنگ مورد علاقه خود را به ما می دهند اما باید خدمت شما و دیگر دوستان عرض کنیم که به هیچ وجه نمی توان تشخیص داد که مروارید درون بسته چه رنگی است و تا زمانی صدف شکسته نشود عملا فقط می توان حدس زد.

 خرید گردنبند مروارید عشق

 

 

علت این امر نیز بدین خاطر است که فلسفه خرید گردنبند مروارید عشق بدین شکل در واقع یک نوع امتحان کردن شانس و بخت و اقبال است و در واقع هر رنگ نشان از یک طالع خاص خود را دارد و این شما هستید که در واقع با امتحان خود طالع و شانس خود را بر می گزینید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عززان یکی ا:.8( بهترین و با کیفیت ترین کالاهای موجود را انتخاب کرده ایم و همین الان می توانید از طریق دکمه خرید پستی کنار محصول اقدام به ثبت سفارش نمایید و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.و یا با یکی از شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

دقت کنید زمانیکه می خواهید اقدام به خرید گردنبند مروارید عشق از هر سایتی کنید درخواست ست کامل را دهید. چرا که این محصول به صورت نیم ست در بازار موجود بوده که در ان خبری از گوشواره ها نیست .خوشبختانه محصول ارائه شده در فروشگاه سامان خرید از بهترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و همچنین به صورت ست کامل خدمت شما عزیزان عرضه می گردد.رنگ هایی که ممکن است مروارید داشته باشد عبارت است مشکی-صورتی-آبی و سفید .و هر کدام معنی خاص خود را به همراه دارد و بروی جعبه پکیج معنی هر رنگ نوشته شده است.

 خرید گردنبند مروارید عشق

 

 

بسته بندی این محصول به قدری شیک و زیبا است که همه چیز را از قبل برای دادن هدیه آمده کرده و به هیچ وجه دیگر نیازی به تزیین و کادو پیچی ندارد.شما همین الان در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید گردنبند مروارید عشق نموده و در کمتر از چند روز انرا دریافت نمایید.مزیتی که خرید از سامان خرید نسبت به سایر فروشگاه ها برای شما در نظر گرفته شده است وجود گارانتی ۱۰۰% بدون قید و شرط کالا می باشد.

اولا اینکه ما تمام محصولات خود را قبل از ارسال تست می کنیم تا از سلامت و کارکرد آنها مطمئن شویم و دوم اینکه در صورت ایجاد مشکل در حین ارسال و رسیدن کالای معیوب به دست مشتری ما انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد و این یعنی شما با خیال راحت فقط به خرید گردنبند مروارید عشق مشغول شوید و دیگر نگران مسائل جانبی ان نباشید.

اگر برای همسر و یا نامزد خود هنوز هدیه ای نگرفته اید و در فکر هستید تا با محصولی خاص آنرا غافل گیر کنید پیشنهاد ما بدون شک همین محصول می باشد.مطمئن باشید که انها از دیدن این پکیج هیجان زده شده و بسیار خوشحال می شوند.فقط دقت نمایید جدا از اینکه برخی از پکیج ها به صورت نیم ست هستند برخی دیگر نیز کلا محصولاتی از بیخ تقلبی و بدون کیفیت بوده و اصلا نمی تواند توقع شما را از شیک بودن و منحصر به فرد بودن بر /اورده نمایند.پس در این مورد هم دقت نمایید که از کدام فروشگاه در حال تهیه این محصول هستید.

همکاران ما به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند تا در نهایت بتوانند با قرار دادن محصولاتی با کیفیت و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی خوب رضایت خاطر شما مشتریان عزیز را جلب نمایند.امیدواریم که در این زاه توانسته باشیم موفق عمل نماییم.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:0  توسط مهران  |  نظر بدهید

تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر

تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر

 

 

این روزها دیگر رویاس یک کامپیوتر همراه نه تنها به تحقق پیوسته بلکه امری بسیار عادی شده است و می توان گفت الان اکثر افراد دارای یک لپ تاپ هستند و هر زمان که بخواهند می توانند کامپیوتر خود را به هر جایی که خواستند نقل مکان کنند.اما آیا تا به حال فکر کرده اید که زمانی هم بشود تلویزیون همراه  داشته باشم و هر جا که خواستیم براحتی بتوانیم برنامه های مرود نظرمان را با کیفیت بالا دریافت کنیم.امروز ما به شما  یک تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر را می خواهیم معرفی نماییم. درواقع محصول ما یک دستگاه گیرنده بسیار کوچک است که به درگاه یو اس بی لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی شما متصل شده و براحتی می تواند تمام شبکه های دیجیتال موجود را دریافت نماید.

 تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر

 

شما با وجود داشتن چنین محصولی می توانید ۱۴ کانال رادویی و تلویزیونی را با کیفیت بسیار بالاتر از حالت معمولی و به صورت فول اچ دی دریافت نمایید.بر همین اساس است که به این دستگاه تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر نیز می گویند.چرا که در واقع به لپ تاپ شما این امکان را می دهد که همانند یک تلویزیون قابل حمل شده و بدون نیاز به اینترنت و تنها به کمک این گیرنده تصاویر دیجیتال شبکه های تلویزیونی را برایتان پخش نماید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این دستگاه دارای یک انتن بسیار کوچک بوده  که در واقع بوسیله آن تمام کارها انجام می شود . همچنین همانطور که مشاهده می کنید این دستگاه ظرفیت بسیار کوچک و قابل حملی دارد و بدون ایجاد دردس ربرای شما می توانید همیشه و همه جا انرا همراه خود داشته باشید.

 تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر

 

یکی دیگر از مهمترین خصوصیات تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر این است که قابلیت ضبط برنامه های دلخواه شما را دارد و براحتی می تواند هر زمان که خواستید تنها با زدن یک دکمه شروع به ضبط برنامه های در حال پخش شما کند.ما در فروشگاه سامان خرید امان تهیه این دستگاه را برای شما در هر کجای کشور که باشید فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و شسفارش خود را ثبت نمایید.دقت نمایید که ما محصول ارائه شده را با گارانتی معتبر مادیران به شما خواهیم داد و گیرنده ای که از ما می خرید کاملا اورجینال و اصلی همراه با گارانتی معتبر می باشد.. اکثر فروشگاه های دیگر با  ارائه یک کالای بی کیفیت و بدون گارانتی اقدام به فروش محصولی با همین نام کرده اند و مطمئن باشید که هیچ گاه کیفیتی که این دستگاه دارد /ان محصول نمی تواند به شما ارائه دهد.

از این پس شما در هر کجا که باشید بدون اینکه نیاز به برق و اینترنت هم داشته باشید می تواند در صورتیکه لپ تاپ شما شارژ  داشته باشد براحتی این تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر را به سیستم خود متصل کرده و تمام شبکه های تلویزیون را .دریافت نماییدشما می توانید از این محصول به عنوان یک هدیه برای کسانی که واقعا برایتان مهم هستند استفاده کنید . ما دستگاه فوق را به صورت کاملا تضمین شده برایتان ارسال خواهیم کرد و حتی اگر در حین ارسال و باربری نیز برای آن اشکالی رخ دهد ما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

 تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر

 

 

شما می توانید خریدی مطمئن را از سامان خرید تجربه نمایید.ما معتقد هستیم که بهترین راه جلب رضایت مشتریان تهیه کالاهای با کیفیت و ارائه خدمات پشتیبانی قوی به مشتریان است و در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته ایم.شما با وجود تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر حتی در مکان هایی که توسط تلویزیون تصاویر به خوبی قابل دریافت نیستند می توانید براحتی تصاویر را به صورت دیجیتال و بدون کوچکترین پارازیت و نویز دریافت نمایید.این مهمترین خصوصیت  دستگاه فوق است که تنها از گیرنده های اورجینال و با کیفیت می توان انتظار داشت.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:0  توسط مهران  |  نظر بدهید

دسبند پاور بالانس

 دسبند پاور بالانس

 

 

آیا کسی را می توانید پیدا کنید که در طی روز با تنش های مختلفی روبرو شود اما اعصابش به هم نریزد و دچار استرس نشود و  بتواند با توجه به مشکلات موجود کماکان مانند گذشته به فعالیت خود ادمه دهد؟ ایا می شود روزی را تجربه کرد که با توجه به تمام مشکلات و واقیع طبیعی ان اما ما بتوانیم بر اعاب و روان خود مسلط تر باشیم و کمتر عصبی شویم؟امروز می خواهیم به  شما محصولی با نام دسبند پاور بالانس را به شما معرفی کنیم.این دستبند مغناطیسی بوده و به راحتی می تواند به شما در طی روز کمک کند تا بر اعصاب و روان خود مسلط تر باشید و بتوانید با تعادل روحی بالاتری به ادامه فعالیت خود بپردازید.در واقع خاصیت دسبند پاور بالانس به تولید یون منفی است و همین تولید  یون منفی می تواند در شما احساسی بسیار خوشایند و آرامش بخش را ایجاد کند.

 دسبند پاور بالانس

 

نحوه تولید یون منفی توسط این دستبند نیز به خاطر هولوگرامی است که بروی ان چسبیده شده و می تواند به هر تعداد که بخواهید برایتان یون سازی نماید. در واقع این یون منفی در مقابل یون مثبت اضافی قرار خواهد گرفت که به خاطر فشار های روزانه در بدن ما تولید شده و باعث می شود تا اگر عدم تعاد میان یونها بوجود /امده است با این روش این عدم تعادل از بین رفته و خیلی زود شما به حالتی آرامش بخش و بدون استر دست یابید. ما دسبند پاور بالانس را در سایز ها و رنگ های مختلفی برایتان در نظر گرفته ایم و همنی الان می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود انچه را که می خواهید سفارش دهید و در کمتر از چند روز انرا دریافت کنید.

 دسبند پاور بالانس

 

از این محصول تقریبا به جرات می توان گفت اکثر چهره هیا معروف ایران و جهان در حال استفاده هستند از فوتبال لیست ها گرفته تا بازیگران همه و همه به خاطر حس ارامش بخشی که این دستبند دارد از /ان استفاده می کنند و با صرف هزینه ای اندک در واقع برای خود ارامش و راحتی خاطر را می آوردند.شما نیز همین الان می توانید با همکاران ما تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست خرید دسبند پاور بالانس را بدهید. کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس بگیرید.و یا از طریق سایت و با کلیک کردن بروی دکمه خرید پستی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.در هر کجای کشور که باشید ما محصول سفارش داده شما را تنها در عرض چند روز به دستتان خواهیم رساند.

 دسبند پاور بالانس

 

شما از این پس دیگر نگران مشکلات روزانه و فشار های عصبی ناشی از ان نباشید ما با دسبند پاور بالانس در کنار شما هستیم و  به شما کمک خواهیم کرد تا هر چه سریعتر بتوانید بر مشکلات و ناراحتی های عصبی خود غلبه نمایید.دقت کنید که این محصول الان چندین سال است که در بازار ایران در حال فروش بوده و متاسفانه شاهد کالاهایی بی کیفیت در اکثر فروشگاه هستیم که بدون جعبه و بدون بسته بندی برای مشتریان ارسال می گردد.دستبندی که ما به شما ارائه داده ایم همراه با بسته بندی اصلی بوده و به صورت کاملا صحیح و سالم برایتنان ارسال خواهیم کرد.شما اگر به فکر تهیه هدیه ای برای همسر و یا نامزد خود می باشید بهرتین محصول می تواند این دسبند پاور بالانس باشد. چرا که هم ظاهری شیک و اسپرت دارد و هم اینکه مهم تر از ظاهرش دارای خاصیت بسیار مفید و موثری ا:.8)ت و می تواند برای شما که در طی روز دچار فشار های گوناگون عصبی هستید  اسیتفاده از آن مفید و موثر باشد.شما از این محصول می توانید برای همسر و یا مادر و پدر خود استفاده کنید و  با هزینه ای اندک به انها آارمش را هدیه دهید.دقت نمایید در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز مورد نظرتان را برایمان ارسال کنید تا همان چیزی که می خواهید  را برایتان پست کنیم.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 15:59  توسط مهران  |  نظر بدهید

پد افزایش قد

 پد افزایش قد

 

 

غیر ممکن است قدتان کوتاه باشد و به افزایش قد  فکر نکرده باشید.غیر ممکن است که این رویا را حتی برای گاهی اوقات در  خلوت خود به /ان فکر نکرده باشید.برای بسیاری این روزها حتی افزایش یک سانتیمتر نیز ماننند یک رویا می باشد. روش هایی که برای این منظور وجود دارد معمولا یا بسیار پر هزینه هستند و یا بسیار پر عوارض.مثلا از عمل های جراحی گرفته تا استفاده از قرص ها و داروهای شیمیایی که در این زمینه تجویز می شوند.اما ما امروز پیشنهاد بسیار خوبی برای شما داریم و ان هم استفاده از پد افزایش قد می باشد. محصولی که براحتی و در عرض چند ثانیه قد شما را تا ۵ سانتیمتر افزایش داده بدون اینکه کسی متوجه شود.

 

 

 

شما با استفاده از پد افزایش قد می توانید به انچه که تا الان برایتان یک رویا بوده دست یابید. این محصول به صورت مخفی در کف کفش قرار خواهد گرفت و به هیچ وجه کسی در هنگام راه رفتن شما متوجه ان نمی شود. پد افزایش قد طبی بوده و در عین حال راه رفتن را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد.شما از این پس می توانید در هر کجا که می روید با داشتن این محصول  براحتی قد خود را تا ۵ سانتیمتر افزایش داده و دیگر نگران کوتاهی قدتان نباشید.

دقت کنید  محصولاتی که در این زمنیه در  همین اواخر در بازار عرضه شده اند دارای چندین کیفیت مختلف هستند و برخی از محصولات بی کیفیت را متاسفانه توسط یک سری از فروشگاه در حال فوش  بوده و معمولا با قیمتی ارزان تر نیز اقدام به این کار می کنند.ما در فروشگاه سامان خرید از بهترنی و با کیفیت محصولات ارائه شده در بازار استفاده کرده ایم و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا با ارئه خدماتی خوب بتوانیم رضایت شما مشتریان را جلب نماییم.

 پد افزایش قد

 

 

همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید استفاده از پد افزایش قد کار آسانی بوده و اصلا دشواری ندارد و به هیچ وجه هم هنگام استفاده دچار مشکل نخواهید شد.محصولی که بدون کوچکترین عوارض می تواند رویای دست نیافتنی شما را به حقیقت تبدیل کند.کافیست تا همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی اعلام نمایید.

شما خانم ها نیز اگر دوست دارید قدتان بله اندازه دیگر دوستان خود بزرگ شود و حتی از انها نیز بزرگتر باشید بهترین پیشنهاد ما استفاده از پد افزایش قد است.چرا که دیگر کسی نمی تواند ادعا کند شما از کفش پاشنه بلند برای این کار استفاده کرده اید و بدون اینکه کسی متوجه این موضوع شود تا ۵ سانتیمتر به قد خود می توانید بیافزایید..همچنین از این محصول جهت کادو دادن وهدیه دادن به دوستانی که فکرش را می کنید دوست دارند کمی بلند تر از این چیزی که هستند شوند می توانید استفاده نمایید.

 پد افزایش قد

 

 

در این نوع کالاها که به نوعی با سلامت افراد نیز در ارتباط هستند دقت کنید مساله کالای بی کیفیت نه تنها برای شما ضرر مالی به همراه می اورد بلکه اگر بخواهید به جای یک محصول اورجینال و اصلی مثلا از یک پد افزایش قد تقلبی استفاده کنید و قرار باشد در طی روز و ساعت های طولانی نیز انرا در کفش خود قرار دهید مسلما می تواند به سلامت چشمان و کمر شما  لطمه وارد کند. چرا که کف پا به عنوان قلب دوم ما انسان ها می باشد و ارتباط مستقیمی میان چشمان و ناحیه کمر با کف پا وجود دارد.سلامتی خود را تنها به خاطر چند هطار تومان ارزان تر وتهیه محصولات بی کیفیت هیچ گاه به خطر نیاندازید. ما پد افزایش قد را که در سامان خرید قرار داده ایم را از لحاظ کیفیت و کارایی کاملا تضمین خواهیم کرد و چنانچه حتی در حین ارسال کالا برای ان مشکلی رخ دهد ما آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 15:59  توسط مهران  |  نظر بدهید

ریکاوری سیم کارت

  ریکاوری سیم کارت

 

 

شاید با فراوان شدن موبایل و استفاده همگانی از آنها امروزه یکی از دغدغه هایی که ممکن است هر کسی با آن مواجه شود این است که اگر زمانی اطلاعات روی سیم کارتش  به هر دلیل پاک شد و دیگر قابل دسترس نبود باید چه کار کند.؟ ما به شما بهترین روش ریکاوری سیم کارت را نشان خواهیم داد. شاید فکر کنید می خواهیم نرم افزارری را به ضما معرفی کنیم اما خیر اصلا اینطور نیست. اتفاقا نه تنها نرم افزاری را برای  ریکاوری سیم کارت به شما معرفی نمی کنیم بلکه استفاده از این نرم افزار ها را نیز برای این مورد منع می کنیم چرا که ممکن است با تاثیر منفی که می گذارد نه تنها دیگر هیچ وقت به اطلاعات خود دسترسی نخواهید داشت بلکه امکان سوختن سیم کارت شما نیز وجود دارد.

 ریکاوری سیم کارت

 

 

پس به جای استفاده از این روش های معمول گوش دهید تا شما را با محصولی به نام سیم کارت ریدر آشنا کنیم.شما با استفاده از این محصول می توانید براحتی و در عرض چند دقیقه اقدام به ریکاوری سیم کارت خود نمایید.کافیست تا سی دی همراه نرم افزار را بروی کامپیوتر خود نصب نمایید وو سپس دستگاه را به کامپیوتر متصل کنید و براحتی شروع به ریکاوری سیم کارت خود نمایید.علاوه بر کارای فوق شما توسط این دستگاه می توانید قبل از اینکه برای سیم کارت شما اتفاقی رخ دهد یک بک اپ از ان گرفته و برای چنین مواقعی از آن استفاده نمایید.

ما در فروشگاه سامان خرید برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید آنلاین این محصول را فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی آن کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.همچنین می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و سفارش خود را  به صورت تلفنی ثبت نمایید.

 ریکاوری سیم کارت

 

 

همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید حجم و اندازه کوچک این دستگاه باعث شده براحتی و در همه جا قبال حمل باشد و از ان می توانید در مکان های مختلف استفاده نمایید. علاوه بر دو کاراریی که تا به اینجا عرض کردیم از این سیم کارت ریدر می توانید به عنوان یک رم ریدر همه کاره نیز استفاده نمایید. بله هم به ریکاوری سیم کارت خود مشغول شوید و هم توسط این کالا انواع رم های مختلف را می توانید اجرا نمایید. از این پس هزینه های بی جهت برای کارهای فوق نپردازید و یک بار با خرید این محصول خود  هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده نمایید.همچنین اگر می خواهید وسیله ای مفید و پر کاربرد را به دوستان خود هدیه دهید چه چیزی بهتر از این سیم کارت ریدر.همه ما این روزها به جای یک سیم کارت معمولا چندین سیم کارت داریم و ممکن هر کدام روزی نیاز به ریکاوری سیم کارت خود داشته باشیم.پس شک نکنید که ای محصول می تواند بسیار مفید و مهم باشد.

 ریکاوری سیم کارت

 

روش های نرم افزاری در این مورد خاص به خوبی جواب نداده و تجربه نشان داده است که ممکن است حتی حالتی ایجاد شود که دیگر هیچ وقت به پیامک ها و شماره های پاک شده خود نتوانید دسترسی داشته باشید و این تازه خوش بینانه ترین حالت است چرا که در این روش  ریکاوری سیم کارت امکان سوختن ان به شدت افزایش می بایبد.پس دقت کنید و به خاطر هزینه چند هزار تومانی  راه ارزان تر را در پیش نگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1393 | نظرات ()