نوشته شده توسط : sanaz

خرید آموزش کیوکوشین کاراته

خرید آموزش کیوکوشین کاراته

 

همانطور که می دانید ورزش کاراته دارای سبک های مختلفی است که یکی از آن ها سبک کیوکوشین کاراته می باشد.این سبک توسط استاد بزرگ اویاما ابداع شد.ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قصد داریم تا یک آموزش کاراته با سبک کیوکوشین اویاما برای شما علاقه مندان در سایت قرار دهیم.در این اموزش شما فرا خواهید گرفت که چگونه از ضربات پا و دست به نحو احسن استفاده نمایید و طرز صحیح دفاع کردن در مقابل حملات حریف را اموزش می بینید.

انوع حمله با تکنبک های مختلف از جمله ویژگی های سبک اویاما می باشد.در آموزش کاراته کیوکوشین شما قدم به قدم تمام مراحل و نکات فنی و تکنیک های لازم را فرا گرفته و در اخر اصول مبارزه را اموزش می بینید.

 

 

kharide_post

 

خرید آموزش کیوکوشین کاراته

با خرید آموزش کاراته به سبک کیوکوشین اویاما و با کمی تلاش و پشتکار می توانید بهترین نتایج رابگیرید.

از نکات قابل توجه این مجموعه اموزش چند کاتا برای هنر جویان و طرز نفس گیری مخصوص اویاما با صدای کیومه میباشد که نهایت قدرت را به رخ میکشد

استاد اویاما در معرفی ورزش های رزمی و اموزش هنر جویان زحمات بسیاری را متحمل شد و سال های زیادی از عمر خود را صرف این امر کرددر مبارزات استاد هیچ کس تاب و توان مقابله  با او را نداشت و تمام حریفان خود را در زیر ۳ دقیقه شکست می داد.او از یک شگرد بسیار ساده استفاده می کرد.کافی بود به شما نزدیک شود و دیگر کار شما تمام بود.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه ارزشمند رابرای علاقه مندان به آموزش کاراته فراهم آورده است.کافیست ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت آن وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

این مجموعه جز یکی از برترین و کامل ترین آموزش هایی است که در رابطه با کیوکوشین کاراته به بازار امده است و شما با تماشای این اثر می توانید تا حد زیادی  تکنیک های حرفه ای را فرا بگیرید.

 

 

 

کیوکوشین کاراته

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید آموزش کیوکوشین کاراته توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ ,

======================================================

خرید آموزش کیوکوشین

خرید آموزش کیوکوشین

 

علاقه مندان به ورزش های رزمی و مخصوصا رشته کاراته دوباره با مجموعه ای جدید در خدمت شما عزیزان هستیم.امروز آموزش کیوکوشین را برای شما در نظر گرفته ایم.مجموعه ای بی نظیر که قدرت کیوکوشین را به رخ می کشد و شما شاهد خواهید بود که چگونه اساتید بزرگ این رشته هنر نمایی خواهند کرد.فیلم فوق به ۲۵ سال پیش بر می گردد و برای هنر جویان بسیار ارزشمند و نایاب می باشد.شما کاتا های مختلفی را در تمرینات کوهستان و تمرینات دریا و همچنین در برف خواهید دید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید آموزش کیوکوشین

اگر  دوست دارید بدانید که تا به حال کدام یک از تمرینات و ضربه های شما صحیح بوده است و کدام را اشتباه اجرا می کردید به شما پیشنهاد می کنیم با خرید آموزش کیوکوشین  و تماشای آن پی به اشتباهات خود ببرید.در این مجموعه نکاتی بسیار مهم و حیاتی را آموزش خواهید دید که شاید سالها در  سر کلاس هیچ مربی انها را یاد نگیرید.

 حتی اگر در آموزش کاراته برای خود استاد هستید باز هم پیشنهاد می کنیم با تهیه این مجموعه نکاتی بسیر مهم را برای خود یاد اوری کنید.اگر فرم کاتاها را فراموش کردید این فیلم می تواند به کمک شما بیاید.
برای ثبت سفارش خود کافیست تابروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.تمریناتی که در این مجموعه شاهد هستید را اگر بتوانید به صورت درست و کامل اجرا نمایید قطعا بعد از مدتی خواهید دید که چقدر در این رشته ورزشی به پیشرفت رسیده اید.مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم /اورده  و همین الان می تواندی انرا از فروشگاه ما سفارش دهید و بعد از ردیافت کالا وجه انرا بپردازید.
همیشه برای یادگیری رشته های رزمی باید از پایه و اصول ابتدایی توسط بهترین و مجرب ترین اساتید  این روند را پیش ببرید.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

خرید آموزش کیوکوشین توسط 32 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

=================================================

خرید مستند جادوی سلیمان

خرید مستند جادوی سلیمان

 

علاقه مندان به مستند های باور نکردنی و عجیب امروز هم یک مجموعه زیبا رابرای شما عزیزان تدارک دیده ایم.این مستند زیبا درباره مراسم جاوگری می باشد و درباره کسانی که به جادوی حضرت سلیمان مسلط هستند و ادعا می کنند که آن را می دانند ساخته شده است.شما را به مراسم جادوگران خواهیم برد و خواهید دید که هر چه تا به حال شنیده اید افسانه نبوده و واقعیت دارد.آینه سیاه جادو در مقابل چشمان شما قرار دارد.با خرید مستند جادوی سلیمان اطلاعات بسیار دقیق راجع به جادوگران و صحت کار های آنان بدست خواهید آورد.خواهید فهمید که این افراد چگونه و از کجا به جادوگری روی اورده اند.آیا از ابتدا تولد انها جادوگر بوده اند ؟

 

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ به همه علاقه مندان به مسائل ماورا طبیعه مستند جادوی سلیمان را تقدیم می کند.شما برای دریافت این کالا ابتدا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سپس بعد از ثبت سفارش خود بعد از چند آنرا دریافت کرده و مبلغ محصول را به مامور پست پرداخت خواهید کرد.

kharide_post

 

 

kharide_post

 

 

خرید مستند جادوی سلیمان

در این مستند پرده از حقایقی برداشته خواهد شد که شاید تا به حال در مورد انها چیزی نشنیده باشد و همین بر جذابیت این اثر می افزاید و حتما اگر دوست دارید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست اورید پیشنهاد می شود که به صورت کامل این مجموعه را تماشا کنید.جادوی سلیمان یکی از معدود مستند هایی است که در این زمینه ساخته شده است و در هر فروشگاهی نمی توانید نظیر آنرا یافت نمایید.مارکت سنتر ۲۴ اماکن خرید به صورت پستی انرا برای مشا عزیزان فراهم /اورده است.

 

 

 

 

 

 

 

خرید مستند جادوی سلیمان توسط 28 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

=====================================================

خرید مستند موجودات فضایی

خرید مستند موجودات فضایی

 

تا به حال حتما داستان های مختلفی راجع به موجودات فضایی شنیده اید.آیا این داستان ها حقیقت دارند؟ آیا موجودات فضایی وجود خارجی دارند؟ امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مستند بسیار زیبا رابرای شما در نظر گرفته ایم که درباره موجودات فضایی می باشد.شما با تماشای دقیق   مستند موجودات فضایی  اطلاعاتی کامل و جامع راجع به صحت داستان هایی که تا به حال شنیده اید به دست خواهید آورد.

فرضیه وجود موجودات فضایی از آنجا شکل گرفت که اتفاقاتی عجیب و خار ق العاده در بعضی از نقاط زمین در زمانی کوتاه رخ داد که از  هیچ انسانی بر نمی آمد.همین موضوع حس کنکاوی بشر را بر انگیخت و باعث شد تا تحقیقاتی وسیع در این باره صورت گیرد.شما با خرید مستند موجودات فضایی  از راز هایی که تا به حال در این مورد وجود داشته با خبر خواهید شد.پیشنهاد می کنیم همین الان سفارش خود را ثبت نمایید و با کلیک بروی دکمه خرید پستی این کار را انجام دهید.

kharide_post

 

 

 

kharide_post

 

خرید مستند موجودات فضایی

حتما بعد از تماشای این مستند خواهید فهمید که دلایل بسیار محکم و غیر قابل انکاری وجود دارد که چنین موجوداتی واقعا وجود دارند و حال اینکه چرا تا به حال خبر خاصی از آنها به طور واضح نشده است و آیا انها واقعا تمدن ما انسان ها را آنقدر کوچک و خفیف می بینند که اصلا نمی خواهند کاری به کار ما داشته باشند و یا مسائل دیگر هنوز بر هیچ کس معلوم نشده است.این مستند زیبا را با کیفیتی بالا می توانید از مارکت سنتر ۲۴ همین الان سفارش داده و با تماشای آن لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید مستند موجودات فضایی توسط 14 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

=======================================================

خرید موسیقی بی کلام

خرید موسیقی بی کلام

 

امروز برای علاقه مندان به موسیقی ریلکسیشن یک مجموعه بسیار آرامش بخش و ملایم را در نظر گرفته ایم که باعث آرامش روح و روان شما خواهد شد.امروزه موسیقی درمانی بسیار نسبت به قبل رواج داشته و برای بیماری های روحی و روانی توسط روانشناسان برای بیماران تجویز می شود.علاوه بر ان حتی افراد عادی نیز برای ارامش خاطر و رسیدن به یک تمرکز روحی هر روز از موسیقی های آرامش بخش و بی کلام استفاده می کنند.

شما با خرید موسیقی بی کلام قطعا قدمی بزرگ در رسیدن به آرامشی عمیقی برداشته اید.هر روز به این اثر با ارزش گوش دهید و با خیال راحت چشمان خود را آرام بسته و روح و روان خود را به دست کائنات بسپارید و با آسودگی خاطر به تمرکز روحی و روانی خود بپردازید.

برای تهیه این محصول می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید موسیقی بی کلام

محققان در بررسی های مختلفی که در مورد موسیقی درمانی انجام داده اند به موارد بسیار با ارزشی دست یافته اند که در زیر مروری بر این موارد خواهیم داشت:
۱- کاهش حواس پرتی۲- رهایی از تنش ها و حساسیت های شدید۳- تقویت تمرین های عضلانی۴- افزایش احساس ارزش شخصی

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

خرید موسیقی بی کلام توسط 90 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

=========================================================

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر

 

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر امروزه برای هر نفر داشتن یک سیم کارت ریدر ضروری به نظر می رسد.این دستگاه با قیمتی ارزان و کارایی بالا می باشد.از این دستگاه هم می توانید به عنوان رم ریدر استفاده کرده و خواندن و نوشتن را بروی رم انجام دهید و هم اینکه دفترچه تلفن و پیامک های خود را بروی کامپیوتر ذخیره نمایید.و در مواقع لازم از آنها استفاده نمایید.به همراه این دستگاه یک سی دی راه انداز و نرم افزارهای مورد نیاز نیز به خریدار داده می شود.سیم کارت ریدر دستگاهی بی نظیر و جالب می باشد که با قابلیت خواندن انواع مموری ها به یک رم ریدر همه کاره نیز شباهت داشته و از این جهت از محبوبیت بالایی برخوردار است.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این محصول را برای علاقه مندان در سایت قرار داده و شما می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود.

با خرید سیم کارت ریدر دیگر نیاز به خرید رم رید نخواهید داشت و با یک تیر دو نشان خواهید زد.

kharide_post

 

 

 

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر

از این پس با در دست داشتن یکی از بهترین و باکیفیت ترین سیم کارت ریدرهای موجود در بازار می توانید با  سرعتی بالا تمام محتویات درون سیم کارت  خود را انتقال داده و از انها بک اپ برای مواقع ضروری تهیه نمایید.مارکت سنتر ۲۴ یکی از با کیفیت ترین محصولات را در این زیمنه برای خرید عموم در فروشگاه خود قرار داده است و امکان خرید به صورت اینترنتی را برای همه فراهم کرده است.هر کجای ایران عزیز که باشید می توانید براحتی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر توسط 40 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

===================================================

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend

 

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend – در بازار امروز یکی از بهترین مارک های خوب و محبوب فلش مموری برند Transcend می باشد و مانیز بر همین اساس در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ محصولات این شرکت را برای شما عزیزان قرار داده ایم.فلش مموری ۲ گیگ مشکی رنگ با سرعت خواندن ۳۰ مگابایت  در ثانیه و قدرت نوشتن اطلاعات ۱۰ مگا بایت بر ثانیه بوده و ساخت دو کشور تایوان و ژاپن می باشد.از نظر ظاهری بسیار شیک و در اندازه کوچک طراحی شده است.با خرید فلش مموری فوق دیگر براحتی  اطلاعات مورد نیاز خود را هر کجا که بخواهید می توانید جا به جا نمایید.این فلش مموری  دارای گارانتی مادام العمر می باشد و از این نظر با خیلی راحت می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.برای دریافت این کالا می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

فلش مموری Transcend

 

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend

 

همیشه برای انتقال اطلاعات راه های گوناگونی ممکن است پیش پای شما باشد اما چرا یک بار برای همیشه از یک فلش مموری خوب و با دوام استفاده نکنید؟ محصول مورد نظر ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هم اینکه برندی شناخته شده در این زمینه می باشد و می توانید با خیال راحت اقدام به خرید ان نمایید.در میان انواع کول دیسک های موجود در بازار برند ترنسد همیشه خوش نام و محبوب بوده و این به خاطر کیفیت بالای محصولات ان می باشد.این فلش مموری ۲ گیگ نیز می تواند برای  شما تا سال های متمادی کار نماید بدون اینکه نگران خراب شدن و از بین رفتن اطلاعات خود باشید.

همین الان می توانید از فروشگاه ما اقدام به تهیه این محصول نمایید و بعد از اینکه فلش مموری خود را از مامور پست تحویل گرفتید وجه انرا پرداخت نمایید.در هر کجای ایران که باشید ما سفارش شمار ا نهایتا بین ۵ تا ۷ روز به دستتان خواهیم رساند.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend توسط 26 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , , ,

======================================================

خرید اینترنتی گرمکن ورزشی آدیداس

خرید اینترنتی گرمکن ورزشی آدیداس

 

خرید اینترنتی گرمکن ورزشی آدیداس ورزشکاران حتما برای انجام تمرینات ورزش احتیاج به لباس های مخصوصی دارند.ما در فروشگاه مارکت سنتر با همکاری شرکت ایران امیر گرمکن های اصل با مارک آدیداس را برای شما علاقه مندان در سایت قرار داده ایم.گرمکن آدیداس به صورت سه لایه بوده و در  رنگ های مشکی-سفید-و سرمه ای موجود بوده و مناسب برای آقایان و خانم های می باشد.این گرمکن  در مقابل شستشو مقاوم بوده و دچار آب رفتگی نمی شود.کیفیت بالای این گرمکن ورزشی باعث شده که اکثر ورزشکاران از آن درهنگام ورزش کردن استفاده نمایند.جنس این گرمکن  طوری بوده که در مقابل عرق کردن هم مقاوم بوده و همچنین بوی بد بدن را به خود نمی گیرد.گرم کن آدیداس بسیار شیک و خوش دوز بوده و متناسب برای هر اندامی  می باشد.

kharide_post

 

 

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی گرمکن ورزشی آدیداس

اگر تمایل به خرید این محصول می باشید کافیست تابروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست پرداخت نمایید.

در یک کلام با خرید گرمکن آدیداس محصولی را خریداری می کنید که دارای خصوصیات زیر می باشد:

ضد باد

ضد عرق

ضد سرما

ضد گرما

مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده است تا از میان انواع گرم کن های موجود در بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین کالاهای موجود را در فروشگاه خود برای خرید عموم قرار دهد.همین الان اگر می خواهید این گرمکن  زیبا را خرید نمایید می توانید از فروشگاه ما اقدام به ثبت سفارش نموده و بعد از دریفات کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

گرمکنی که در برابر عبور باد و سرما واقعا مقاوم بوده و این امر تنها به خاطر کیفیت بالای دوخت و مواد به کار رفته در /ان می باشد.حتما توجه داشته باشید در هنگام ثبت سفارش سایز مورد نظر خود را برایمان ارسال کنید تا محصولب مطابق با اندازه و سایز شما برایتان ارسال کنیم.

 

 

 

 

خرید اینترنتی گرمکن ورزشی آدیداس توسط 26 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

===========================================================

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل

 

 

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی نیار است تا منابع مختلفی را مورد مطالعه قرار دهند.یکی از بهترین مجموعه های آموزشی که برای این کار  موجود می باشد مجموعه آموزش زبان تافل می باشد.این بسته آموزشی مناسب دانشجویان و افرادی که مایل هستند تا برای کار یا تحصیل به خارج از کشور بروند بسیار مفید بوده و از کارایی بالایی برخوردار است.آموزش زبان تافل یکی از متدهای بسیار کاربردی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی محسوب شده و مورد تایید موسسات معتبر آموزش زبان نیز می باشد.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید آموزش زبان تافل را برای همه علاقه مندان به آن قرار داده ایم و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

همچنین این مجموعه به درد کسانی می خورد که قصد شرکت در آزمون تافل را دارند.پس اگر می خواهید در این آزمون موفق باشید پیشنهاد می کنیم حتما با تهیه این محصول در رسیدن به این امر گامی بزرگ و موثر بردارید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل

عناوینی که در این مجموعه وجوود دارد عبارتند از :

Audio:

Barron”s How To Prepare For The TOEFL iBT 12th Edition

Barron”s Pass Key To The TOEFL iBT

Cambridge Preparation For The TOEFL Test 4th Edition

Longman Complete Course For The TOEFL Test

Longman Introductory Course For The TOEFL Test 2nd Edition

Longman Preparation Course For The TOEFL Test Next Generation iBT

Next Generatoin Deltta TOEFL

Peterson”s TOEFL Success

TOEFL Actual

TOEFL Arco

TOEFL Kaplan iBT

TOEFL Listening Exercises

TOEFL Vocabulary

Audio + e-Book:

Barron”s How To Prepare For The TOEFL 11th Edition

Essential Words For The TOEFL

Hakers TOEFL Vocabulary

Peterson”s TOEFL Success

The Official Guide To The New TOEFL iBT

 

 

 

kharide_post

 

eBook:

185 TOEFL Writing (TWE) Topics and Model Essays

400 Must-Have Words For The TOEFL

Ace The TOEFL Essay

Answers To All TOEFL Essay Questions

Barron”s How To Prepare For The TOEFL Essay

Building Grammar Skills For TOEFL iBT

Cambridge Preparation For The TOEFL Test 3rd Edition

Check Your English Vocabulary For TOEFL

Peterson”s Master TOEFL Vocabulary

TOEFL: Test And Score Manual

TOEFL Bulletin

TOEFL Exam Essentials

TOEFL Exam Success In Only 6 Steps

TOEFL Secrets

Vocabulary For TOEFL iBT

 

Software:

Barron”s How To Prepare For The TOEFL 9th Edition

Barron”s How To Prepare For The TOEFL 10th Edition

Cambridge Preparation For The TOEFL Test CD-ROM 4th Edition

Cambridge Review’s GMAT Computer Adaptive TestPrep

Cambridge TOEFL TestPrep PLUS

Kaplan 2007 Internet-based TOEFL

Kaplan Mastering The Computer-Based TOEFL Test

Longman Preparation Course For The TOEFL Test Next Generation iBT

Longman Preparation Course For The TOEFL Test, CBT Volume

Power TOEFL Deluxe v.5.0

The Heinemann TOEFL Preparation Course

TOEFL Sampler CB

 

 

 

 

 

خرید آموزش زبان انگلیسی تافل توسط 72 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

=========================================================

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس

 

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس اگر به دنبال یک مجموعه کامل هستید تا بوسیله آن بتوانید برای آموزش زبان انگلیسی خود به از آن بهره برید ما به شما یک مجموعه بسیار معروف و کاربردی را معرفی می کنیم.پکیج آموزش زبان آیلتس یکی از بهترین و کامل ترین محصولات موجود در بازار بوده که مورد تایید بسیاری از مجامع بین المللی نیز واقع شده است.ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای همه علاقه مدان به یادگیری زبان انگلیسی این مجموعه ارزشمند را در سابت قرار داده ایم .برای آموزش زبان انگلیسی باید در مرحله اول از متد و یا روشی استفاده نمایید که استاندارد بوده و بتواند  واقعا به شما در این زمینه کمک نماید و در مرحله بعدی نیز باید تمرین و تکرار را در دستور کار خود قرار دهید.آموزش زبان آیلتس در سراسر دنیا از طرفداران زیادی برخوردار بوده و همین نشانه کیفیت بالای این متد دارد.اگر دوست دارید تا در کمترین زمان مکن و به صورت کاملا علمی و اصولی زبان انگلیسی را فرا بگیرید پیشنهاد ما خرید اموزش زبان فوق می باشد.

 

kharide_post

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس

همین الان می توانید محصول مورد را سفارش داده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریفات محصول وجه آنرا به مامور پست بپردازید.همچنین اگر قصد دارید تا در آزمون آیلتس شرکت کنید و در این امتحان موفق باشید باز هم پیشنهاد ما به شما تهیه محصول فوق می باشد.

متد آیلتس روشی می باشد که در آن سعی شده است به صورت کاملا عمقی و اصولی تمامی موارد پایه را با جزئیات کامل به زبان آموز آموزش دهد و شاید همین روش بسیار جالب باعث فرا گیر شدن استفاده از این متد باشد.همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ می توانید اقدام به تیه این اموزش زبان انگلیسی نمایید. و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش زبان آیلتس توسط 19 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

=========================================================

 



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1392 | نظرات ()